zoom Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Har planer om nye baklykter etterhvert, så å feste de med silikon får vel de til å sitte sykt eller tar jeg feil som vanlig? :P Sort gitter gjør seg ikke på mørk bil synes jeg, har nytt gitter til bakfangeren, har bare ikke hatt tid til å fikse det ennå, så får se hva jeg gjør med fronten, var jævelig vanskelig å sette inn der fant jeg ut.. Ikke feste de med silikon, bare tette på innsiden når lykta er festa? Jeg liker mørke ting på mørke biler jeg (kanskje ikke så vanskelig å se på bilen min ;) ) Blir nok bra bare du får festa det på igjen uansett.. Har du tatt av framfangern når du har montert gitteret der? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Ikke feste de med silikon, bare tette på innsiden når lykta er festa? Jeg liker mørke ting på mørke biler jeg (kanskje ikke så vanskelig å se på bilen min ;) ) Blir nok bra bare du får festa det på igjen uansett.. Har du tatt av framfangern når du har montert gitteret der? Aki, sånn ja.. hehe Syns det skal vises litt at man har noe litt annet en orginalt jeg så vil ha gitter som synes.. :) Tok av fangeren ja, men ga faan i å montere gitteret, ville jo fankern meg ikke sitte.. hehe Gjorde det samtidig med de nye sprederene Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Ikke FAAEN om jeg kjøper den kontrollboksen til sentralstyringa på merke verksted.. 2700 kr sku de faan meg ha for den.. ---------- Mens jeg var der bestemte jeg meg for at hvis det blir fast jobb en gang, så skal jeg ha den nye passaten.. for en deilig bil! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Noen må kjøpe felgene hans, eller et eller annet annet, så han kan kjøpe felgene mine!!! :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Ikke FAAEN om jeg kjøper den kontrollboksen til sentralstyringa på merke verksted.. 2700 kr sku de faan meg ha for den.. ---------- Mens jeg var der bestemte jeg meg for at hvis det blir fast jobb en gang, så skal jeg ha den nye passaten.. for en deilig bil! :D jeg har en liggende til 1100.- 1000 om du er kjapp Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 hakke råd før etter 15aug.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 oki, du får si ifra når og om du skal ha den da Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Grevling............................................. sier ikke mer.. jo.. FAEN! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Mye uflaks det var på deg i det siste da..:( Ikke bra ikke bra.. Ta å fiks de skiltlysa dine'a..hehe..fort som faen! :) Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 var en et par 100 meter som traff den, det så ikke jeg før den lå der midt iveien 1 meter foran meg.. faan å det smalt oppunder.. ja faaan å mye dritt det skal værra! hehe blir lei!! har ei som vil ha bilen for 70 000 slik den er da.. .hehe.. så hmm... har skifta pærene bak der, men er no anna gæli, lyser hvertfall itet.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 var en et par 100 meter som traff den, det så ikke jeg før den lå der midt iveien 1 meter foran meg.. faan å det smalt oppunder.. ja faaan å mye dritt det skal værra! hehe blir lei!! har ei som vil ha bilen for 70 000 slik den er da.. .hehe.. så hmm... har skifta pærene bak der, men er no anna gæli, lyser hvertfall itet.. hehe...grevling ja.....Sikker på den bare rista litt på seg å løp videre:) Om du får 70.000 for bilen er det vel bare å selge den da, ekke det en god pris for den bilen da? Gå over ledningene bak da:) Feilsøk med slik lampe Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 vel for å si det sånn, leppa lagde en diger sprekk i skallen på den.. så den daua! hehe.. ha den inn på verksted nå å fikse det som er galt, så selger jeg uti august/sept en gang.. 70 000, så treng jeg 50 000 til.. vil ha att no gromt japse.. men... hva... :s Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 vel for å si det sånn, leppa lagde en diger sprekk i skallen på den.. så den daua! hehe.. ha den inn på verksted nå å fikse det som er galt, så selger jeg uti august/sept en gang.. 70 000, så treng jeg 50 000 til.. vil ha att no gromt japse.. men... hva... :s Honda civic coupe VTI (uten plast styling), prelude eller CRX... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Honda civic coupe VTI (uten plast styling), prelude eller CRX... skal jeg ha civic blir det enten vti vtec, eller 1,5 lsi.. Med plastikk! hehe.. jeg liker plastikk! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Se for deg en HELT hvit Civic (92 - 95), med karbonleppe forran, en Spoon karbonspoiler på bakluka (Liten og fin), karbonpanser, røde racingstoler... mmmm :D Evt. samme Civic, fortsatt hvit, fortsatt karbonpanser og spoiler. Men med Buddy Club styling, så har du plastikken din ;) Fineste stylingen til Civic syns jeg... er opprinnelig laget for racing, så det blir ikke noe rice :D En litt nyere Civic med Buddy Club... og riktige farger ;) Drømme-civic!!! Evt. en litt eldre en som nevnt (92 - 95)... siklesikle. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg