olehenri Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Da har jeg vært på etterkontroll på eu, så da er bilen eu godkjent. 2 1r feil som gjenstår, stramme hjullagrene bak og skifte skiltlys! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Da har jeg vært på etterkontroll på eu, så da er bilen eu godkjent. 2 1r feil som gjenstår, stramme hjullagrene bak og skifte skiltlys! Hva var det jeg sa om skiltlysa? ;) Hehe...neida.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Hva var det jeg sa om skiltlysa? ;) Hehe...neida.. vært klar over det siden jeg kjøpte den da :D bare ikke giddi å skifta.. hehe.. ble da eu godkjent uten.. :D bare onkel blå som itte lik døm :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Looking good :) Tror jeg må bytte eksos jeg også omsider. Har simons bakpotte nå, men fytti f** det durer hvis en kjører litt fort sombrero kikka på det lille bilde du har her, deg møtte jeg på i kongsvinger mandag i forrige uke tror jeg! Rimelig sikker, helt lik bil.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Her er felgene jeg vil ha på bil, men på en2r.. tror de er i 18" disse.. syns det ser fett ut! tror det blir bra på 3rn og Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 kikka på det lille bilde du har her, deg møtte jeg på i kongsvinger mandag i forrige uke tror jeg! Rimelig sikker, helt lik bil.. hehe Jasså, hvis det var en skitten bil så var det sikkert meg :rolleyes: Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Jasså, hvis det var en skitten bil så var det sikkert meg :rolleyes: mener det var den, så lik ut.. :D hehe hadde møkkete bil sjøl, kjørt lillehammer-charlottenberg så tok noen runder i kongsvinger på tilbake turen, rundt senterene der og slik. så btw en syyk pen evo.. sølvgrå en.. *sikle* Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 mener det var den, så lik ut.. :D hehehadde møkkete bil sjøl, kjørt lillehammer-charlottenberg så tok noen runder i kongsvinger på tilbake turen, rundt senterene der og slik. så btw en syyk pen evo.. sølvgrå en.. *sikle* Meget mulig :) Råning med høy standard ja :titties: Den evo'en er litt nice ja :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Meget mulig :) Råning med høy standard ja :titties: Den evo'en er litt nice ja :) hehe :D btw, ute å kjørte i kveld, fikk mld fra GTI_BIATCH om å komme på mc donalds, sku stå to fete biler der, kom nedpå der var det noen karer fra kristiansund som hadde vært i oslo å henta 2 biler de akkurat har importert inn til landet, en skyline gt-r32 og en hvit ( men sinnsyyyk pen( impreza wrx sti ( med sommer hjul) var på svipptur innom å sku hilse på henne.. ble litt våt i buksa etter skyline jah! selvom det er 33 som er den desidert peneste! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 hehe :D btw, ute å kjørte i kveld, fikk mld fra GTI_BIATCH om å komme på mc donalds, sku stå to fete biler der, kom nedpå der var det noen karer fra kristiansund som hadde vært i oslo å henta 2 biler de akkurat har importert inn til landet, en skyline gt-r32 og en hvit ( men sinnsyyyk pen( impreza wrx sti ( med sommer hjul) var på svipptur innom å sku hilse på henne.. ble litt våt i buksa etter skyline jah! selvom det er 33 som er den desidert peneste! Det vil jeg tro at du blei ja :) Kanskje ikke hverdagssyn det der ! Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Det vil jeg tro at du blei ja :) Kanskje ikke hverdagssyn det der ! hehe.. var ikke så pen akkurat, hvit med svart panser den skylinen, men.. skyline er skyline. hehe.. kikka litt på de nå, kan jo få en gtr 33 til 90 000 da.. uten reg og alt det der.. hmm... hehe.. artig å drive å sikle litt.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 hehe.. var ikke så pen akkurat, hvit med svart panser den skylinen, men.. skyline er skyline. hehe.. kikka litt på de nå, kan jo få en gtr 33 til 90 000 da.. uten reg og alt det der.. hmm... hehe.. artig å drive å sikle litt.. :D ikke så pen?? var jo pen da! :D litt kjett med transportskadene men.. Impreza'n var drit fin,kledde hvitfargen bra :D hold deg til golfen du nå!;) hehe Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 ikke så pen?? var jo pen da! :D litt kjett med transportskadene men..Impreza'n var drit fin,kledde hvitfargen bra :D hold deg til golfen du nå!;) hehe nei ikke så pen, ikke sansen for farga på den, heller ikke sans for 32... men som sagt, skyline er skyline :D imprezan var rå! holde meg til golfen? skal ikke ha den i evig tid heller ama.. hehe ska ha meg ny bil om noen år så går ann å kikke litt.. som du driv å kikke på daudi coupe :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 nei ikke så pen, ikke sansen for farga på den, heller ikke sans for 32... men som sagt, skyline er skyline :Dimprezan var rå! holde meg til golfen? skal ikke ha den i evig tid heller ama.. hehe ska ha meg ny bil om noen år så går ann å kikke litt.. som du driv å kikke på daudi coupe :P Ja sant det, skyline er skyline! ;) hehe...såklart er det lov å kikke! ;) Og det heter AUDI coupe ;) mohahahah... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 holde meg til golfen? skal ikke ha den i evig tid heller ama.. hehe Sorry off-topic navnebror, hehe...men hva betyr det? Har sett at du har skrevet det flere ganger og det samme med Rayander?! Stussa litt på det... notin Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg