Gå til innhold

Banekjøring/drifting på Dokka nåkommende søndag...

Ranger emnet

øversveen racing

Anbefalte innlegg

Hei og hå , dere lurer vel på hva som skjer når våren og asfalten kommer og vi ikke kan kjøre mere på Vinjarmoen ?? Vel da har jeg en liten nyhet til dere , vi skal i møte med ordføreren i Nordre Land kommune kl 1900 i dag snakke litt rundt om dette og om det går ann at kommunen sputter inn noen penger så vi får laget en driftingbane som vi kan bruke til sommer`n , dere får mere info senere i dag , NMK fluberg og Politiet er VELDIG positive til dette her , Roar Ødegård (politimannen) har jobbet over 40 timer med dette her og står uten betaling og passer på at alt går riktig for seg på banen og det må man bare ta av seg hatten for...,endelig får vi bruk for politiet ehhh.. :rolleyes: kommer mer info i kveld...mvh Øyvind Øversveen

Wow!, syns det er dumt at jeg ikke har fått vært å sett/kjørt på banen "deres" enda i vinter, men jeg har kjørt av hele eksosanlegget mitt nå, så har jeg ikke orka å snekra sammen et nytt enda :), giddalaust.

Imponerende hvis det der lar seg gjennomføre,

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kommer til å bli bra på Lørdag den 12. Mars. Her er det bare å dra med seg gjengen, kona, svigers, labradoren og nabo'n :titties:

Hehe... Menne.. Hva skjer a Øyvind? Jeg så den sinnsykt strøkne kadett c'en til Rune utenfor kommunehuset i dag. Jeg syns det nesten er litt rart at han tør å parkere en så sjelden og påkostet bil midt i sentrum doh

Boobies (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå , dere lurer vel på hva som skjer når våren og asfalten kommer og vi ikke kan kjøre mere på Vinjarmoen ?? Vel da har jeg en liten nyhet til dere , vi skal i møte med ordføreren i Nordre Land kommune kl 1900 i dag snakke litt rundt om dette og om det går ann at kommunen sputter inn noen penger så vi får laget en driftingbane som vi kan bruke til sommer`n , dere får mere info senere i dag , NMK fluberg og Politiet er VELDIG positive til dette her , Roar Ødegård (politimannen) har jobbet over 40 timer med dette her og står uten betaling og passer på at alt går riktig for seg på banen og det må man bare ta av seg hatten for...,endelig får vi bruk for politiet ehhh.. :rolleyes: kommer mer info i kveld...mvh Øyvind Øversveen

Konge! Kan det foreslås at politiet arrangerer et landsomfattende internkurs om hvordan de skal forholde seg til bilinteressert ungdom....hehe...

Håper dere lykkes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke kjøring på Vinjarmoen før den 13 mars kl 1300 , vi skal vanne og gruse bana samtidig så det blir skikkelig feste , var ca 25 biler som kjørte i går . Gikk med en bakfanger og en frontfanger og 2 som koliderte på vei ut fra bana hehe lol

Den 12 mars er det åpen motordag på Vinjarmoen , da skal det være oppvisning med Tommy Rustad og Jan Erik Larsen , kjøring med rallybiler og ATV pluss at det er noen fra klubben vår som skal kjøre litt der (evo6 og celica gtr) så det er bare og stille opp , mere info om tider og div kommer så fort jeg veit mer.. :roll: er det noe spm så kan dere ringe meg på 97029583

Les den som kan notin

Boobies (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 Mars er som sagt er det full rulle på Vinjarmoen motorbane , det hele begynner med rallykjøring kl 1000-1130. etterfulgt av oppvisningskjøring med Tommy Rustad i BMW Z4 , etter det så kan folk få sitte på med Geir Helge Frøslid i Subaru Impreza WRX for en liten slant med penger. Det er også mulig og prøvekjøre div ATV`r og snøskuter, det er også 2 fra klubben Crazy Racers som skal kjøre litt med en evo6 og en Toyota Celica GTR og det hele blir dirigert av Jan Erik Larsen. Det er også muligheter til og få seg en mat bit (Highland burgere er vist veldig godt) Det er gratis for barn under 7 år men mellom 7 til 16 er det 50 kr og for voksne er det 100 kr. Om kvelden er det muligheter for fest på Dokka kurs og selskapslokaler og der spiller Dilligence opp til dans så der blir det hæla i taket fra kl 2100 til 0200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

blir kjøring Søndag den 20 mars, har kommet 25cm med snø så bana blir nybrøytet og fin til helga , har vært litt varierende føre der men håper at det blir bra nå. Dette blir den siste kjøringa som blir i år hvis ikke været er på våres side... så nå er det bare og stille opp , er da vel mange her som vil kjøre litt er det ikke??????????????? men men her har dere iallefall muligheten til og få rast fra dere litt..... dragcar mvh Øyvind Øversveen ittno vett ligg brett amma som vi sier på bygda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider