Housey Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 okey.. jeg veit jeg er en distre jæævel.. hehe Gikk med planer om å selge golfen nå.. men har ikke hjerte til det! *puuh* tatt til fornuft igjen.. - for denne gangen! hehe du skifter meining om bil like fort som vinden skifter retning du gutt!... endelig bestemt deg for å beholde golfen? gå til forsikringsseleskapet og prut på forsikringa, kan hende det funker!.. hehe eller sett den på far din :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Er en medion spiller..http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305363&cks=PLS Skal selge fordi jeg vil ha meg den nye Pioneer spilleren som kommer i midten av mnd. Så har jeg planer om å ha separat skjerm og spiller foran og bak i bilen Hva skal du ha for den? 5000 ny = 7000 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 du skifter meining om bil like fort som vinden skifter retning du gutt!... endelig bestemt deg for å beholde golfen? gå til forsikringsseleskapet og prut på forsikringa, kan hende det funker!.. hehe eller sett den på far din :) gjør det gitt.. noen som må være slik å.. nei, skal stå på meg sjøl, må opparbeide meg bonus vettu Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 gjør det gitt.. noen som må være slik å.. nei, skal stå på meg sjøl, må opparbeide meg bonus vettu hvor mye betaler du da? hørt snakk om bonusen skal bli borte til neste år, noen som vet noe om dette? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hvor mye betaler du da? hørt snakk om bonusen skal bli borte til neste år, noen som vet noe om dette? 12000. bonus bort?!?! FOR HELVETE heller.. da må de jaggu meg nedjustere prisene først i hvertfall... Blir det dyrere nå snart så fløtt je utenlands ass Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe..hvis bonusen går bort hvordan blir forsikringe da? Ettersom jo større bonus du har så billigere er det å forsikre :D hmm.. Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Sitti å fundert litt nå på hva jeg skal faktisk gjøre med bilen. 1 pri er uansett å betale skatten.. :scared :rolleyes: men men, har også lagt noen planer for bilen for ca 50 000 tror jeg det kommer på, som jeg håper på å få gjort i løpet av sommeren/høsten/vinteren.. Fått inspirasjon fra det siste bladet fra VACN der Pink Toy var med.. FOR en bil! --- Omlakkering.. ( Tips til RÅ å spesiell farge?!? ) Sveising av badlook, og shave hekk Rieger R-RX frontfanger Nye skjørt Mulig bredding.. Nye felger.. Lurer på Brock B6 17" igjen.. tips til andre fete?! Er dette jeg håååper på å få gjort! Men.. u know me.. Kommer helt sikkert til å skifte mening igjen... :D hehe doh Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hehe..hvis bonusen går bort hvordan blir forsikringe da? Ettersom jo større bonus du har så billigere er det å forsikre :D hmm.. Da kjøper jeg meg tråsykkel igjen.. men litt waaaaaay off topic, en kompis sa til meg at det sku værra billig å forsikre en RX7, pga motorvolum og slik.. Så ringte å hørte i if jeg........... 47568 på meg! med samme bonus og slik som jeg har på golfen.. HAHAHAHHAHHAHAHA sa jeg å la på.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 rimelig stiv pris doh Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 rimelig stiv pris doh Ringte noen ganger før og.. en gang på skyline å en gang på supra.. for morroskyld.. Da var de de som la på når de hørte åssen bil det var. men men. Bækk tø tåpikk att væ? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Bækk tø tåpikk att væ? "Opplandsdialekta" er morsom ass..:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 "Opplandsdialekta" er morsom ass..:) jeg snakke ikke så rart Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 jeg snakke ikke så rart ...ikke Mandel heller, når jeg preiker med'n;) Sikkert bare "olehenri-fenomen" det der, sammen med de andre Opplands-bønda..hihi..kiddie Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 ...ikke Mandel heller, når jeg preiker med'n;) Sikkert bare "olehenri-fenomen" det der, sammen med de andre Opplands-bønda..hihi..kiddie hahahahah! :D :D Je æ blændings rase ta gøss å lillehammring! Liker dialekta mi jeg! Er slik folk på lillehammer skal snakke.. HATER å høre folk i byen som mæssom skar værra så fiine i språket! :D meeeeeeeeeeen BÆKK againt tø de tåppikk æll? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Nok en gang! hehe The Written Plans. -------------------------------------------------------------------------------- Sitti å fundert litt nå på hva jeg skal faktisk gjøre med bilen. 1 pri er uansett å betale skatten.. men men, har også lagt noen planer for bilen for ca 50 000 tror jeg det kommer på, som jeg håper på å få gjort i løpet av sommeren/høsten/vinteren.. Fått inspirasjon fra det siste bladet fra VACN der Pink Toy var med.. FOR en bil! --- Omlakkering.. ( Tips til RÅ å spesiell farge?!? ) Sveising av badlook, og shave hekk Rieger R-RX frontfanger Nye skjørt Mulig bredding.. Nye felger.. Lurer på Brock B6 17" igjen.. tips til andre fete?! Er dette jeg håååper på å få gjort! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg