Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Du ole, du er ikke noen fotograf i hvertfall :D du må holde kameraet roligere hvis du tar bilder uten blits.....

 

holde kameraet roligre? på de fleste bildene står kameraet på bakken/i vinduskarmen.

 

kameraet er ikke no bra på kveld med blitz, måbruke no natt modus greier for å få det litt ordentlig

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe gangsta :) herpa fronten jeg også. tælahiv a gitt :) provisorisk løsning med å skru fast leppa med skruer stikkende opp :P

 

hehe. så du var heldig duda.. så bare plastikken fløy jeg.. hehe.. så hang bare halve igjen.. :D

 

så nå blir det nok ny frontfanger muligens.. :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, egentlig. Var bare plastikkfestet på fangeren som røk. Men nå venter jeg bare på å få sommerfelga mine.. forsiiiinket:o

på fangeren? hehe

sku bestille meg nye felger jeg å, men kom til å ta 1 mnd å få de, så det gadd jeg ikke.. tar det te neste år istedet.. hehe.

 

vurderer rx-r frontfanger eller rs6 fanger ass.. hehe..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på fangeren? hehe

sku bestille meg nye felger jeg å, men kom til å ta 1 mnd å få de, så det gadd jeg ikke.. tar det te neste år istedet.. hehe.

 

vurderer rx-r frontfanger eller rs6 fanger ass.. hehe..

 

Ja, det som leppa sitter inn i, slo av mesteparten av det som satt i midten :D Men leppa er like hel fordi den er skrudd fast på sidene så den løsna bare på midten :)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det som leppa sitter inn i, slo av mesteparten av det som satt i midten :D Men leppa er like hel fordi den er skrudd fast på sidene så den løsna bare på midten :)

hehe.. aha.. :D

 

har bare igjen halve leppa jeg.. den andre så jeg spruta over frontruta og under bilen og rett i frontruta på bilen bak for et par ukersiden.. :s

men men

 

slikt som skjer!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært mye att å fram med hva som jeg skal gjøre på bilen og slik, mye pga at jeg aldri klarer å bestemme meg, og noe pga SYYYYKT lang leveringstid ( hint. baklyktene fra autospar! )

Men men, satt meg ned å grubla litt over hva jeg kanskje skal gjøre på bilen, så kom fram til detti nuh!

 

*Lakkering av div deler

*Modde panser

* Fjerne badlook midlertidig (kanskje)

*Skifte frontgrill ( kanskje)

*Ny frontfanger, får bare ikke bestemt meg om hvilken! :rolleyes:

*Lakkere skjørt

*Bygge om litt anlegg.. Legge opp tvantenna til tvtuneren bak i bilen.

*Senke 60/40 eller 60/50

*Nye sommerdekk!!!

 

 

Er de tingene jeg satser på å få gjort fremover.. HÅPER på ny frontfanger i løpet av april! Spørs på lønna.. Men lakkering må vente, dyrt!

 

Så har dere lest noe annet i tråden som jeg sier jeg skal gjøre, STRYK det.. hehe!

 

 

 

Ja jeg er en distre person! :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde 215/40-16 dekk på mine felger i fjor..

gikk som fot i hose de..

et 37 i mitt tilfelle : )

 

 

hmm hmm.. snakke med dekk folka..

 

tror jeg har et 35 el no

 

 

FAAAN! sku på interdekk i dag jo!

 

*kjett å våkne seint*

 

stikk! hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår