Gå til innhold

Finnes det G60 16v originalt fra fabrikk?

Ranger emnet

desses

Anbefalte innlegg

Originally posted by golf gti16v

Jo, var toll jeg mente jeg, men vrakpant avgiften er faktisk på 1500 den og, bare det ad vrakhandlere pleier å ta et gebyr på 200 hvis du vil ha pengene i handa.. Har rett på 1500 hvis du vil ha pengene fra staten rett inn på konto, men da må du vente en måneds tid på de....

Er 100% sikker på at vrakpantavgiften på biler er 1300 til staten. Men samme det, bare 200 i forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Men det var 100 motorer vra VWM og de siste 28 ble solgt løse for rundt 10k, den gang. Det jeg kaller en slikk.... :)

Er en org motorsport lader i landet.... det måtte vært noe for ett g-lader "hue" som deg ;)

Resten av motoren er jo ikke så spesiell.... får jo kjøpt replika deler av alt annet

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... :) Regner med du snakker om han i Kr.Sand S som jeg ikke husker navnet på (Frank et eller annet?)...

Snakket med en til for en mnd siden som har VWM lader. Driver og innhenter deler til disse. Har en kontakt som jobber hos VWM, samt at vår hovedleverandør har jobbet der (er for tiden mec for Ralf Schumacher i F1) og har grei peiling...

Blir nok et par Motorsport O/H framover... De er ikke så veldig spesielle som mange tror, men alle er gen3, som jeg selv ikke er noen stor fan av i utg pkt... Men alt går... Volksport 2004 porting er bedre enn VWM fra -91 og... ;)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, er sikkert det.... Var vel mest en litn ønske-tenkning.. men vet jo at en må betale moms på 24 prosent, så sier man at bilen kostet 5000, så får man 1500 der, også kommer vrakpanten på 1500, pluss litt toll, så koster nok mer...

men vent til norge blir med i eu du :) Ikke noenting toll mellom eu-land :) billige tysklandsbiler :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf gti16v

joda, er sikkert det.... Var vel mest en litn ønske-tenkning.. men vet jo at en må betale moms på 24 prosent, så sier man at bilen kostet 5000, så får man 1500 der, også kommer vrakpanten på 1500, pluss litt toll, så koster nok mer...

men vent til norge blir med i eu du :) Ikke noenting toll mellom eu-land :) billige tysklandsbiler :)

Kan regnes ut på autodb, min kostet moms + 32.000,- til satan. Eller hvordan det staves... Moms av kjøpesum (+ utgifter ved import som settes til minimum kr 2500,-) betales på grensen, resten når du skal ha skilter.

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Blir nok et par Motorsport O/H framover... De er ikke så veldig spesielle som mange tror, men alle er gen3, som jeg selv ikke er noen stor fan av i utg pkt... Men alt går... Volksport 2004 porting er bedre enn VWM fra -91 og... ;)

Så du sier du får over 1,1 bar med 72 hjul?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider