Gå til innhold

Nå må norge få orden på ting å tang!!!

Ranger emnet

kiv_tuning

Anbefalte innlegg

Hva er logikken i dette? Å få amerikanske tilstander der alt er lov? Norge graver jo for f-aen sin egen grav!!

Dop er lov, å volta er lov, å torture og kidnappe er lov? Men å kjøre for fort, da havner du f-aen meg i buret!!

Dette er lov:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=264321

Disse gutta slipper nesten straff mens han her får 19dager i buret for å ha kjørt i 111km i 60sone med 2felt og kl halv 2 om natta!!!

Henta fra opelforumet:

... så sure både politiet og sånne satans dommere skal være alltid.............gikk inn i retten i dag og nesten ba på knærne om å få nedsatt straff på grunn av jobben min og bla bla bla......sa til og me at jeg kunne ta extra fengsel og ei fet bot i bytte mot ett par måneder men neida......111km/t i 60 kl.01.30 på natta på en to-felts vei på en tirsdags natt......eneste faren der er at jeg selv kjører i veggen når 2.2 bremesene på mantaen svikkter men ja......dette fikk jeg altså 12 måneder med totalt motorforbud og 19 dager fengsel....hørres jo f... ut som eg har drept noen eller i verstefall er kriminell på heltid på høyt plan....sykt d der asså......få fengsel for noe sånnt??? ka f#%& e d poenget med?? ka ska eg lera der lixom.....få kjenne åssen d er å bli pult bakfra...!!?? hehe.........men neida, der er nok bare sånn reglene er i dette landet vi kaller norge.....eller va d "Potetnorge"??????

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Går det ann å annmelde staten for diskriminering eller stasti virsomhet? Blir jo som etnisk rensning, men med bilister i stedet for div. religioner. Hvis man hadde klart å autfil som legning. Hadde man jo kunne gått til sak mot myndighetene. Eller?

Nei altså vi trenger å stå sammen alle bilister og kreve demokrati; Fjerning av bommer, engangsavgifter på europeisk nivå, lik omreg. avgift uansett hvor ny/gammel bil og vekt osv. osv.!

Jeg vet at det kommer til å brake løs en dag, jeg venter på opprøret selv og vil gå berserk med glede for at vi også skal bli respektert i dette ellers perfekte (nesten da) samfunnet!

Helt patetisk det her... Helt for jævlig å måtte betale så mye ekstra for den samme bilen enn våres europeiske naboer...

En "bilist-kupp" er det som mangler nå. En skikkelig sammarbeid hvor alle er med fullt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenk på, broder`n fikk 16dager i buret for 150km i 90 sona. Hvem har ikke vært oppe i 150km?

Det har vel stort sett alle som jobber i stortinget tenker jeg!

Hvor mange av dem bruker dop da? Eller stjeler og gjør innbrudd og misshandler?

Sannsynligvis ingen, men det havner du ikke i buret for en gang.

Er det noe rart at folk blir kriminelle? Er jo i følge norsk lov, værre å kjøre for fort enn å skikkelig kjeltring!

Dette kommer norge til å få svi for, de skal jeg love dere!

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommeliten

Var jo ikke noe nytt det der opplegget... Norge hater biler og bilister...

Det blir vel snart utrensking av bilister, slik som Hitler holdt på med jødene...

DA tar jeg kontakt med mine kontakter i forsvaret og lager Carmageddon...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lovsystemet her til lands begynner å ligne en dårlig vits...... Hadde følt meg flau og dum jeg hvis jeg hadde vært politiker og stortingsrepresentant og skulle ha forsvart noe som dette... Er helt bak mål! La folket bestemme og ikke de oppblåste dåsene som sitter på stortinget.. Det de gjør skal lixom komme oss til gode, jammen sa jeg smør :P Er ikke lenge før de begynner med avgifter på sykler hvor de tar seg betalt form antall tannhjul og gir!

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar