olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Noen "før" pics av bilen.. slik den var når je kjøpte den Blir forandra med tiden .. Møkkete ræv.. men.. ka du tru? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Har potensiale denne her :) Kjør en clean stil, og ikke less den ned med styling, plz!! :) btw, du må vaske ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Danna Har potensiale denne her :) Kjør en clean stil, og ikke less den ned med styling, plz!! :) btw, du må vaske ;) vaska den på mandag! :( hehe.. kommer leppa som du ser i det lille bildet, + skjørtene og panser med bad look og scoop (!!?!?!(?!?=?!"=")=()"# ) hehe.. Så får man se! :P Skal være min egen stil! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Sveise badlook eller ? Ikke scoop......... :( Hehe.. :) Smak og behag..Litt mer inn for den tyske stilen jeg, hvis du skjønner ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Danna Sveise badlook eller ? Ikke scoop......... :( Hehe.. :) Smak og behag..Litt mer inn for den tyske stilen jeg, hvis du skjønner ? jai ikke skjønne. :P hehe sveise er stress.. :P scoopet er "revers" synes nesten ikke.. :P men får sjå åre blir til! lyktene nå snart! å eksos! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Sveise er stress,sveise blir pent ;) Du har vel sett bilder av mange tyske biler sikkert ? Minimalistisk stil, less is more ? ta bort alt av emblemer og lister, og cleane fangeren etc... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Danna Sveise er stress,sveise blir pent ;) Du har vel sett bilder av mange tyske biler sikkert ? Minimalistisk stil, less is more ? ta bort alt av emblemer og lister, og cleane fangeren etc... vil kjøre litt min egen stil og ama.. :P heeh Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Holder med deg i det :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 ser fin ut, men hvis du absolutt skal ha store sportsfangere med gitter så ville jeg satset på sort gitter, det ser ikke så "billig" ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Ser bra ut dette thumpsup Men, jeg er skeptisk til hvordan profilen på bilen ser(fra siden) med Vr6 leppe og sideskjørt kombinert med hekkdiffusor bak! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 hvorfor har du gl, cl antenne ? Skal ikke alle gtiène har tak antenne ? det har ivertfall min. ellers fin bil. Skipp badlook. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 denne er født i spania. flyttegods derfra! så kanskje derfor det er antenne foran.. ikke ombygd! Skal itte ha vr6 leppe, skal sette på igjen reiger leppa som daua til våren, blir bra! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by rairai åssen veit du den ikke er ombygd i spania? ingen som veit.. eier i spania og som tok den inn i landet var ei gammal kjerring! :P hehe Men, 2r gti 8v kommer også med antenne der jeg har nå etter det jeg har hørt er det bare 16v som har takanntenne! Samme gjelder 3rn har jeg blitt fortalt Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 jeje sikkert.. men akkurat hvor antenna er plassert bryr meg midt i assman Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by rairai ja så fakk deg da ellers takk! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg