olehenri Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 De resterende 3%, er det skiltbelysningen din, som du sikkert ikke har fiksa? Hehe... :bump hahhah kjeft a :D okaj, 4% da! heheh er en biiiiiiiitte liiiiten dært med rust på bakluka som har kommet tilbake. er bare smådæsj som må fikses på den.. pris noen?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 hahhah kjeft a :D okaj, 4% da! heheh er en biiiiiiiitte liiiiten dært med rust på bakluka som har kommet tilbake. er bare smådæsj som må fikses på den.. pris noen?! 15 000,- KONTANT! Devil Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 15 000,- KONTANT! Devil duuuuust! :D den er da vært mer enn felgene dine! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 da jeg alltid er ute etter å få bilen til å se litt sintere ut, så har jeg bestemt meg for å kjøre sprederene lengre ned og te sida, så i morra blir det turen til biltema på hamar å kjøpe lys som passer i de "lufte hulla" i fangeren. Samt kjøpe gitter så jeg får det bak igjen.. hehe.. men.. 2 spm.. Hvordan få av frontfanger? - og bakfanger?! hehe.. aldri gjort det før.. :s Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Ingen tips!? detta kan bli en spennende dag.. får jeg de av, er det ikke sikkert jeg får de på igjen.. :D hehe typisk min flaks! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Faan ass.. hehe.. Oleeee, du som har mobba skiltlysene mine, nå holde du kjeft :P nå har begge ryki.. :fuckme2: stoppa av snuten på tur hjem i natt, sivilt vel å merke.. Snut - " skiltlysene dine bak er hen a?" Me -"de sitter vel bak der de? eller? " Snut- " de lyser hvertfall ikke" Me- " Å sier du det? *bak å titte* :P Neggu dæven, streika jo.." Snut- " Da fikser du det da? " Me- " ja, tar det i morra, nå er jeg 1 km hjemmefra, gidd ikke å dra nedigjen for å kjøpe pærer nå" Snut " Jammen det er greit det, hadet a! " De fulgte etter meg i ca 5 km bare for det der.. Lite å gjøre på en fredagskveld sier du?.. :fuckme2: Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Da har jeg fått på de nye sprederene, ser mye sintere ut nå.. :) Tok også å fjerna den grillen foran, så ikke no pent ut, fjerna alt av blinkers og gamle spredere også ( kjøpe nye etterhvert.. ). Må justere sprederene litt etterhvert, men orker ikke det nuh! 2 småå pics.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 hermegås :P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 hermegås :P hahaha :D bilen din ække no forbilde.. :P :P Har mætti plastikk je vettu! hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 hehehe. hver sin smak :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 hehe.. jau. :) me like litt plastikk :D men pokker.. vil ha nye speil jeg.. som ser litt sintere ut.. hehe. noen som har tips?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Et lite in action bilde av bilen, Housey som tok bilde da jeg lå bak han den dagen vi monterte sprederene.. litt uklart bilde, men den ser mye sintere ut nå væ? ka tycks? :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 så gikk sentrallåsen til helvete! :D Vaskabilen på shell her om dagen, det likte visst ikke bilen helt.. Ferdig i vasken, lot bilen stå ute å gå, sku inn igjen i bilen etter 5 min, men nei.. Det ville visst ikke bilen nei, den hadde låst seg gitt.. Så der sto jeg da, 0730, akkurat ferdig på jobb, sliten å forbanna som faan, så måtte ringe etter fatter, vekke han å få han til å komme nedover med reservenøkkel, han ble jo heller ikke helt blid, ettersom han har ferie.. Gikk ti min, så gikk jeg ut igjen for å se på bilen, da var den opplåst igjen gitt.. Da var det bare å komme seg hjem å parkere.. Takket være at ene baklykta aldri sitter ordentlig, uansett hvor mye jeg skrur den fast så har det blitt lekkasje baki ved der den "vakumstyreboksen" sitter, noe som har gjort at den har tatt kvelden.. Til de grader tatt kvelden.. Så så, på høggern nå etterpå å prøve å finne ny.. Skal på merkeverksted også, for morroskyld å høre ny pris.. hehe :D Neste mnd også blir det gjort litt med bilen tenker jeg. Bytte ventilløftere regner jeg med. Stramme hjullager Fikse eksosen :fuckme2: Hadde planer om å mulig kjøpe felgene til Danna, men det ser ut til å gå skeis for denne mnd.. Hadde også planer om ny frontfanger, R-RX fra rieger.. men må vente den også.. Må seriøst få fiksa fronten å ræva på bilen igjen.. Ser ut som et høøl hele bilen nå.. :( :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Tett igjen med en list/silikon eller noe sånt ved baklykta? Eller ta en pose rundt den greia når du får en ny? Ble bedre forran når du fikk bort nettingen som hang og slang. Sett inn sort netting? Tror det hadde blitt bra på bilen din, så lenge det blir gjort ordentelig.. Hva er galt med eksosen? Trodde du hadde fiksa den jeg? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Tett igjen med en list/silikon eller noe sånt ved baklykta? Eller ta en pose rundt den greia når du får en ny? Ble bedre forran når du fikk bort nettingen som hang og slang. Sett inn sort netting? Tror det hadde blitt bra på bilen din, så lenge det blir gjort ordentelig.. Hva er galt med eksosen? Trodde du hadde fiksa den jeg? Har planer om nye baklykter etterhvert, så å feste de med silikon får vel de til å sitte sykt eller tar jeg feil som vanlig? :P Sort gitter gjør seg ikke på mørk bil synes jeg, har nytt gitter til bakfangeren, har bare ikke hatt tid til å fikse det ennå, så får se hva jeg gjør med fronten, var jævelig vanskelig å sette inn der fant jeg ut.. Dårlig arbeid av de som monterte eksosen, ikke stramma godt nok til under der ettsted så har en liten lekkasje, og så løsna mye under der når jeg fikk vannplaning en dag, så det slår oppunder bilen støtt! Så bilen skal inn på verksted snart, så har jeg hvertfall en liten garanti på jobbben! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg