Mandel Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 vi kaller den bare flytebrygga vi oleee ;) :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 vi kaller den bare flytebrygga vi ole ;) :D Hehe, vi sier det slik vi... babyhmm? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 hehe, penere en myyyye av det som var der ass! men argh.. hehe... blitt så gira på å kjøpe skyline jeg.. herregud! helt iIIIIIDIIOOTISK tanke som aldri blir noe av men nå er de jaggu meg billige.. kan noen slå den tanken ut av huet mitt med et balltre el no?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 jeg gjør det gjerne hvis du kommer til larvik ;) tenk å snakke sånn om den oppsrytte japsebilen i nærheten av golfen da! angry hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 hehe.. jeg har en forkjærlighet for japser.. :D min første bil var japse, bare tilfeldigheter som har gjort at jeg har kjøpt golf.. hehe men digger golf og da.. :D Skal ha ny bil om 3 år har jeg planlagt.. det skal være turbo, bakhjuls eller 4x4, og helst japse! hehe :D men men.. at this time, the golf rules! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 men men.. at this time, the golf rules! :D ehm..golf ruler da alltid,det veit du ;) hihih Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 ehm..golf ruler da alltid,det veit du ;) hihih hehe.. DU veit jeg også digge japse biler! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 hehe, penere en myyyye av det som var der ass! men argh.. hehe... blitt så gira på å kjøpe skyline jeg.. herregud! helt iIIIIIDIIOOTISK tanke som aldri blir noe av men nå er de jaggu meg billige.. kan noen slå den tanken ut av huet mitt med et balltre el no?! kan slå deg jeg;)kom hjem til meg da;) hehe neida huff..vil ikke slå deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 kan slå deg jeg;)kom hjem til meg da;) hehe neida huff..vil ikke slå deg:) tss... nå kommer det faktisk noe fornuftig ut av gutten så ingen grunn til å slå han. Han har jo lyst på japse igjen! :D hehe. Neida.. vag er bra det. Savner audi`n til tider. Og er jo pen den golfen din olehenri. Så stå på! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 tss... nå kommer det faktisk noe fornuftig ut av gutten så ingen grunn til å slå han. Han har jo lyst på japse igjen! :D hehe. Neida.. vag er bra det. Savner audi`n til tider. Og er jo pen den golfen din olehenri. Så stå på! :) alt det du nevnte der er bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Japse er bra :D angry Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 tss... nå kommer det faktisk noe fornuftig ut av gutten så ingen grunn til å slå han. Han har jo lyst på japse igjen! :D hehe. Neida.. vag er bra det. Savner audi`n til tider. Og er jo pen den golfen din olehenri. Så stå på! :) kommer faktisk noe fornuftig ut av meg? haha! det latterligste jeg har hørt! hehe :D :D Takk for comment om kjerra.. Penge lens ei stønn så skjer itte en driit på lenge tror jeg. :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Prøvd å filme litt men alt blir fucked.. hehe.. fåkke lagt det ut på nett heller, prøvd putfile, men suger.. http://www.putfile.com/media.php?n=rånefilm-011 ikke sikkert dere ser no men men.. liite klipp hvertfall Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 http://www.rapidshare.de Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Film Prøver igjen.. Ennu en One more Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg