Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

vil tro auto dekk skal ha omtrent 8k for de også..

sist jeg var der og sjekket kjørte de ganske syke priser.

 

Det som virkelig hadde skillt seg ut på bilen din hadde vært om du hadde slengt på disse i 18" !

 

http://www.interdekk.no/categories/upclose_wheel.php?sysnr=152506&remote_desc=TIRESIZES:215/40R18%20%20225/40R18%20%20245/35R18;BOUT:%20%20%20%20%20%20%2014X1,5%20;&header=Audi%20;A3%20;1.6,%201.8,%201.8T,%201.9TDI,%20Quattro%20;18

 

Interdekk har utrolig mye fint til uhyre fine priser...

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vil tro auto dekk skal ha omtrent 8k for de også..

sist jeg var der og sjekket kjørte de ganske syke priser.

 

Det som virkelig hadde skillt seg ut på bilen din hadde vært om du hadde slengt på disse i 18" !

 

http://www.interdekk.no/categories/upclose_wheel.php?sysnr=152506&remote_desc=TIRESIZES:215/40R18%20%20225/40R18%20%20245/35R18;BOUT:%20%20%20%20%20%20%2014X1,5%20;&header=Audi%20;A3%20;1.6,%201.8,%201.8T,%201.9TDI,%20Quattro%20;18

 

Interdekk har utrolig mye fint til uhyre fine priser...

 

 

auto dekk sku ha 7000 for rib felgene, disse ligger i samme prisklasse..

 

hakke sans for rs felgene jeg.. hehe.. blir liksom for blæh for meg. :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for TSW felga du..;)

jaggu faen! hehe, årsnyhet også, så itte mange som har de tror je.. hehe.. :D :D

 

sjekke pris hjemme på lillehammer når jeg kommer ned igjen fra føkkings trysil etterpåske.. KALDT Å GÅ RUNDT HER OM NATTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe

 

men kompenserer det med fet timelønn.. :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da har jeg fått satt på momo felgene, sjekke åssen det går til jeg får nye dekk og felger, bestiller sansynligvis 17" i morra..

 

 

Håper ikke onkel blå stopper meg ute nå fremover, har sykt slitte dekk..

 

håper heller det ikke fryser på igjen.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit aldri med Lillehammer..;) Sleng ut bilder av bilen med sommersko da!:) Blir det de TSW 17" jeg la ut bilde av? Hehe...u lucky man;)

 

Du, fant du ut hvor de solgte Scorpion eksos? Hvordan er det merket? Rustfritt? Bra med lyd, eller bra med BRÅKETE lyd? Er keen på god brommelyd, selv om bilen står på tomgang.. Hm, hvem tilfredstiller meg der? :titties:

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit aldri med Lillehammer..;) Sleng ut bilder av bilen med sommersko da!:) Blir det de TSW 17" jeg la ut bilde av? Hehe...u lucky man;)

 

Du, fant du ut hvor de solgte Scorpion eksos? Hvordan er det merket? Rustfritt? Bra med lyd, eller bra med BRÅKETE lyd? Er keen på god brommelyd, selv om bilen står på tomgang.. Hm, hvem tilfredstiller meg der? :titties:

powerzone har scorpion.. men mitt brummer da det å.. simons.. hehe

 

blir de 17" tsw ja! :D ikke chrome da men..

 

ska ta å legga ut noen pics.. sekke no bra ut nuh.. hakke frontlippe.. :(

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen bilder i kveld av bilen med sommerfelgene.. Disse jeg kommer til å kjøre med til jeg får bestillt opp nytt..

 

Som sagt tidligre har jeg slått sund frontleppa, så nå ser ikke fronten noe pent ut! :(

Skal kjøpe på ny soon, tror ikke det blir før 16april men..

 

16" Momo Tuner. 205/45/16

 

golf010.jpg

 

golf009.jpg

 

SLITTE!

golf007.jpg

 

golf006.jpg

 

golf002.jpg

 

 

Liker ikke de felgene egentlig.. Men men.. får duge til de nye kommer på! :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen bilder i kveld av bilen med sommerfelgene.. Disse jeg kommer til å kjøre med til jeg får bestillt opp nytt..

 

Som sagt tidligre har jeg slått sund frontleppa, så nå ser ikke fronten noe pent ut! :(

Skal kjøpe på ny soon, tror ikke det blir før 16april men..

 

16" Momo Tuner. 205/45/16

 

golf010.jpg

 

golf009.jpg

 

SLITTE!

golf007.jpg

 

golf006.jpg

 

golf002.jpg

 

 

Liker ikke de felgene egentlig.. Men men.. får duge til de nye kommer på! :D

Hallaisn!Fin bil,men synes du sku fått fiksa eksosen....henger skeivt :rolleyes: Men den begynner virkelig å ta seg til nå.Så er det ikke så lenge igjen til sommeren er her,å da er det bare å sette på 60/40 senking.Har det på min Vento,du må riktig nok ha den ganske så stiv,men det ser meget bra ut!Og sitter klistret fast på veien!Måtte heve den ifjord sommer da jeg kjørte til Rudskogen.........redd for fronten!Vet aldri hva man treffer på veien nedover.........hehe!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisn!Fin bil,men synes du sku fått fiksa eksosen....henger skeivt :rolleyes: Men den begynner virkelig å ta seg til nå.Så er det ikke så lenge igjen til sommeren er her,å da er det bare å sette på 60/40 senking.Har det på min Vento,du må riktig nok ha den ganske så stiv,men det ser meget bra ut!Og sitter klistret fast på veien!Måtte heve den ifjord sommer da jeg kjørte til Rudskogen.........redd for fronten!Vet aldri hva man treffer på veien nedover.........hehe!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374

 

mangler bakre eksos feste på bilen så må få laget nytt, hakke hatt tid ennå.. hehe

 

får se hvordan det blir med 17" før jeg evt legger den lengre ned. syns den sitt bra nå slik som den er og.. hehe

 

men takk for bra kommentar! :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler bakre eksos feste på bilen så må få laget nytt, hakke hatt tid ennå.. hehe

 

får se hvordan det blir med 17" før jeg evt legger den lengre ned. syns den sitt bra nå slik som den er og.. hehe

 

men takk for bra kommentar! :)

Hvor breie 17" hadde du tenkt du skulle sette på?Noen grunn til hvorfor du går for 17" og ikke 18" ?Har det på Vento'n min men de ser ikke store ut og tar ikke mye plass heller!Sjekk tråden min så ser du....!Hva er neste skritt i prosjektet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår