Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom hjem fra jobb i sta, kjøre som vanlig ei runde i byen, å der sto snuten ved brannstasjonen å hadde Beltekontroll.. Ble så klart stoppa, mens de 4 bilene foran meg og de bak meg fikk kjøre videre.

 

Bare beltekontroll sa hu til meg mens hu gikk rundt hele bilen.. hehe

 

Trudde hu sku begynne å pirke på ditt å datt på bilen, men, Pen bil sa hu! Denna har vi lagt merke til..

 

EH?!?! Er det positivt el negativt!? :P

 

 

SÅ satte jeg kursen oppover mot der jeg bor, jaggu tror du ikke at rundt en sving, gjemt i en busk, sto det en kar fra vegvesnet, ga tegn bakover til en anna fjott som vinka meg inn..

 

"Svarte te kontroller da, hakke tid til detta jeg, må hjem å sove!! Ska på jobb igjen kl 15 " sa je åttn.. hehe..

 

Han bare lo, å sku ha vognkort, også han gikk rundt bilen.. Med en anna dude..

Kikka i papirene på alt som står der, sto å kikka på hovedlysene for å se om det var riktig merke i forhold til tuv papirene osv..

 

Fet bil sa gammern.. hehe.. Er det sånne racing felger eller?!

 

 

doh doh doh :rolleyes:

 

Jarra sa jeg, å fikk vognkortet å dro..

 

hehe.. artig!

 

 

NATTA!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra jobb i sta, kjøre som vanlig ei runde i byen, å der sto snuten ved brannstasjonen å hadde Beltekontroll.. Ble så klart stoppa, mens de 4 bilene foran meg og de bak meg fikk kjøre videre.

 

Bare beltekontroll sa hu til meg mens hu gikk rundt hele bilen.. hehe

 

Trudde hu sku begynne å pirke på ditt å datt på bilen, men, Pen bil sa hu! Denna har vi lagt merke til..

 

EH?!?! Er det positivt el negativt!? :P

 

 

SÅ satte jeg kursen oppover mot der jeg bor, jaggu tror du ikke at rundt en sving, gjemt i en busk, sto det en kar fra vegvesnet, ga tegn bakover til en anna fjott som vinka meg inn..

 

"Svarte te kontroller da, hakke tid til detta jeg, må hjem å sove!! Ska på jobb igjen kl 15 " sa je åttn.. hehe..

 

Han bare lo, å sku ha vognkort, også han gikk rundt bilen.. Med en anna dude..

Kikka i papirene på alt som står der, sto å kikka på hovedlysene for å se om det var riktig merke i forhold til tuv papirene osv..

 

Fet bil sa gammern.. hehe.. Er det sånne racing felger eller?!

 

 

doh doh doh :rolleyes:

 

Jarra sa jeg, å fikk vognkortet å dro..

 

hehe.. artig!

 

 

NATTA!

 

kjørte forbi belte kontrollen i dag jeg å, men jeg hadde ikke beltet på.... heldigvis så var det fult i depoet, så jeg ble ikke vinket inn..... fikk beltebot for en mnd siden og, 750kr.....

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte forbi belte kontrollen i dag jeg å, men jeg hadde ikke beltet på.... heldigvis så var det fult i depoet, så jeg ble ikke vinket inn..... fikk beltebot for en mnd siden og, 750kr.....

 

 

mange ganger så bra å faktisk BRUKE belte! å spare de 750 det koster og bli tatt

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahah! :D :D

 

Je æ blændings rase ta gøss å lillehammring!

 

Liker dialekta mi jeg!

 

Er slik folk på lillehammer skal snakke.. HATER å høre folk i byen som mæssom skar værra så fiine i språket! :D

 

 

meeeeeeeeeeen BÆKK againt tø de tåppikk æll? hehe

 

 

tru faktisk ikke du har så mye gøss i dialekta di som jeg uansett :)

 

meg er kriminell i snakking ;) mwahaha

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at jeg skulle shine bilen ordentlig i dag, det syns jeg den har fortjent, så jeg tok turen til våre nye landsmenn hos Sentrum Bilpleie å hørte hvor mye de skulle ha for innvending og utvendig vask. tlehondleklonel sa han ene..

Okey, da kommer jeg att om en halvtime jeg sa je..

 

Så spratt bort på polti stasjonen en tur å meldte meg på no greier, og kom tilbake etter 10 min, der var de i full gang gitt, bilen sto inni en hall, en kar med høytrykk. så kom 2 stk å gnukka den inn ordentlig med såpe og spyla over igjen, så kom det en til, så det sto 3 stk å tørka over med klut..

Må si jeg ble sykt imponert der jeg satt å så på.

 

Så flytta de bilen til hallen vedsiden av, takk gud for at de har litt vett i huet slik at de ikke kjørte den oppå "rampa" de hadde der inne. Da hadde glassfiberen flydd til allekanter.

Gikk meg en tur til for å kjøpe meg en cola, da jeg komtilbake satt det jaggume 3 stk av de inne i bilen å gnukka skikkelig i lang tid.

 

Resultatet ble sYKT bra syns jeg..

 

så anbefaler SENTRUM BILPLEIE på det sterkeste!

 

 

Tok å kjøpte med meg plastikkfornyer fra Høistad Bildeler også, å gnukka litt på plastikken når jeg kom hjem.. Ble bra det og.. :)

 

Front

vask005.jpg

 

Hood

vask004.jpg

 

Rims

vask003.jpg

 

Side

vask002.jpg

 

Back

vask001.jpg

 

At the Wash

vask.jpg

 

Må si jeg tenkte litt å rå bilen hadde sett ut der med lambodører.. hehe..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice and shiny. for 300kr så var det absolutt verdt det ser det ut som.

 

 

det ble helt konge.. ble så imponert jeg.. ALDRI mer selvvask på statoil! :D :D

 

inni bilen ble det også syykt bra.. :D i forhold til åssen det så ut.. :P :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg faktisk på "stripa" når jeg kom hjem til lillehammer på mandag =) Så deg i dag også, midt i byen... Fin bil du har!

 

takk takk..

 

hmm.. er du mye ute eller? kanke huske å ha sett den bilen du har i avartaren din..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått att skjørta, tenkte jeg sku prøve å sette de på i dag, tenkte på å skru de på, ettersom at de skal av igjen etterhvert..

Noen som har tips til hvordan ejg skal få av de orginale samt hvordan å sette på disse?!?

 

 

De har endel skjønnhetsfeil, så derfor skal de av igjen etterhvert som ejg får kjøpt nye..

 

 

bl.jpg

 

lakkskjrt.jpg

 

skjrt003.jpg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår