olehenri Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Genialt av eyecandy å ha bilde av feil produkt på sidene sine.. Bestillte en frontleppe der som jeg syns var drit rå, ( bilde lengre oppe ) men så etterhvert kommer det fram at det ikke er den på bilde, men en annen en fra rieger.. som er helt mongo syns jeg... Så da ble det ikke leppe derfra. Så tok da å bestillte opp fra Powerzone, samme leppa som satt på bilen før jeg kjøpte den, syns også det er litt pent på bilen.. Så da blir bilen slik om ikke lenge.. :D Blir bra tror jeg.. :) .. Skatte smell på 10500 = null felger... DRITT!! angry angry Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Genialt av eyecandy å ha bilde av feil produkt på sidene sine.. Bestillte en frontleppe der som jeg syns var drit rå, ( bilde lengre oppe ) men så etterhvert kommer det fram at det ikke er den på bilde, men en annen en fra rieger.. som er helt mongo syns jeg... Så da ble det ikke leppe derfra. Så tok da å bestillte opp fra Powerzone, samme leppa som satt på bilen før jeg kjøpte den, syns også det er litt pent på bilen.. Så da blir bilen slik om ikke lenge.. :D Blir bra tror jeg.. :) .. Skatte smell på 10500 = null felger... DRITT!! angry angry Er ikke annet enn å beklage det på det sterkeste. Er vel egentlig ikke noe unnskyldning at det står at sidene våres er under oppdatering.....ihvertfall var vi erlige nok til å gi deg bedskjed om at det var en feil. Vi får håpe powerzone klarer å levere.... Vil også legge til at det var prisen var feil ikke bilde....fangern kan skaffes men til en annen pris desverre. Har tatt det opp med web ansvarlig men han er også desverre bare et menneske som kan gjøre feil ønsker deg lykke til med prosjektet videre du får gi bedskjed neste gang du vudere å bestille noe fra oss skal vi ihvertfall presse prisene så mye vi klarer...:) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Er ikke annet enn å beklage det på det sterkeste. Er vel egentlig ikke noe unnskyldning at det står at sidene våres er under oppdatering.....ihvertfall var vi erlige nok til å gi deg bedskjed om at det var en feil. Vi får håpe powerzone klarer å levere.... Vil også legge til at det var prisen var feil ikke bilde....fangern kan skaffes men til en annen pris desverre. Har tatt det opp med web ansvarlig men han er også desverre bare et menneske som kan gjøre feil ønsker deg lykke til med prosjektet videre du får gi bedskjed neste gang du vudere å bestille noe fra oss skal vi ihvertfall presse prisene så mye vi klarer...:) hehe går bra det vettu! bare litt ergelig, den frontleppa var rå! hehe -- Demontert badlooken på de gamlebaklyktene nå, prøve å få tak i no lim slik at jeg får limt de på de nye igjen.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Genialt av eyecandy å ha bilde av feil produkt på sidene sine.. Bestillte en frontleppe der som jeg syns var drit rå, ( bilde lengre oppe ) men så etterhvert kommer det fram at det ikke er den på bilde, men en annen en fra rieger.. som er helt mongo syns jeg... Så da ble det ikke leppe derfra. Så tok da å bestillte opp fra Powerzone, samme leppa som satt på bilen før jeg kjøpte den, syns også det er litt pent på bilen.. Så da blir bilen slik om ikke lenge.. :D Blir bra tror jeg.. :) .. Skatte smell på 10500 = null felger... DRITT!! angry angry samme frontleppe/spoiler som jeg har. hva måtte du ut med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 hehe.. 1400 tror jeg det var.. har du bilde av ditt el? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 hehe.. 1400 tror jeg det var.. har du bilde av ditt el? har byttet ut refleksplatene og blinklysene med klare blinklys samme som du har lurer jeg på?! (litt gammelt bilde) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 har eg byttet ut refleksplatene og blinklysene med klare blinklys samme som du har lurer jeg på?! (litt gammelt bilde) jupp! er det samme det! er leppa bare plug and play etter lakkering? åssen fårru festa stagene? aldri rørt slikt før! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 leppa er plug and play.. går rett i "hakkene" en må borre hull til øvre feste til stagene, og sette disse fast med skive og mutter fra oppsiden..litt kuk og komme til.. så er d plug and play, som du sier :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 leppa er plug and play..går rett i "hakkene" en må borre hull til øvre feste til stagene, og sette disse fast med skive og mutter fra oppsiden..litt kuk og komme til.. så er d plug and play, som du sier :titties: hehe.. fett.. får det om 1 ukes tid så da blir det vel en ordnings! må lakkes først men.. :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Da har jeg fått limt på badlooken igjen på baklyktene.. syns det ble driit bra, mye bedre enn på de andre lyktene.. :) Venstre side : Høyre side : Venstre : Høyre : Ælt! Ka tycks? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ser bra ut dette ;) Nå er felga mine på vei også =) wiih..hehe.. men pusser som en gal om dagen.. blurp :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Kikka på det i sta, blitt litt lim søl, litt lim som har sklidd nedover lyktene, prøvd å tørke det bort, ble ok, men ska fjerne det helt når jeg vasker neste gang.. Felger? åssen felger?!? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Plastikk er for pingler, sveis!! ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Kikka på det i sta, blitt litt lim søl, litt lim som har sklidd nedover lyktene, prøvd å tørke det bort, ble ok, men ska fjerne det helt når jeg vasker neste gang.. Felger? åssen felger?!? hehe Sommerfelger? :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Plastikk er for pingler, sveis!! ;) Gi meg penger til lakkering så! hehe hørte btw på pris på lakkeringp på skjørtene.......................... 3000.......... HAHAHAHA sa jeg å gikk! naaaj, lakke sjøl trur jeg.. hehe Syns heller ikke sveisa badlook ser så pent ut bak jeg.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg