Gå til innhold

Angeleye og M3 speil til Focus

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

De har neppe oppvarming i speilet. Jeg får ikke sett på koblingene inne i speilet siden det virker som om speilet ble limt sammen etter at delene var skrudd inn. Ser ingen skruer som jeg kan løsne heller dessverre.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk opp speilet nå. Det er sort, rød og hvit ledning. Sort er koblet til begge motorene. Så det er jord. Så må du kjøre 12v inn på rød, hvit og rød/hvit for å flytte på speilet. Så for å få speilet tilbake igjen må du snu minus og pluss. Det er dessverre ikke med koblingsskjema. Det kommer nok av den enkle grunn av at det er forskjellig fra bil til bil tipper jeg. Forøvrig er ett speil pusset ned og ett er det ikke gjort noe med. Bare så det er nevnt :) så kjøpt litt pussepapir de som er interessert.

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 3 ledninger i mine m3 speil, men noen biler må ha speil med 4 ledninger!

vet ikke hvilken biler som trenger speil med 4 ledninger, men det er ganske mange...

husk at festebrakettene bare passer til Focusen og det også må kjøpes hvist dem skall på en annen bil...

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW blant annet trenger 4 ledninger.

Motorene på mine eksisterende speil trenger 3 ledninger, så har jeg jordingen i tillegg. Har letet på ganske mange webshop'er etter informasjon om hva de egentlig mener med 3 og 4 ledninger, men det står ingenting om det.

Det nærmeste jeg har kommet er noen som nevnte noe om "3 wire operation", noe jeg tolker som om motorene trenger 3 og ikke 4 ledninger.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg går nok ikke lavere enn 600,- + Porto (Norgespakke 110,-) De er jo splitter nye.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo lakkere de uansett. Den svartfargen som er der nå er stygg. Om du ikke er interessert i de for 600 så beholder jeg de selv.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider