Gå til innhold

Det er ikke mulig

NissanPrimera

Anbefalte innlegg

HahaHa. Ja vi hadde jo en liten prat om drivaksler igår. Skulle ikke ha pratet så høyt.

Moldvarp: Og skaffe forsterkede drivaksler til p10 er nok en vanskelig sak tror jeg. Men det skal ikke være noe problem med orginale heller. Grunnen til at de knekker er som flere har erfart at det ruster inni hylsen i senter av drivakselen. Og det ser man ikke før man fjerner den. Da jeg knakk min ene drivaksel så fjernet jeg hylsen på den nye akselen og den andre som overlevde og der var det ikke rust. Så nå har jeg kjørt i over ett år med mye hard kjøring og har ikke hatt noen problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by p10turbo

Grunnen til at de knekker er som flere har erfart at det ruster inni hylsen i senter av drivakselen. Og det ser man ikke før man fjerner den. Da jeg knakk min ene drivaksel så fjernet jeg hylsen på den nye akselen og den andre som overlevde og der var det ikke rust. Så nå har jeg kjørt i over ett år med mye hard kjøring og har ikke hatt noen problem..

Hva er det og klage over da?? :D

Fjerne hylsa må da vere ein enkel sak før montering? ;)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Moldvarp

Hva er det og klage over da?? :D

Fjerne hylsa må da vere ein enkel sak før montering? ;)

Nei det er ikke no problem og fjerne den men det er verre enn du tror. Den ser ut som den er laget bare av gummi men neeeiiii. Inni er det den laget av stål og jeg sleit litt med og få det av. Ville ikke lage noen spor i akslen med vinkelsliperen heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noe der partypulp. Tror ikke disse fruene er så uskyldig som vi tror. Husker engang kjerringa fikk kjøre hjem fra byen og jeg bare satt på. Så der satt jeg som en idiot og leste avisa da jeg la merke til at speedometeret PASSERTE 200km/t. Og det i 80 sonen. Så bare pass dere, kvimenfolk for er noen farlige dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NissanPrimera: Syns det er noe som ryker hver gang du nevner det :) Ref. registerkjede som du fortalte meg når dere henta bilen min :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider