olehenri Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 tror jeg skal ha en box med sitrus-spray hjemme, skal se etter'n! funker til så mangt, selvom det er sterkt, så er det snilt samtidig killer vel ikke lakk? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 killer vel ikke lakk? hehe bare en måte å finne ut det på, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 bare en måte å finne ut det på, hehe Du er ikke kar før du prøver :rolleyes: Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ellers er det vel ratt lurt å vaske med såpevann etter bruk av sitrusrens, selv om sitrusrensen lukter så godt :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ellers er det vel ratt lurt å vaske med såpevann etter bruk av sitrusrens, selv om sitrusrensen lukter så godt :) det er veldig lurt!! ellers blir lakken din matt.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Du er ikke kar før du prøver :rolleyes: hvis jeg prøver, blir jeg en blakk kar!hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Men men, nok om limsølet.. hehe Nå er det å glede seg tel Lørdan! Blir gromt!! Selv med en del mangler på bilen! I morra kl 12 00 så blir det nye sommersko på bilen, Regal 205/45-16. 3350kr ferdig pålagt og balansert. Rimelig syns jeg! Ellers tror jeg demperene bak på bilen er gåen, mulig foran og, MEN, ikke sjangs til å få fiksa det på ei GOD stund. Tenker nye fjører og dempere i samme slengen. Frontleppa kommer vel tel uka tenker jeg. Så blir det vel å prøve å sjøl lakkere de og skjørtene..............................HELP........... Men men.. time will show. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Kanskje jeg rekker det. Felga mine kom til sverige idag, og regner med at gummi'n kommer snart å. Så får vel det ut på fredag og hvis jeg er heldig får jeg montert de på og avbalansert de da ;) hihi ;) kanskje det blir streeetmeeet på meg å :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Da er jeg klar for morra dagen med mine skjønnhetsfeil.. Mangler frontleppe, fronten er monga.. Mangler ett blinklysdeksel Lista underhovedlyktene driv å detter opp i ene hjørnet Potta er skeiv men men! stiller med humør læll! :D Fått på nye dekk i dag og, så da blir det litt tryggere å kjøre nedover! Regal 205/45-16, virker som bra dekk! 3500 ferdig på bil! Detta ser litt fett ut syns jeg da! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 skulle kjørt på med 40 profil vettø.... ;) Streetmeet imorra eller? Mange fra lillehammer som skal dit? Fin den bilen din... men skal jeg være helt ærlig så liker jeg ikke de felgene. MEN hva har det vel å si hva jeg syns...? hihi. Pen bil hvertfall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 skulle kjørt på med 40 profil vettø.... ;) Streetmeet imorra eller? Mange fra lillehammer som skal dit? Fin den bilen din... men skal jeg være helt ærlig så liker jeg ikke de felgene. MEN hva har det vel å si hva jeg syns...? hihi. Pen bil hvertfall. :) Sku jeg hatt 40 profil måtte jeg på 215 dekk, det hadde ikke gått.. hehe :rolleyes: Streetmeet og Hellerud på meg.. Jeg har full bil i hvertfall, men er så mye rot med hvem som skal og ikke så jeg bare stikker til hamar å joiner de der rundt 0930. du da? Syns sånn så som så om de jeg og, hadde planer om nye, de Tsw Kyalami. Fikk tilbud til 11 000,.. 2 dager etter på kom skattesmellen på 10 500 så da blir det ikke no nå foreløpig! Så blir å tusle rundt på Momo ei stund til.. hehe.. Syns det egentlig ikke ser så verst ut selv egentlig.. Mange som liker det, og mange som ikke liker det! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Sku jeg hatt 40 profil måtte jeg på 215 dekk, det hadde ikke gått.. hehe :rolleyes: Streetmeet og Hellerud på meg.. Jeg har full bil i hvertfall, men er så mye rot med hvem som skal og ikke så jeg bare stikker til hamar å joiner de der rundt 0930. du da? Syns sånn så som så om de jeg og, hadde planer om nye, de Tsw Kyalami. Fikk tilbud til 11 000,.. 2 dager etter på kom skattesmellen på 10 500 så da blir det ikke no nå foreløpig! Så blir å tusle rundt på Momo ei stund til.. hehe.. Syns det egentlig ikke ser så verst ut selv egentlig.. Mange som liker det, og mange som ikke liker det! Nesh... dama kjører da med 205/40/16 på polo`n sin hun.. ;) Vet ikke om jeg orker å dra på streetmeet imorra. Tror jeg dropper det. Orker ikke kjøre alene nedover. Felgene er helt greie på bilen din dem ja. Mr.henriksen @ moelv skulle nok kjøpt andre felger enn det der i første omgang... ;) hehe.. men helt greie.. fine vinterfelger vettu til vintern.. ;) Så blir det nye sommersko neste sommer? Synd med skattesmellen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Nesh... dama kjører da med 205/40/16 på polo`n sin hun.. ;) Vet ikke om jeg orker å dra på streetmeet imorra. Tror jeg dropper det. Orker ikke kjøre alene nedover. Felgene er helt greie på bilen din dem ja. Mr.henriksen @ moelv skulle nok kjøpt andre felger enn det der i første omgang... ;) hehe.. men helt greie.. fine vinterfelger vettu til vintern.. ;) Så blir det nye sommersko neste sommer? Synd med skattesmellen da. Kan jo henge på meg nedover da, drar fra lillehammer kl 08 hehe Fikk ikke 205/40 sa de på interdekk da.. hehe Kommer nok nye felger etterhvert tenker jeg.. men men man får se! Skal sette på frontleppa og skjørtene nå etterhvert, så er det STOPP til smellen er betalt.. den tok meg litt på senga gitt.. hehe Enig med at han kunne smelt til å kjøpt dyrere felger på bilen, hehe,. de der har penger ass! Solgte jo bilen stygg billig til meg og.. hehe.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Kan jo henge på meg nedover da, drar fra lillehammer kl 08 hehe Fikk ikke 205/40 sa de på interdekk da.. hehe Kommer nok nye felger etterhvert tenker jeg.. men men man får se! Skal sette på frontleppa og skjørtene nå etterhvert, så er det STOPP til smellen er betalt.. den tok meg litt på senga gitt.. hehe Enig med at han kunne smelt til å kjøpt dyrere felger på bilen, hehe,. de der har penger ass! Solgte jo bilen stygg billig til meg og.. hehe.. Nei orker ikke dra på motormessa... Joda får da tak i 205/40 ... da har dem ikke peil. Lykke tæl i helga. Vi ses vel neste helg om du skulle være med på bondecruising @ vinstra? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Nei orker ikke dra på motormessa... Joda får da tak i 205/40 ... da har dem ikke peil. Lykke tæl i helga. Vi ses vel neste helg om du skulle være med på bondecruising @ vinstra? ;) Stian snakka på at han sku dra til streetmeeten rund 19-20 tror jeg.. hehe Spurte etter det jeg, men fantes ikke det sa de. men men.. hehe samme det nå! Skar på bondecruising jeg vettu! hehe! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg