mono Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 åssen ble det seende ut a? har ikke kjøpt noe enda, bare denne størrelsen jeg sitter å grubler på :D må jo få lov til å ønskedrømme litt.. men for all del, har du 10 lapper til meg så fikser jeg det fort :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Klarer du å smelle et knall tilbud på 9*16" kant felg til min el? :D Kan sjekke litt.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 meg har 9x16" på min.. og 60 senk.. veldig fornøyd med det. kunne tenkt meg å senka litt mere foran men må nok se ann økonomien og slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 meg har 9x16" på min.. og 60 senk.. veldig fornøyd med det. kunne tenkt meg å senka litt mere foran men må nok se ann økonomien og slikt... har du en annen farge på bakluka di? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 meg har 9x16" på min.. og 60 senk.. veldig fornøyd med det. kunne tenkt meg å senka litt mere foran men må nok se ann økonomien og slikt... går det fint med tanke på hjulbuene? er ikke int i å starte å modde no der egentlig.. mulig 7.5 er brett nok og.. skal ha kant i hvertfall.. sett noen på eyecandyracing.. hehe.. brock med krom kant tror jeg det var.. tror jeg kommer til å kjøpe på felger snart, men tar det over noen mnd, kjøper en og en.. har bra nok felger på sommer slik det er nå, så de går på vinter hvis jeg kjøper nytt Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ja desverre har jeg en annen farge på bakluka mi da den jeg har den som egentlig sitter der på sveising av skilthull. men slapp av den kommer nok på igjen snart.... (gleder meg) Går bra med hjulbuene ja,er vallsedde buer så skurer ikke i det hele tatt.. bare av og til hvis det er full bil og det har jeg sjeldent. Vet ikke hvem som valsa buene min eda de var valsett da jeg kjøpte den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ja desverre har jeg en annen farge på bakluka mi da den jeg har den som egentlig sitter der på sveising av skilthull. men slapp av den kommer nok på igjen snart.... (gleder meg) Går bra med hjulbuene ja,er vallsedde buer så skurer ikke i det hele tatt.. bare av og til hvis det er full bil og det har jeg sjeldent. Vet ikke hvem som valsa buene min eda de var valsett da jeg kjøpte den.. blir ikke no valsing el noe slik hos meg.. men funker sikkert slik det er Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 funni felger jeg har blitt litt keen på.. hehe http://www.eyecandyracing.no/felger_Brock16.htm Er den brock b6 typen.. bling bling.. :D hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 funni felger jeg har blitt litt keen på.. hehehttp://www.eyecandyracing.no/felger_Brock16.htm Er den brock b6 typen.. bling bling.. :D hehe Drit fine de, blir bra det :) Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 har så inn helvette lyst på Brock B2 jeg! så ille at det klør i skrittet av det!!! :titties: Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 hehe.. tror det blir innkjøp av b6 jeg.. 16 eller 17".. men kjøper bare en og en. ikke råd til alt samtidig.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 hehe.. tror det blir innkjøp av b6 jeg.. 16 eller 17".. men kjøper bare en og en. ikke råd til alt samtidig.. :P Like greit det når det er en stund til vår sesongen men tiden flyr ass, faen som jeg gleder meg :D Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Like greit det når det er en stund til vår sesongen men tiden flyr ass, faen som jeg gleder meg :D tror det ass.. heeh.. jobbe ræva av meg fremover.. :D hehe. har 20 000 liggenede etter bilsalg, men det går til forsikring, årsavgift å innkjøp av brembo bremsene.. hehe så får jeg se etter det :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Har sett litt på felger om dagen, bestemte meg i dag for at jeg kommer til å kjøpe Brock B6 til bilen. Falt for de felgene, tror det blir litt fett med krom, og kant.. :) Fikk en til å modde de på bilen, ble ikke så aller værst egentlig.. Men. burde jeg gå får 9*16? eller 8.5*17? Hva passer best på 3r golf? med tanke på hjulbuene og slik, er ikke intressert i å valse el no Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 De er kule de felgene der ja.. =) we loooove chrome ;) Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg