Gromit Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Du får sette krav i kontrakten at kromlistene må være på! Passa absolutt på den bilen. nydelig ;) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 kjøper jeg bilen blir nok chromen borte dessverre Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 måtte evt fått fetterne mine til å sett på bilen for meg, siden dette er i bergen, evt tatt toget, (koster vel 150 vær vei?) den er lakkert i motor-rommet også håper jeg og alle andre kriker og kroker? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin242r Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 jeg er villig til å gå ned til 45000 grunnet noen mangler. (småting) hva sier du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 hva er manglene? og er det lakkert motor-rom osv?? modell er det? må vite litt sånt, men vi kan evt ta det på PM Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin242r Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 PM? hva er det? Motorrommet er ikke lakkert enda men det skal lakkes før jeg selger den uansett. Jeg vil at bilen skal være 100%prosent når jeg selger den. Fløyten måtte jeg ta vekk pga 1000metere som jeg hadde i grillen før, men den kan du få med selvfølgelig. De som holder beltespennen oppe er vekke(små plastdingser) Og den plastik armlene saken som er mellom setene må jeg korte inn i bredden og lakkere pga 850 stolene som er bredere enn de originale. Jeg vil også tektylere bilen under for jeg ser det har begynt å løsne litt gammel tektyl her og der. Da vil jeg også gå nøye over understellet og sjekke det. finner jeg noe fikser jeg det. Jeg vil også polere og rense stolene før du får eventuelt kjøpe den. Det er også en liten bulk på høyre bakskjerm(nesten usynlig)nede med fangeren. Ellers er bilen vanvittig bra. Nyclutch, bremser.. gi meg en lyd da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin242r Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 det er en 244 fra 1988 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 PM = private message høres bra ut, skal høre med fetterne mine i bergen og de kjenner til noen med løftebukk sånn at jeg får gått over bilen før jeg evt kjøper den. den plastik armlene saken som er mellom setene må jeg korte inn i bredden og lakkere pga 850 stolene som er bredere enn de originale. Jeg vil også tektylere bilen under for jeg ser det har begynt å løsne litt gammel tektyl her og der. Da vil jeg også gå nøye over understellet og sjekke det. finner jeg noe fikser jeg det.Jeg vil også polere og rense stolene før du får eventuelt kjøpe den dette er ting du ville fikse om jeg forstod deg riktig? finner du noe i understellet kan du sikkert slippe å fikse det, bare gi meg beskjed.. vil skjekke under selv også. og ikke fordi jeg tror du gjør dårlig jobb, men liker å gjøre sånt selv, ting skal være 110% ikke 100% hehe får jeg vite eksaktlakk kode skal jeg også sørge for at den bulken forsvinner =) håper lakken er ganske ny sånn at det ikke blir skille.. ligger ledningene for fløyten/tuten et sted fremme eller må jeg koble opp selv? (kjedelig) hehe =) hvordan er det med EU osv? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin242r Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 ja bilen er nettopp godkjent. Jeg vil fikse alt unntatt bulken. Ja bilen er lakket i juni i fjor 2004. den er skyggellakkert( taket og nedre del av bilen er mørk burgunder mens resten er en lysere burgunder. Oppå hele bilen ligger det perlemor sjiktet som brukes i en burgunder suzuki motorsykkelfarge. Bilen er mellomslipt. Og før lakkering var det sprøytet et lag med slipegrunning på heile bilen. Men jeg kommer ikke til å lakke nede i bagasjerommet. Der hadde det vært fint med teppe. men døråpninger og motorrom skal jeg lakkere. Hvor bor fetrene dine? kor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin242r Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 det er tråder til tutt tuten helt fram ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 hvis du skal lakkere dører osv, hvorfor ikke bare rette bulken i samme slenge? burde være lite jobb egentlig, fetterne mine bor på minde i bergen, jeg bor i hønefoss frister meg å kjøpe bilen din å putte skikkelig motor i den. så har jeg noe fint å kjøre med i sommer =) når jeg skal på hytte tur til bergen Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin242r Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 eg skal fikse bulken sjøl eg. går bra det. i løpet av uken skal bilen være klar hvis ikke noe skjærer seg. høres det bra ut? understellet ville du ta selv sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Martin242r eg skal fikse bulken sjøl eg. går bra det. i løpet av uken skal bilen være klar hvis ikke noe skjærer seg. høres det bra ut? understellet ville du ta selv sant? understell kan jeg godt se over selv ja. har du muligheter for å løfte opp bilen, vil veldig gjerne gå over under, hvordan dekk står det på bilen? skal tenke over saken i helga. men har sinnsykt lyst ja. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin242r Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Har dessverre ikke noe løftebukk men det finnes et gjør det selv verksted ikke langt fra der eg bor. koster 150kr timen tror eg. Kommer du og ser på bilen selv da eller? Men tenk på det i helgen du. Har du et telefonnummer? du kan jo maile det til meg hvis ikke du vil skrive det her. Martin242r@hotmail.com Kan eg ringe deg i morgen? Det er litt lettere å forklare om bilen i telefon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin242r Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 På bilen står det Marangoni zeta linea dekk 225/45/18 dekk Dekkene kostet 3000kr pr stk. men har du et mobilnummer? De dekkene er veldig god. veldig bra på vann også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg