Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja den er litt snål, men er eneste jeg vet om : )

 

 

kanskje jeg hører lyden om jeg tar meg en tur ut i dag..

 

det gjør du nok, hehe, skal nå ut je i hvertfall.. :D

 

 

men, nå stopper folk meg å klager på at det bråker.. :rolleyes: detta anlegget hakke halvparten så grov lyd som det som satt der før.. :s

deilig luun brumming detti!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er deilig lun brumming som er digg da : ) kjett når man får rally-spraking og 240 lyd fra eksosen..det er ikke pent

 

lund brumming som får håra på ryggen te å reise seg! nesten noe annet og. hehe

 

Er nok av biler i byen med sykt harry møkka lyd.. SPES Myhren Racing.. Føh FAN!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått fiksa abs`n, var bare en ledning til en føler som var litt løs, så nå får jeg stoppa uten blokkering av hjula igjen..

Til helga får jeg lagd feste til eksosen slik at det henger rett bakpå der.

 

Denne uka regner jeg med at baklyktene og sideblinkersene kommer, tatt 2-3 uker nå.. begynner å bli lei.

 

Etter det kjøper jeg kanskje på den leppa som har sitti på før, så blir det litt stille med innkjøp etter det.

Blitt litt mye nå, så bestemt meg for å spare litt ei stund, spare 7000 te nye 17" Tsw Rib felger.. :D eller hvis de har noe annet som er fetere til samme prisen. :)

 

 

znet_lykter_800141.jpg

Baklyktene, nei det er ikke Lexus, de heter noe crystal clear greier dessa og. Jeg syns de er pene å tror de kommer til å passe..

 

znet_lykter_80066.jpg

Disse er jeg litt mer tvilsom til, men tror det kan bli bra detta og, ikke runde jeg har bestillt, men firkanta hvis noen lurte.

 

view.jpg

 

detta er da felgene.. hehe.. de er mye frakkere irl syns jeg.. Tror det kan bli bra!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått svar fra Autospar om hva i helsike det er som skjer med lyktene mine..

 

 

"Hei

 

Vi har ventet på lyktesettet du har bestilt. Jeg snakket med leverandøren i dag, og fikk melding om at lyktene var utgått, men at de hadde fått et sett i retur grunnet feillevering. Dette settet vil nå bli sendt til oss slik at vi kan sende dette til deg. Regner med å ha dette innen kort tid."

 

 

SÅ, da er det bare å vente igjen da...........

 

 

btw, noen som veit hvor man får tak i bad look til baklyktene? de som sitter på nå er limt på, så tror ikke det blir lett å få de av. Virker ikke slik i hvertfall..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått svar fra Autospar om hva i helsike det er som skjer med lyktene mine..

 

 

"Hei

 

Vi har ventet på lyktesettet du har bestilt. Jeg snakket med leverandøren i dag, og fikk melding om at lyktene var utgått, men at de hadde fått et sett i retur grunnet feillevering. Dette settet vil nå bli sendt til oss slik at vi kan sende dette til deg. Regner med å ha dette innen kort tid."

 

 

SÅ, da er det bare å vente igjen da...........

 

 

btw, noen som veit hvor man får tak i bad look til baklyktene? de som sitter på nå er limt på, så tror ikke det blir lett å få de av. Virker ikke slik i hvertfall..

 

RLB3181.jpg

AutoSpar har.. tror ikke det er JOOOOM.. :D:D koster 358,-

 

(Eksteriør -> Lyktespoilere)

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.. hvorfor la ikke jeg merke til det der når jeg var inne på den greia i sta.. hehe... daH!

 

jom.. angry

 

 

jeg kom tilfeldigvis over mine på Mekonomen på Hamar,de var feilbestilt og lagt i kurven med 50% delene,, hehe.

Kjøpte mine til ca 200,- mener jeg å huske,de har jeg hatt liggende en stund men de skal lakkeres snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom tilfeldigvis over mine på Mekonomen på Hamar,de var feilbestilt og lagt i kurven med 50% delene,, hehe.

Kjøpte mine til ca 200,- mener jeg å huske,de har jeg hatt liggende en stund men de skal lakkeres snart..

 

kunne brukt de som sitter på lyktene mine nå, men tror de er limt på.. ser det sikkert når jeg bytter de

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår