Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor breie 17" hadde du tenkt du skulle sette på?Noen grunn til hvorfor du går for 17" og ikke 18" ?Har det på Vento'n min men de ser ikke store ut og tar ikke mye plass heller!Sjekk tråden min så ser du....!Hva er neste skritt i prosjektet da?

jeg syns 18 blir formye på en golf, i mine øyne.. gjør ting etter egne øyne.. hehe

 

skal ikke ha mer enn 205 tror jeg, har 205 på de på bildet, syns det stikker litt utafor. kanskje prøve på 215, men får se hvordan det blir.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olehenry jeg synest du skulle fått konstant lys i blinklysene dine i fronten og jeg, og kansje noen tusenmetere i grillen, tror mono har en sånn grill til salgs!!!

nonono

 

Hvis han monterer takgrind kan han sikkert sette på et par 1000m der også:D

Neida, ifra spøk til kanon:

 

Jeg skjønner ikke hva som er så fælt med de felgene du har nå?

Jeg syns dem ser bra ut jeg thumpsup

De pengene du har tenkt å bruke på felger kan du heller bruke på noe annet stasj, ny frontleppe og eksosfeste bak f,eks:D

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olehenry jeg synest du skulle fått konstant lys i blinklysene dine i fronten og jeg, og kansje noen tusenmetere i grillen, tror mono har en sånn grill til salgs!!!

nonono

i hovedlyktene?

 

 

tusinger i fronten?! ikke aktuellt engang.. hehe.. stygt syns jeg, te "tusingene" helt i bunn skal bort med tiden, sitter der fra forrige eier..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han monterer takgrind kan han sikkert sette på et par 1000m der også:D

Neida, ifra spøk til kanon:

 

Jeg skjønner ikke hva som er så fælt med de felgene du har nå?

Jeg syns dem ser bra ut jeg thumpsup

De pengene du har tenkt å bruke på felger kan du heller bruke på noe annet stasj, ny frontleppe og eksosfeste bak f,eks:D

 

 

hehe, jeg liker de ikke! bryr meg ikke om andre liker de.. :D hehe

frontleppa jeg skal ha på koster 1500 spenn, og bakrefeste får jeg gratis når han som skal fikse det har tid.. hehe

 

felger kommer! får jeg ikke solgt sommer felgene blir de brukt på vinter tenker jeg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Auto Dekk i dag, de som forhandler fra Felg Import, hørte på de felgene jeg ville ha, men de hadde ikke fått noe vognliste for 2005 ennå, så det kom til å ta tid å få bestillt opp og slik.

Så jeg bestemte meg for å droppe hele greia med felgene, har andre ting å handle nå uansett å.. hehe..

Nye sommerdekk må jeg ha uansett, så har forhørt meg litt i dag å fått tilbud på 205/40/16 PÅ Vianor, Marshall dekk til 4200 ferdig pålagt på bilen.

Syns det var kurant.

 

Så tror jeg at jeg kommer til å handle på ny frontfanger på den, så blir det nok bra i gården..

 

 

JA jeg veit jeg aldri får bestemt meg! :D hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva men å kjøpe noe av det du sier du skal ha?... ellers så kan du skrive at du har kjøpt deg nye felger når du har gjort det... å ikke late som du skal bestille nye felger i mårra.... hehe.... måtte bare si det :)

 

gjør noe med ide'ene, ikke la det bare være tanker..... bilen blir ikke noe tøffere av det :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva men å kjøpe noe av det du sier du skal ha?... ellers så kan du skrive at du har kjøpt deg nye felger når du har gjort det... å ikke late som du skal bestille nye felger i mårra.... hehe.... måtte bare si det :)

 

gjør noe med ide'ene, ikke la det bare være tanker..... bilen blir ikke noe tøffere av det :)

 

ja? en del av det jeg har sagt jeg skal ha, har jeg bestillt, men det har aldri kommi, bestillt mye annet og som jeg ikke har nevnt her.

Men tingene kommer aldri!

 

Så alt er avbestillt å slik, bestiller fra andre steder.

 

Ang felgene, de sku jeg bestille i dag, men usikkert når de kunne skaffe de, så det gadd jeg ikke å vente på, så da kjøper jeg heller nye dekk på felgene som sitter nå. Så får jeg råd til det andre som skal fikses, så får jeg ta felgene neste år, sikkert kommi mer fett da

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår