Eurofighter Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 tenkte bare det kunne vert litt kjekt og vite hvilke spill folk likte best, og da evt fortelle genre og evt LITT om spillet :) Alle genre'er kan være med (ikke BARE bil :D ) og helst slike du har prøvd selv :) Under PC Spill så kan en jo heller ta mods da, for eks CS, FA, DOD osv :) Mine favoritter til nå er: De 3 beste PS2 Spill: GT3 (trengs vel ingen forklaring osv :) ) Final Fantasy X (action adventure ting, handler om og redde verden som i de andre) Tekken 4 (Bank livskiten ut av hverandre spill som sikkert alle vet :) ) har ikke så mangen PS2 spill selv så det må bli disse :) Og de 3 beste PC Spill: Firearms (HL-mod, med god realisme; kan brekke foten, gå tom for kondis om du sprinter osv osv....) Battlefield 1942 (Svensk utviklet krigs/online spill :) dritfett :) ) UT2003 Utrolig bra FPS spill med animasjoner som former seg etter omgivelser osv..... Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Har gått litt i : UT2003 Tactical Ops (over nettverk) NFSHP2 Tony Hawk 3 Prøver å skaffe meg noe annet, er litt lei.. Så om dere vil hjelpe meg litt med det? :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Det går for det meste i : Soldier of fortune 2 CS Ghost recon IGI2 multiplayer demo Delta Force Desert storm Spiller alle på nettet.... Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Jeg glemte street legal.. det er jo konge, men buggy.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 PS2: Gran Turismo 3 GTA Vice City Colin McRae Rally 3 PC: Championship Manager Medal of Honor Grand Theft Auto 3 Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Jess, tekken4 er bare dødsrått, digger det! Ellers er Ghost Recon og Cs det jeg spiller mest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 BF 1942 (Helst østfront) - ekstremt intenst og bra nettspill! M3 Challenge med FF ratt og pedaler (F1 2002 mod) - 9300rpm, overstyring og superglatt 1600x1200 grafikk... bedre enn noe annet i dag! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 1. Half-Life (CS, DOD, FA osv) 2. Operation FlashPoint ( War Simulator også brukt av US.Army, way 2 realistic) 3. Hele GTA serien 4. WarCraft3 nei jeg kan egentli ikke lage liste slik, er så utroligt mange, alle har fordeler og ulemper ;) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Er mange men spiller stort sett PS2 og litt Gamecube. PS2: 1. Vice City, hatt "noen" timer med det... 2. The Getaway 3. Devil May Cry 4. Diverse bilspill, NFS HP2, CM3. GC Mario Party er overlegent da. Og gleder meg til det nye Residen Evil spillet. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 PS2: GT3 WRC2 Ghost Recon Conflict Desert Storm NFSHP 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 PS2 GT 3 GTA Vice City PC Morrowind.. veldig bra RPG spill NFSHP2 Street Legal (bra, men noen som vet når neste patch kommer?) Spørsmål til espen: kan man laste ned M3 Challenge gratis noen steder(låvelig)? eller er det en offisiell add-on? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 M3 Challenge er gratis, men du må ha F1 2002 og GTR. Finnes en annen tråd om dette. Det er verd nedlastingen! F1 2002 er ikke gratis. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 GT3 og Need for Speed Hot pursuit 2 er sinnsykt tøft Kult med blodtrimma skyline med over 800hp på breisladd!:D Faen special sertifikatet på GT3 e sinnsykt vanskelig kan umulig være mulig å klare gull på alle... Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 spiller bare PC jeg... Dungeon Siege... genialt RPG IceWind Dale II... enda et kult RPG Hot Wheels: Bash Arena.... bilspill med samme kameravinkel som GTA 1 / 2 og micromashines... RalliSport Challenge.... Fett bilspill med god grafikk 1NSANE.... gammelt men konge bilspill med Fet damage (spesiellt bra på multiplayer) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by ThugstaRacing GT3 og Need for Speed Hot pursuit 2 er sinnsykt tøft Kult med blodtrimma skyline med over 800hp på breisladd!:D Faen special sertifikatet på GT3 e sinnsykt vanskelig kan umulig være mulig å klare gull på alle... Har en Skyline med nesten 1100hk. Veldig morsom, men fy så vanskelig noen gange å holde på banen i svingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg