srednA Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 den er midt under bilen... hehe å av prinsipp, beveger jeg meg IKKE under en bil.. svææææært sjeldent Hvorfor har du "prinsipp" mot ikke å legge deg under bilen din? Man lærer ikke om man ikke tørr å prøve:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hvorfor har du "prinsipp" mot ikke å legge deg under bilen din?Man lærer ikke om man ikke tørr å prøve:) Fettern min fikk bilen oppå seg å døde for litt over 10 år siden, det sitter igjen hos meg.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 hadde noe slikt på min, det var varmeskjoldet til eksosen som var løs. festene hadde blitt ødelagte. veldig irriterende dirre lyd rundt 2000 til 4. veldig lett å fikse selv :) men du må under bilen da så syyyyyykt irriterende lyyd! blir GAAAAL! Sånn during mellom 2-4000rpm, konstant, rister i hele bilen,. møkk! å detta skal jeg kjøre med til trysil i helga.. jarra.. Hørselsværn er et must.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Fettern min fikk bilen oppå seg å døde for litt over 10 år siden, det sitter igjen hos meg.. Ups... Det var virklig ikke meningen å rippe opp i noe slikt. Viktig å sikre bilen på en bukk el. men man er vel aldri helt trygg.... Beklager Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Ups... Det var virklig ikke meningen å rippe opp i noe slikt.Viktig å sikre bilen på en bukk el. men man er vel aldri helt trygg.... Beklager hehe, det gjør ikke noe, bare slik jeg tenker på når jeg ser folk under biler og når folk vil ha meg under bil. Grav er det eneste jeg stoler på når det gjelder slik ass hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Fettern min fikk bilen oppå seg å døde for litt over 10 år siden, det sitter igjen hos meg.. var ikke det broren eller noe slikt til tommy? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 var ikke det broren eller noe slikt til tommy? jauh!... og han var "nesten" nabo'n min! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 var ikke det broren eller noe slikt til tommy? jopp.. men han tommy sekke jeg på som fetteren min ass.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 jopp.. men han tommy sekke jeg på som fetteren min ass.. hehe hehe ....... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 jopp.. men han tommy sekke jeg på som fetteren min ass.. hehe akkurat det forstår jeg noe så jævli bra! han ekke frisk i toppen! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 akkurat det forstår jeg noe så jævli bra! han ekke frisk i toppen! nei faan heller.. freak er det.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Nice nice! likte de råe lytene dine:) stå på=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Fronten så MYE bedre ut med badlook-lista på... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Nice nice! likte de råe lytene dine:) stå på=) Takk takk! Will do! - skjørtene kommer på snart tenker jeg, gitter kommer tilbake bak, leppa kommer vel i posten snart og blinklyset må jeg få tak iigjen.. Så er det stopp til skattesmellen er betalt! Fronten så MYE bedre ut med badlook-lista på... Fant ut det jeg og etter et par dager, så den er montert igjen! hehe ------ Jeg DRITER i motorplanene ass.. hehe, bare latterlig for meg å starte med det, klart det hadde vært artig, men naaai! Utseende først væ!? SKAL ha nye felger, ville ha TSW Kyalami, men, MEN, så så jeg vwfreak sin jetta med Brock B6 felgene som jeg var keen på før.... Så dere kan tenke dere hva jeg er på utkikk etter... Nei ikke jettan! :D *Spare spare* - som jeg klarer det.. haha :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Enig med deg... motor hadde vært kult, men utseende først... Legger mer merke til utsseende enn motoreffekt... Hvertfall med de fartsgrensene og veiene her i Norge... angry Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg