Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

Du trenger ikke gå under bilen for å bytte bremser, men jeg skjønner hva du mener. Du får jo tross alt garanti på jobben om du setter den inn.

hehe, vet det, men det er prinsipp bare.. grøss nedover ryggen så fort jeg tenker på å mekke på bil pga det.

Vil ha en garanti på det som er gjort, alt som skal gjøres med bilen skal gjøres ordentlig, ikke no dårlig sjøl mekk som mange har en tendens til å gjøre.. Så jeg er villig til å betale litt xtra for at det skal bli bra.

Har også lite bekjentskaper som har peil på å mekke, el tilgang til å mekke så da blir det verksted :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ute å råna litt i natt, fant ut at je sku vaske litt bil å få tatt noen bilder av den rein, noe som har vært mangelvare her.. hehe

bare slenger noen ut je..

QUOTE]

VELDIG uklare bilder!

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig vaska skyssen nå da...var vel på tide?

Et råd, syns du skal fjerne den gule gubben du har i bakruta, passa ikke helt...

Hva med heller Piss on (et annet bilmerke)....??

PS! Du mangler skiltlys VSB, 1'er feil det!!!!

hehe.. :P har vært på eu med den.. 1r feil det ja.. men sku bare fikse bremser og blinklys foran så går den igjennom sa de på naf! :P

Kommer http://www.perel-import.com eller Perel Audio Team der snart, gidd ikke å sette på no slik når det er no kaldt.. hehe

Skjer ikke så mye med bilen når det er vinter å jeg ikke har no sted å stå med bilen som er varmt

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte skje en gang..

var ute å kjørte en tur i går kveld, hadde en kompis bak meg i kebab316compact og bak der lå byens feeeteste bmw som sku vise at han hadde bygd om til m3, spant seg forbi bilen bak meg og la seg inn litt foran meg så alt av grus mellom filene spratt rett på grillen og frontfangeren min.

Så nå har je mætti hvite prikker foran på bilen min.. Jævelig surt!

Folk veit at han har 321 hk, treng itte å ødlegge ting for å vise det :D

Blir det vel å omlakkere grill og fanger da for å få det like pent igjen..

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig. Men steinsprut er ikke til å komme unna dessverre, i alle fall på denne årstiden. Piggfrie dekk kaster endel mer stein enn sommerdekk.

Du kommer til å erfare at det koster å lakkere panseret + grillen din. Grunna og lakkerte panseret mitt i fjor i forbindelse med hellakkering og det var litt av en jobb.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig. Men steinsprut er ikke til å komme unna dessverre, i alle fall på denne årstiden. Piggfrie dekk kaster endel mer stein enn sommerdekk.

Du kommer til å erfare at det koster å lakkere panseret + grillen din. Grunna og lakkerte panseret mitt i fjor i forbindelse med hellakkering og det var litt av en jobb.

'

noe må jeg gjøre for å få det pent igjen.. men tar det når våren er her tror jeg..

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte skje en gang..

var ute å kjørte en tur i går kveld, hadde en kompis bak meg i kebab316compact og bak der lå byens feeeteste bmw som sku vise at han hadde bygd om til m3, spant seg forbi bilen bak meg og la seg inn litt foran meg så alt av grus mellom filene spratt rett på grillen og frontfangeren min.

Så nå har je mætti hvite prikker foran på bilen min.. Jævelig surt!

Folk veit at han har 321 hk, treng itte å ødlegge ting for å vise det :D

Blir det vel å omlakkere grill og fanger da for å få det like pent igjen..

dakar deg:(:( kan hjelpe deg jeg altså:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider