Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oh say that again in your stinky shitty golf 2.... :hammer hehe.. ;)

Blir salg på deg nå olehenri? Kan si hun er mildt sagt vill etter den bilen om dagen ja... hellothere

blir det gitt.. må ta til fornuft å bli ming ming igjen trur jeg.. hehe

SAVNER JAPSE PLASTIKK! lei tysk jønn.... hehe

Sku aldri solgt Riskokeren egentlig.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp jupp..

da ble golfen solgt til ei lykkelig jente fra moelv på en nette sum av penger :)

Da kommer jeg ikke til å gjøre no mer på denne tråden tenker jeg når ny bil allerede er "bestillt"

Kommer fra tyskland neste uke :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det gitt.. må ta til fornuft å bli ming ming igjen trur jeg.. hehe

SAVNER JAPSE PLASTIKK! lei tysk jønn.... hehe

Sku aldri solgt Riskokeren egentlig.. hehe

hehe.. ta til fornuft ja.. jeg går andre veien.. dette riskoker rustgreiene er ikke noe for meg tror jeg.. ;) hehe

Gratulerer med salget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. om det er honda du skal ha så slipper du ikke unna det. ;) men er selvsagt lov å håpe! Lykke til med bil kjøp :)

hehe

ikke nå nei, men det kommer vel som alle andre biler etterhvert.

den bilen er profft lakka og valsa, så skal vissnok ikke være noen ting, men skal se på den til uka når de kjører forbi lillehammer på tur fra tyskland

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regner med at jeg kjøper den når den kommer til landet, er reservert til meg hvertfall.

her er i allefall noen små bilder av den..

der kommer det ikke noe plastikk i det hele tatt regner jeg med.. ettersom lakken er sviiindyr!

0131.jpg

0121.jpg

0111.jpg

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt to forskellige liter priser på Liquid Silver, den ene var 6000,- kr pr. liter, men tror dette var en sponset pris til en kundebil.

Mens lakkereren som jeg bruker lakka bilen til en ansatt i denne fargen, og da nevnte han 10 000,- kr pr liter.. hva som stemmer vet jeg ikke. SYK PRIS UANSETT!

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt to forskellige liter priser på Liquid Silver, den ene var 6000,- kr pr. liter, men tror dette var en sponset pris til en kundebil.

Mens lakkereren som jeg bruker lakka bilen til en ansatt i denne fargen, og da nevnte han 10 000,- kr pr liter.. hva som stemmer vet jeg ikke. SYK PRIS UANSETT!

jeg veit! så ikke no styling! hehe.. denna syns jeg er rå og clean slik den er! :D

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder deg nå da :D hehe cheers

no så grusomt å det... uten bil 1 uke nå.. sparer ALT formye penger.. hehe :D

utpå garden her nå står det en volvo s40 som jeg låner i dag av en kollega.. ikke akkurat no jeg vil kjøre.. men må.. hehe

neste uke en gang er bilen godkjent her i landet så da blir det vel en tur til tr.heim å hente den.. :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider