olehenri Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 fett prosjekt, men en tin du MÅ fikse på: ret opp eksosen bak!!!!! kjempe fin bil ... gogogo sombrero Rett opp eksosen bak?! hehe sett de siste bildene eller?! :D Ble retta i forrige uke.. hehe :P takk takk! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Da har jeg finni første anntydning til rust på bilen. Vaska over bilen her om dagen, så så jeg på bakluka, akkurat i nedrehøyre hjørne ved vinduet, der var det litt rust. Ikke no biggie, men da tenkte jeg slik, hvis jeg skal fikse det, kan jeg jo like godt shave hele bakluka samtidig.. Så man får se hva som kan skje.. :) Uke til lønning nå, så da blir det innkjøp av nye gitter, lakk og klar lakk. Så skal jeg sende skjørta ned til Pater slik at han skal lakke de. Så må jeg prøve å finne på en finurlig måte å få festa de på. Autospar SUGER nok en gang, så kjøper den delen jeg mangler på frontleppa på VW sjappa i byen for en hundrings mer, og får den dagen etter. Da blir det også å gå over bilen med plastikk fornyer og gnukke litt her og der. da er det stopp i ei stund! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Da har jeg finni første anntydning til rust på bilen. Vaska over bilen her om dagen, så så jeg på bakluka, akkurat i nedrehøyre hjørne ved vinduet, der var det litt rust. Ikke no biggie, men da tenkte jeg slik, hvis jeg skal fikse det, kan jeg jo like godt shave hele bakluka samtidig.. Så man får se hva som kan skje.. :) Uke til lønning nå, så da blir det innkjøp av nye gitter, lakk og klar lakk. Så skal jeg sende skjørta ned til Pater slik at han skal lakke de. Så må jeg prøve å finne på en finurlig måte å få festa de på. Autospar SUGER nok en gang, så kjøper den delen jeg mangler på frontleppa på VW sjappa i byen for en hundrings mer, og får den dagen etter. Da blir det også å gå over bilen med plastikk fornyer og gnukke litt her og der. da er det stopp i ei stund! Jg hadde litt rust samme sted på bilen min når jg kjøpte den... Har enda ikke fått gjort noe med d, og fytikatta og fort d sprer seg egentlig... Men r jo ikke noe stress når man først tar hele luka da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Jg hadde litt rust samme sted på bilen min når jg kjøpte den... Har enda ikke fått gjort noe med d, og fytikatta og fort d sprer seg egentlig... Men r jo ikke noe stress når man først tar hele luka da... Lurer på om jeg skal shave hele greia.. Veit det er mange som har det, eller mange som skal ha det, men det driit je i! My own thing! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Lurer på om jeg skal shave hele greia..Veit det er mange som har det, eller mange som skal ha det, men det driit je i! My own thing! hehe Umulig å ikke "herme" etter noen... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 om du vil gå for "scheiva" / "clean" bakluke så gjør du det,men pass på så det blir ordenlig gjort. Plata slår seg mye ved sveising så det er en del pussing og sparkling før deet blir helt bra. Kjør din egen stil og gjør det du vil. Selv om kanskje mange andre har sine meninger og har gjort noe annet på sine biler. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 hva andre syns, det driiter jeg egentlig i.. hehe MEN, jeg må først ha muligheten til å gjøre det da.. Jeg kan ikke en dritt, tør ikke å starte med slik selv, og kjenner heller ingen som gidd å hjelpe meg med bilen, bare pga at jeg har VAG. hehe bare opel freaks her hjemme så.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 de me eksosen din.. de er eg 99% sikker på at er den er for langt bake.. eg & en til fyr, rigla ( drar den opp og ned og presser den veien du skal ha den ) potta mi lenger fram.. etter de har ikke eg hatt noen lyder.. den delen i svingen ( store boksa ) du må rette på ( få lenger fram ) bare og ta i me all makt eg sto me spenntak i veggen ned i en grav å rigla for fult... Åsså en ting til... Når de gjelder kyalami felgane dine.. ikke for å stygg men, eg er glad for at du ikke kjøpe de for da er eg den eineste eg veit om, som he dei enda :) Eg he high gloss silver 17x7 205/40 Bedre no? hater å ikke snakke dialekt :P Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 ditta me eksosen din.. de e ej 99% sikker på e at den e for langt bake.. ej å en til rigla påtta mi lenger fram.. etter de he ikke ej hatt noen lyder.. den delen i svingen du må rette på ( få lenger fram ) bare å ta i me all makt ej sto me spenntak i veggen ned i ei grav å giggla for fult... Åsså en ting til... Når de gjalt kyalami felgane dine.. ikke for å stygg men, ej e gla for at du ikke kjøpe dei for da e ej den eineste ej veit om, som he dei enda :) Ej he high glos silver 17x7 205/40 ikke at jeg skjønte en dritt av hva som sto der?! hehe snakk norsk mann! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 ikke at jeg skjønte en dritt av hva som sto der?! hehe snakk norsk mann! :D om jeg ikke tar helt feil så tror jeg han snakka om kloakkrøra under bilen din : sombrero Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 om jeg ikke tar helt feil så tror jeg han snakka om kloakkrøra under bilen din : sombrero aah! ikke no gæli med de! bare litt dunkelyder noen gang . :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impy Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 ja, samme med meg også.. potta ligg å små vibrerer og da tar den borti kanten i svingen.. men vis du får ho sei 1 cm lenger fram blir du kvitt de.. Siter Johnny Audi A4 2.0 Sedan 2009mod Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt) VW Golf 3 1995mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 ikke at jeg skjønte en dritt av hva som sto der?! hehe snakk norsk mann! :D Hehe...problmer med å forstå sunnmøringer.... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 får ikke fløtta på det mer tror jeg.. men får se når han som fikser alt for meg er tilbake fra sjøen Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 løsne ekosklemma ved midtre potte og bakre potte og finne frem plastslegga og klunke løs så fløtter det seg fort en cm innover :) har selv samme problemet, men har ikke hatt tilgang til bukk/grav enda...men får ta det snart tenker jeg.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg