Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

meg har 9x16" på min.. og 60 senk..

 

veldig fornøyd med det. kunne tenkt meg å senka litt mere foran men må nok se ann økonomien og slikt...

 

har du en annen farge på bakluka di?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg har 9x16" på min.. og 60 senk..

 

veldig fornøyd med det. kunne tenkt meg å senka litt mere foran men må nok se ann økonomien og slikt...

 

 

går det fint med tanke på hjulbuene?

er ikke int i å starte å modde no der egentlig..

mulig 7.5 er brett nok og.. skal ha kant i hvertfall.. sett noen på eyecandyracing.. hehe.. brock med krom kant tror jeg det var..

tror jeg kommer til å kjøpe på felger snart, men tar det over noen mnd, kjøper en og en.. har bra nok felger på sommer slik det er nå, så de går på vinter hvis jeg kjøper nytt

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja desverre har jeg en annen farge på bakluka mi da den jeg har den som egentlig sitter der på sveising av skilthull. men slapp av den kommer nok på igjen snart.... (gleder meg)

 

 

Går bra med hjulbuene ja,er vallsedde buer så skurer ikke i det hele tatt.. bare av og til hvis det er full bil og det har jeg sjeldent.

Vet ikke hvem som valsa buene min eda de var valsett da jeg kjøpte den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja desverre har jeg en annen farge på bakluka mi da den jeg har den som egentlig sitter der på sveising av skilthull. men slapp av den kommer nok på igjen snart.... (gleder meg)

 

 

Går bra med hjulbuene ja,er vallsedde buer så skurer ikke i det hele tatt.. bare av og til hvis det er full bil og det har jeg sjeldent.

Vet ikke hvem som valsa buene min eda de var valsett da jeg kjøpte den..

 

 

blir ikke no valsing el noe slik hos meg.. men funker sikkert slik det er

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit det når det er en stund til vår sesongen men tiden flyr ass, faen som jeg gleder meg :D

 

tror det ass.. heeh.. jobbe ræva av meg fremover.. :D hehe. har 20 000 liggenede etter bilsalg, men det går til forsikring, årsavgift å innkjøp av brembo bremsene.. hehe

så får jeg se etter det :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på felger om dagen, bestemte meg i dag for at jeg kommer til å kjøpe Brock B6 til bilen.

Falt for de felgene, tror det blir litt fett med krom, og kant.. :)

 

Fikk en til å modde de på bilen, ble ikke så aller værst egentlig..

 

Men. burde jeg gå får 9*16? eller 8.5*17?

Hva passer best på 3r golf? med tanke på hjulbuene og slik, er ikke intressert i å valse el no

 

golf_brok.jpg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår