Dj Bobo Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Har en kadett gsi 86 orginalt en 1.8 men er nå montert inn en 2.0.. Lurer på om disse bilene kunn ble levert me manuell takluke,jeg har nemlig med el takluke å har undersøkt litt og de fleste mener det ikke er orginalt med el,men jeg mener at det e orginalt pga det ser sånn ut har hadd nede tak trekk å kontrolert.. Vist det er noen som har ei el takluke liggende så ta kontakt snarest pga mi e knust.. Merke på denne luka e Hollandia.. Ei manuell luke e breiere men den e kortere i lengada.. Siter "What is love" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sakera Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 slutter reg på 040 ? isåfall er det gamlebilen min. Var jeg som knuste takluka, satt meg på den. oi. Har prøvd å få tak i takluke, men er vanskelig å få tak i brukt., da det ikke virker som om den ble levert med el. takluke i særlig mange eks. Men ja og nei, det virker originalt p.g.a. hullet i orig taktrekket var perfekt tilpasset el. knappen. Men på den annen side va strømmen til takluka HELT amatørmeesig lagt opp, virker ikke særlig originalt! Tenker heller at bilen kanskje var orig uten takluke, men som ble satt inn fra en anna bil eller.no. mvh. Thomas ps http://www.omc.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Bobo Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Ja det e nok gammel bilen din:) Har fått tak i rett takluke i dag:) Fant te slutt en forhandler hær i norge som hadd den typen på lager:) Nu har æ bygd opp heile bilen å den bli jævlig bra.. Siter "What is love" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sakera Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 æ ska fanmæ prøv han :P Savne'n :D Lancer'n er slett ikke samme kjørefølese :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Bobo Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 He he ja det kain æ tenk mæ te:) Nu e det nu sånn passe maskin også går godt:) Har nu litt småtteri igjen,må nu ta å få den lakka også ska æ nu trækk opp taktrekke og få den rensa innvendig,dette bli bra te slutt:) Siter "What is love" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sakera Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 va d nå rust under golvteppe? va litt vått der etter at takluka gikk dukken. Ellers var vel den fin og rustfri! :D Va 2-liter i den når æ hadd den å, gikk som f! Holdt følge med GSi 16v'n fint opp til 100! Satt i 2-liter me 1.8 topp sommer'n 2003, da va den gamle 1.8'n min sprukken i toppen så d blei overtrykk i kjølesystemet! Tok 2 radiatora på den måten, å nån kjøleslanga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Bobo Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Æ har montert i 130hk som det e montert inn en kvass kam:) Den va heilt rustfri i dørken:) Du sku ha sett den kadetten som æ kjøpt i fra mosjøen den va rusta den:( Å det ska mye te før at æ ser mørkt på ting men det gjor æ med den.. Tykje ka rust det hva.. Når æ nu får rød kadetten på veien så ska æ kjør te mosjøen å dæng han dærre jævla løgneren av en selger.. Siter "What is love" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sakera Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 hehe går vel bra med C20SEH ja! Bilen er så gruelig lett så 130 hk er underverker! :D Blir det no styling på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Bobo Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Bli nok det ja ska sveis på pansre også ska det inn med runde hjulbuer bak:) så har æ fått på zender leppa framme også ska det felles inn linse lykter i støtfanger de har æ nu liggende klar:) dette ska bli konge... Siter "What is love" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 ja kor dæ bi m boss locken min får du han t å lagg fatta d att denne treaden er kun for eiere og tirligere eiere av gsi en go biln;) Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Dj Bobo Æ har montert i 130hk som det e montert inn en kvass kam:) Den va heilt rustfri i dørken:) Du sku ha sett den kadetten som æ kjøpt i fra mosjøen den va rusta den:( Å det ska mye te før at æ ser mørkt på ting men det gjor æ med den.. Tykje ka rust det hva.. Når æ nu får rød kadetten på veien så ska æ kjør te mosjøen å dæng han dærre jævla løgneren av en selger.. blir med tar med noen drivakslinger he he Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzz Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by Sakera hehe går vel bra med C20SEH ja! Bilen er så gruelig lett så 130 hk er underverker! :D Blir det no styling på den? Det heter ikke C20SEH kun SEH. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzz Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by Dj Bobo Æ har montert i 130hk som det e montert inn en kvass kam:) Den va heilt rustfri i dørken:) Du sku ha sett den kadetten som æ kjøpt i fra mosjøen den va rusta den:( Å det ska mye te før at æ ser mørkt på ting men det gjor æ med den.. Tykje ka rust det hva.. Når æ nu får rød kadetten på veien så ska æ kjør te mosjøen å dæng han dærre jævla løgneren av en selger.. Vet du hva kammen heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkz Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by GSI Det heter ikke C20SEH kun SEH. c20seh heter det det er det motor koden på den motorn!! ka du har i gsien din dah? Siter - celica st 185 - kadett e gls 2,0 16v (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzz Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Jeg har SEH og jeg har aldri hørt om C20SEH, er stempla SEH i blokka mi, står det virkelig C20SEH på blokka di ??? Disse motorene satt bare i 87 Kadett GSI og i Ascona C GT?? Vokser ikke på trær nei:) men jeg har sett flere tilsalgs, har 2 stk selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg