kiv_tuning Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Hva er logikken i dette? Å få amerikanske tilstander der alt er lov? Norge graver jo for f-aen sin egen grav!! Dop er lov, å volta er lov, å torture og kidnappe er lov? Men å kjøre for fort, da havner du f-aen meg i buret!! Dette er lov: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=264321 Disse gutta slipper nesten straff mens han her får 19dager i buret for å ha kjørt i 111km i 60sone med 2felt og kl halv 2 om natta!!! Henta fra opelforumet: ... så sure både politiet og sånne satans dommere skal være alltid.............gikk inn i retten i dag og nesten ba på knærne om å få nedsatt straff på grunn av jobben min og bla bla bla......sa til og me at jeg kunne ta extra fengsel og ei fet bot i bytte mot ett par måneder men neida......111km/t i 60 kl.01.30 på natta på en to-felts vei på en tirsdags natt......eneste faren der er at jeg selv kjører i veggen når 2.2 bremesene på mantaen svikkter men ja......dette fikk jeg altså 12 måneder med totalt motorforbud og 19 dager fengsel....hørres jo f... ut som eg har drept noen eller i verstefall er kriminell på heltid på høyt plan....sykt d der asså......få fengsel for noe sånnt??? ka f#%& e d poenget med?? ka ska eg lera der lixom.....få kjenne åssen d er å bli pult bakfra...!!?? hehe.........men neida, der er nok bare sånn reglene er i dette landet vi kaller norge.....eller va d "Potetnorge"?????? Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Var jo ikke noe nytt det der opplegget... Norge hater biler og bilister... Det blir vel snart utrensking av bilister, slik som Hitler holdt på med jødene... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 det er jo FAEN meg helt utrolig... Norge og regler = :rolleyes: Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Går det ann å annmelde staten for diskriminering eller stasti virsomhet? Blir jo som etnisk rensning, men med bilister i stedet for div. religioner. Hvis man hadde klart å autfil som legning. Hadde man jo kunne gått til sak mot myndighetene. Eller? Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by kiv_tuning Går det ann å annmelde staten for diskriminering eller stasti virsomhet? Blir jo som etnisk rensning, men med bilister i stedet for div. religioner. Hvis man hadde klart å autfil som legning. Hadde man jo kunne gått til sak mot myndighetene. Eller? Nei altså vi trenger å stå sammen alle bilister og kreve demokrati; Fjerning av bommer, engangsavgifter på europeisk nivå, lik omreg. avgift uansett hvor ny/gammel bil og vekt osv. osv.! Jeg vet at det kommer til å brake løs en dag, jeg venter på opprøret selv og vil gå berserk med glede for at vi også skal bli respektert i dette ellers perfekte (nesten da) samfunnet! Helt patetisk det her... Helt for jævlig å måtte betale så mye ekstra for den samme bilen enn våres europeiske naboer... En "bilist-kupp" er det som mangler nå. En skikkelig sammarbeid hvor alle er med fullt ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 så utrolig tåpelig dette landet har blitt!! disse 3 menne som hadde gjordt dette mot den stakkars uskyldige jenta burde fått mange år med fengsel og fått "forbryter" svidd inni pannen med sånn ku merke jern! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Bare tenk på, broder`n fikk 16dager i buret for 150km i 90 sona. Hvem har ikke vært oppe i 150km? Det har vel stort sett alle som jobber i stortinget tenker jeg! Hvor mange av dem bruker dop da? Eller stjeler og gjør innbrudd og misshandler? Sannsynligvis ingen, men det havner du ikke i buret for en gang. Er det noe rart at folk blir kriminelle? Er jo i følge norsk lov, værre å kjøre for fort enn å skikkelig kjeltring! Dette kommer norge til å få svi for, de skal jeg love dere! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Tommeliten Var jo ikke noe nytt det der opplegget... Norge hater biler og bilister... Det blir vel snart utrensking av bilister, slik som Hitler holdt på med jødene... DA tar jeg kontakt med mine kontakter i forsvaret og lager Carmageddon... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Dette er jo helt sykt. Det må jo bare skje noe med lovene snart. :rolleyes: :eek: :mad: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Trafikk-straffen er helt bakmål i forhold til noe annet.. Det er sykt.. Men, kan de ikke finne ut at jeg har hatt en vanskelig oppvekst, som gjør at jeg må kjøre fort? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Forfølgelsesparanoia, jepp der har du det:D "Men dommeeeer, noen følger etteeeer meeeg. Jeg må kjøre foooooort for å slippe unnaaaaaaa" Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 det ahr nok vært en jurie i denne rettssaken, (om hu dama) hva faen er da poenget med å la dem 3 gå? dem har misshandla ei dame!!!!! WTF, norge, her burde noen gjøre noe, skrive protester til avisa eller noe as... FU norge! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Jeg fikk ikke nok klemmer når jeg var liten. Derfor bør jeg kunne kjøre i 160 i 80 sonen uten å få straff..... eller ikke. Problemet er jo at settes kriminelle i fengsel, kommer de bare ut med mer lærdom enn de gikk inn med. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 hehe. enig me dere alle. Begynner å bli ille når selv politiet kvier seg for å skrive bøter når de nye satsene kommer 1. feb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Dette lovsystemet her til lands begynner å ligne en dårlig vits...... Hadde følt meg flau og dum jeg hvis jeg hadde vært politiker og stortingsrepresentant og skulle ha forsvart noe som dette... Er helt bak mål! La folket bestemme og ikke de oppblåste dåsene som sitter på stortinget.. Det de gjør skal lixom komme oss til gode, jammen sa jeg smør :P Er ikke lenge før de begynner med avgifter på sykler hvor de tar seg betalt form antall tannhjul og gir! Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg