Gå til innhold

Her er det som er igjen..

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

DET er kjipt det....men det er jo litt køddent å få av hvis man ikke har gjort det før da, må jo være noen som kan litt om golf da, kanskje noen som hadde lyst på no sånnt.......

 

NB: Bank dritten ut av dem/han, så dem ikke kjenner seg sjøl igjen i speilet! Det fortjener de/han......

VW Golf 1.6 84mod.

VW Golf 1.8 89mod.

VW 1300s 72mod.

GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd)

Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd)

Piaggio Zip 70ccm 03mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Merklig at rett etter din front ble stjålet dukker det opp 2 til salg på forumet .. hmmmmmm :) Nei da .. bare tuller

 

Håper du utelukker de vi selger, våre er tross alt i Tyskland, ikke så inn i helvete pop å eksportert fra Norge til Tyskland i disse dager.... :)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mæssom litt ekkelt og tenke på da!... folka som har gjort det må jo ha "spana" og forbereda seg godt... kansje tilogmed vært og sett på bilen og og slikt... og alt detta noen meter unna husveggen...

 

 

 

skjønner ikke at folk har nærver til slikt jeg! tør knapt og ringe på til folk jeg ikke kjenner jeg!

 

 

 

 

har drivi å kikka etter rallye fronten din ole johnny.. men har ikke sett noe til'n!

 

men ser jeg en golf med rallye, så skal jeg si i fra! så kan du iallefall kontakte vedkommede og snakke med dem!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

mæssom litt ekkelt og tenke på da!... folka som har gjort det må jo ha "spana" og forbereda seg godt... kansje tilogmed vært og sett på bilen og og slikt... og alt detta noen meter unna husveggen...

 

 

 

skjønner ikke at folk har nærver til slikt jeg! tør knapt og ringe på til folk jeg ikke kjenner jeg!

 

 

 

 

har drivi å kikka etter rallye fronten din ole johnny.. men har ikke sett noe til'n!

 

men ser jeg en golf med rallye, så skal jeg si i fra! så kan du iallefall kontakte vedkommede og snakke med dem!

 

 

snakke med`n? blir nok ikke mye snakking der kan jeg tenke meg... Ingen gjør slik mot meg ass, aksepterer ikke at noen er så nærme huset mitt for å gjøre noe slikt..

 

eneste det kan bli sagt er "hit med fronten min å 12 000 spenn " så bang.. :P

 

 

 

:fuckme2: :aug: Devil dukenukem dragcar kiddie

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

 

snakke med`n? blir nok ikke mye snakking der kan jeg tenke meg... Ingen gjør slik mot meg ass, aksepterer ikke at noen er så nærme huset mitt for å gjøre noe slikt..

 

eneste det kan bli sagt er "hit med fronten min å 12 000 spenn " så bang.. :P

 

 

 

:fuckme2: :aug: Devil dukenukem dragcar kiddie

 

 

hadde you vært litt kjett om du hadde knalla ned feil person da... hehe =)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KaldBlod

Stod bilen til salgs på AutoDB med fullt navn og adresse? Litt skummelt, egentlig. :(

 

gjorde nok det.. men som sagt før, uansett hvilke kartbeskrivelser man får tak i , så er det IKKE lett å finne fram i høgget her oppi...

med mindre man er litt kjent fra før.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår