mono Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by supermann hehe. enig me dere alle. Begynner å bli ille når selv politiet kvier seg for å skrive bøter når de nye satsene kommer 1. feb. merket det, ble stoppet i kontroll uten belte på, og hun kommenterte det og sa at det ble 750,- kr i bot, viste henne vognkortet som jeg holdt på å lete etter når hun sa det.. tittet på det i 10 sek. så sa hun, ta på deg belte da og kjør fint videre... greit tenkte jeg :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 jeg har hørt at det er mindre straff for å ha narkotika på seg, en det er å kjøre på rødt lys etter de nye reglene.. og det er SYKT!! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 STATEN :aug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Lå hjemme å så på Holmgang på TV2 av en eller annen grunn for ca 2-3 uker siden! Da var temaet de nye bøtesatsene.. Der la politiet fram at det var billigere å ta taxi hjemmefra og ut på byen, drikke seg full, slå ned sidemannen og ta taxi hjem igjen enn å... kjøre på et jævla rødt lys! Hva er det for noe da?? Så lenge du ikke skaper en trafikkfarlig situasjon så burde det være lov til å kjøre litt etter forholdene! Var forresten sinnsykt mye politi ute i går kveld og i natt... Både uniformert og sivil, lå t.o.m bak en politimotorsykkel på e-18 på vei mot Drammen! Så ikke videre behagelig ut.. Men DET er lov?? Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 http://www.bilaksjonen.no Endelig skjer det noe som vises litt.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by |Adeel Nei altså vi trenger å stå sammen alle bilister og kreve demokrati; Fjerning av bommer, engangsavgifter på europeisk nivå, lik omreg. avgift uansett hvor ny/gammel bil og vekt osv. osv.! Blir bare til at om reg blir dyrere for oss som kjøper gammel bil da, og ikke billigere for de som kjøper nyere.. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Jeg blir så jævlig sint når jeg hører slik. Hva skjer når jeg er 18 år da?? 50 grense på E6 og kun lov med el biler eller noe slikt?? Fy faen for et flott land vi lever i. La alle bilister i hele norge som er imot de latterlige reglene samle seg og sperre ALLE veier inn til norge og sperre hele oslo inne og lage skikkelig spetakkel utenfor stortinget, ikke nødvendigvis burning og sånn men bare tette igjen plassen HELT. Hvis alle hadde vært med på det og nekta å flytte seg så tror jeg det kanskje kunne skjedd noe, for ellers så driiiiiiiiiter de jo i oss som bare det. Torilid og resten av grisene har det akkurat som de vil. Sperre på biler over 3,5 tonn, jyy for en jævla lur idé hvertfall i forbikjøringer, 60 grenser på maaasse strekninger som kunne vært minst 100 det fører nesten til mer ulykker og forbanna grensa på 45 på moped. Synes ting bare blir farligere nesten jeg. Haff for et driiit land Vi flytter til sverige:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Tenk på det, så svir det enda mere... La oss si du tjene 300k i året.. Av dette skal staten ha 35% skatt eller no.. rundt 100k... Så har du rundt 200k, som du bruker på alt mulig rart, og ALT en mva belagt.. 25% der å, så da tjener de enda 50k... Så skal du handle bil.................... DET vet vi alt om.... Dette er legalisert RAN.. Det er nesten rart at vi er så forbanna naive, å lar dem holde på slik!! :mad: Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Bare til og følge reglene det..! Så er alt helt fint..! Og ein sånn luksus som bilen er, så er det klart du må betale for det.!! Ha det kjekt med bil, hva er det for noe?? Bilen skal kun brukes vist du skal på et stort kjøpesenter og handle med deg mer hjem enn du klarer og bære på egenhånd..! Helst ikkje da heller da! Følger du disse helt enkle retningslinjene.. så er det ikkje noge og klage over! :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg