umec Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Noen som har noen gode / dårlige erfaringer om dette merket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Et av deres 'front-sett' (mellomtone & diskant med filter) ble vel regnet som en av de beste man fikk tak i (kåret best av EISA?). Regner med at de lager ganske bra elementer da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Hadde for noen år siden et komponentsett av nevnte merke til den sum av 1300 kr, som jeg solgte til en venn av meg. Det var velspillende den gang, mer enn prisen skulle tilsi, og er så vidt meg bekjent like velspillende den dag i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umec Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 jøssenavn, kongelige på besøk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Shrike Noen som har noen gode / dårlige erfaringer om dette merket? hadde et sett med 6x9 av det merket og det spillte helt greit det. ble presset til det ytterste mange ganger,men spilte som bare det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howie88 Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Har mb quart frontsett og er veldig fornøyd med det.. En kamerat har akkurat samme og han virker førnøyd han også... Spiller Rent og pent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Har mb Quart frontsett jeg også!! Er kjempefornøyd!! Kostet flesk, men spiller veldig godt!! Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howie88 Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Ja det kosta flesk, mener å huske jeg ga nærmere 4000kr for det... jeg kjøpte mitt på hifi klubben men du kan sikkert få det billigere andre steder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilde childe Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 MB Quart er et kjempe merke som selger hifi til bil bruk Har hatt mye god erfaring med dette merket både med komponentsett/koax høytalere og subber De er regnet som Focals erke fiende på det feltet og det er få merker som kommer nær disse to når det gjelder lydkvalitet, Men prisen kan være relativt stive men som et ordtak fra gammelt av sier Man får hva man betaler for... Vi på http://www.autosound.no selger både Focal og MB Quart og har så lang bare gode erfaringer med disse merkene.. :cool: :D Siter vi leder deg til best lyd i bilen www.autosound.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg