stigare Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 men.. synd du nå går fra golf til slikt jalla japanhomofrisørstil bil oh say that again in your stinky shitty golf 2.... :hammer hehe.. ;) Blir salg på deg nå olehenri? Kan si hun er mildt sagt vill etter den bilen om dagen ja... hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 oh say that again in your stinky shitty golf 2.... :hammer hehe.. ;) Blir salg på deg nå olehenri? Kan si hun er mildt sagt vill etter den bilen om dagen ja... hellothere blir det gitt.. må ta til fornuft å bli ming ming igjen trur jeg.. hehe SAVNER JAPSE PLASTIKK! lei tysk jønn.... hehe Sku aldri solgt Riskokeren egentlig.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 jupp jupp.. da ble golfen solgt til ei lykkelig jente fra moelv på en nette sum av penger :) Da kommer jeg ikke til å gjøre no mer på denne tråden tenker jeg når ny bil allerede er "bestillt" Kommer fra tyskland neste uke :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 blir det gitt.. må ta til fornuft å bli ming ming igjen trur jeg.. hehe SAVNER JAPSE PLASTIKK! lei tysk jønn.... hehe Sku aldri solgt Riskokeren egentlig.. hehe hehe.. ta til fornuft ja.. jeg går andre veien.. dette riskoker rustgreiene er ikke noe for meg tror jeg.. ;) hehe Gratulerer med salget :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hehe.. ta til fornuft ja.. jeg går andre veien.. dette riskoker rustgreiene er ikke noe for meg tror jeg.. ;) hehe Gratulerer med salget :) takk takk! rust er et ukjent fenomen på den jeg skal "ha" tenker jeg.. hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 takk takk! rust er et ukjent fenomen på den jeg skal "ha" tenker jeg.. hehe :D hehe.. om det er honda du skal ha så slipper du ikke unna det. ;) men er selvsagt lov å håpe! Lykke til med bil kjøp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hehe.. om det er honda du skal ha så slipper du ikke unna det. ;) men er selvsagt lov å håpe! Lykke til med bil kjøp :) hehe ikke nå nei, men det kommer vel som alle andre biler etterhvert. den bilen er profft lakka og valsa, så skal vissnok ikke være noen ting, men skal se på den til uka når de kjører forbi lillehammer på tur fra tyskland Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hehe ikke nå nei, men det kommer vel som alle andre biler etterhvert. den bilen er profft lakka og valsa, så skal vissnok ikke være noen ting, men skal se på den til uka når de kjører forbi lillehammer på tur fra tyskland oki skjønner.. sølvgrå civic? nippon.no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 oki skjønner.. sølvgrå civic? nippon.no? jupp.. standox liquid pearl.. litt stiv pris men læll. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 regner med at jeg kjøper den når den kommer til landet, er reservert til meg hvertfall. her er i allefall noen små bilder av den.. der kommer det ikke noe plastikk i det hele tatt regner jeg med.. ettersom lakken er sviiindyr! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Har hørt to forskellige liter priser på Liquid Silver, den ene var 6000,- kr pr. liter, men tror dette var en sponset pris til en kundebil. Mens lakkereren som jeg bruker lakka bilen til en ansatt i denne fargen, og da nevnte han 10 000,- kr pr liter.. hva som stemmer vet jeg ikke. SYK PRIS UANSETT! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Har hørt to forskellige liter priser på Liquid Silver, den ene var 6000,- kr pr. liter, men tror dette var en sponset pris til en kundebil. Mens lakkereren som jeg bruker lakka bilen til en ansatt i denne fargen, og da nevnte han 10 000,- kr pr liter.. hva som stemmer vet jeg ikke. SYK PRIS UANSETT! jeg veit! så ikke no styling! hehe.. denna syns jeg er rå og clean slik den er! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 tja.. hmm.. lørdag er bilen kanskje i landet.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 tja.. hmm.. lørdag er bilen kanskje i landet.. :) Gleder deg nå da :D hehe cheers Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Gleder deg nå da :D hehe cheers no så grusomt å det... uten bil 1 uke nå.. sparer ALT formye penger.. hehe :D utpå garden her nå står det en volvo s40 som jeg låner i dag av en kollega.. ikke akkurat no jeg vil kjøre.. men må.. hehe neste uke en gang er bilen godkjent her i landet så da blir det vel en tur til tr.heim å hente den.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg