Pater Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 ja? en del av det jeg har sagt jeg skal ha, har jeg bestillt, men det har aldri kommi, bestillt mye annet og som jeg ikke har nevnt her.Men tingene kommer aldri! Så alt er avbestillt å slik, bestiller fra andre steder. Ang felgene, de sku jeg bestille i dag, men usikkert når de kunne skaffe de, så det gadd jeg ikke å vente på, så da kjøper jeg heller nye dekk på felgene som sitter nå. Så får jeg råd til det andre som skal fikses, så får jeg ta felgene neste år, sikkert kommi mer fett da stikk til shariff... dem har sikkert noe kult på lager Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 stikk til shariff... dem har sikkert noe kult på lager nei, skal ikke ha felger uansett nå, syns tuner felgene blir bedre å bedre, syns ikke no om de når jeg satt på de i går, men når jeg har fått kjørt litt med de å sett litt mer på de så syns jeg at de funker foreløpig. Tenker på ny frontfanger nå, enten Rx-R el hva den het, eller RS6 fanger. Nye baklykter er bestillt -igjen.. men nå fra NBS Sideblink er bestillt fra NBS Blir det frontfanger, så blir det lakk av den, og sideskjørt uti neste mnd eller mai en gang.. men får se hvordan lønna blir neste mnd. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 nei, skal ikke ha felger uansett nå, syns tuner felgene blir bedre å bedre, syns ikke no om de når jeg satt på de i går, men når jeg har fått kjørt litt med de å sett litt mer på de så syns jeg at de funker foreløpig. Tenker på ny frontfanger nå, enten Rx-R el hva den het, eller RS6 fanger. Nye baklykter er bestillt -igjen.. men nå fra NBS Sideblink er bestillt fra NBS Blir det frontfanger, så blir det lakk av den, og sideskjørt uti neste mnd eller mai en gang.. men får se hvordan lønna blir neste mnd. bare å vente å se om du får noen av delene da :) eller om du ombestemmer deg igjen, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 bare å vente å se om du får noen av delene da :) eller om du ombestemmer deg igjen, hehe hehe, kjeften på deg! :D hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hmmm... JEG syns denne er pen på golf.. hehe.. den som lever får se.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 denne er enda fetere :D hehe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 denne er enda fetere :D hehe hehe.. naaaah.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 MYE penere var den grå ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 MYE penere var den grå ;) nei!! ikke i mine øyne.. hehe.. for flat for meg.. :D rs6 fangeren er den jeg hittil liker best.. lyst på no frakt no, men finner ikke noe annet.. haff Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Noen flere bilder av den lille seansen i p-huset.. hehe Nevnte at jeg hadde herpa fronten litt.. Detta sekke pent ut! Bak, Liker bakfangeren egentlig godt! Siden igjen.. Kommer nok til å senke den litt mer senere.. Hvertfall stivere senk! Fronten igjen.. Digger lyktene.. :D Kebab vs Golf - BMW 316 compact - Harry bil, men syns den er rå! hehe artig med litt harry biler Photoshoot med folket.. Jeg bak kamera.. hehe Hva er en "prosjekt tråd" uten bilder? men seriøst.. MÅ få fiksa fronten igjen.. HAFF! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Noen flere bilder av den lille seansen i p-huset.. hehe Nevnte at jeg hadde herpa fronten litt.. Detta sekke pent ut! Bak, Liker bakfangeren egentlig godt! Siden igjen.. Kommer nok til å senke den litt mer senere.. Hvertfall stivere senk! Fronten igjen.. Digger lyktene.. :D Kebab vs Golf - BMW 316 compact - Harry bil, men syns den er rå! hehe artig med litt harry biler Photoshoot med folket.. Jeg bak kamera.. hehe Hva er en "prosjekt tråd" uten bilder? men seriøst.. MÅ få fiksa fronten igjen.. HAFF! den compact ruka, er det den me det mega harry anlegget som kjøre rundt på lillehammer me bååååp lyd men ellers orginal? hahaha fikk meg i alle fall en god latter når e var på lhmr mandag forrige uke å så en sånn kjøre forbi kino'n. hehehe vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Ser bra ut detta.. :) Unnskyld at jeg spør, men bruker du mobilkamera eller ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Du ole, du er ikke noen fotograf i hvertfall :D du må holde kameraet roligere hvis du tar bilder uten blits..... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 den compact ruka, er det den me det mega harry anlegget som kjøre rundt på lillehammer me bååååp lyd men ellers orginal? hahaha fikk meg i alle fall en god latter når e var på lhmr mandag forrige uke å så en sånn kjøre forbi kino'n. hehehe vemund heheh :P er nok mulig den ja! frakk bil, frakk fyr! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Ser bra ut detta.. :) Unnskyld at jeg spør, men bruker du mobilkamera eller ? :) nope, er et dårlig digcam. hehe so dæså Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg