chr1z Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 no så grusomt å det... uten bil 1 uke nå.. sparer ALT formye penger.. hehe :D utpå garden her nå står det en volvo s40 som jeg låner i dag av en kollega.. ikke akkurat no jeg vil kjøre.. men må.. hehe neste uke en gang er bilen godkjent her i landet så da blir det vel en tur til tr.heim å hente den.. :) Det blir kos tenker jeg, får du slenge ut non bilder å :) lykke til! Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Det blir kos tenker jeg, får du slenge ut non bilder å :) lykke til! er noen bilder lengre oppe i tråden.. noen sneak peak.. :P men kommer en tråd på civic forumet når den er min Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 regner med at jeg kjøper den når den kommer til landet, er reservert til meg hvertfall. her er i allefall noen små bilder av den.. der kommer det ikke noe plastikk i det hele tatt regner jeg med.. ettersom lakken er sviiindyr! bump.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Gratulerer med salget, og håper det blir ny Civic på deg, den så vertfall pen ut utifra de bildene du la ut hittil.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Konge bil det der om man holder den uten masse jål:) Motor du skal ha i den da? Kompis av meg har en slik 101 hester, går ganske så greit den;) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Blir det den der så blir det slik. Styling - Uaktuellt, siden lakken er så inneihamperævagåsemor dyr! Snakker om altfor mange tusen per liter.. Standox Liquid Silver tenker jeg prioriterer anlegg i den der. Er en 1,5 lsi coupe, 101 hk. Holder i massevis for meg som ikke er keen på å smelte om plastikk etter møte med et tre, eller to.. Blir nok å holde så clean som mulig.. Har hvertfall forelska meg helt i denna bilen.. Sjeldent man ser en civic som det er gjort såpass lite med, men som ser utrolig bra ut :) I mine øyne! Et par bilder til.. :) Så syns alle skal følge med på tråden som kommer om den, hvis jeg kjøper :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 får du med de feite felga eller? :boxing Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 får du med de feite felga eller? :boxing ja håper da for gudsskyld det.. hehe :P joda.. er med de :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 ser du bare går nedover med hk på bilene du kjøper..hehe...grei den civicen der. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 ser du bare går nedover med hk på bilene du kjøper..hehe...grei den civicen der. hehe.. :P prøver å snu trenden vettu :D være litt anderledes.. hehe :D Blitt helt forelska i den bilen der, alt ser så syk bra gjort ut, så er den heller ikke opphooora med all mulig styling! skal lite til for å få en civic stygg.. :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 hehe.. :P prøver å snu trenden vettu :D være litt anderledes.. hehe :D Blitt helt forelska i den bilen der, alt ser så syk bra gjort ut, så er den heller ikke opphooora med all mulig styling! skal lite til for å få en civic stygg.. :S Ja det er nok av plastsminka japse biler. Den ser jo fin ut den civicen der, sett på noe andre front og baklykter så blir det nok bedre. Har en regel når det gjelder japsebiler, hvis jeg skal ha noe sånt, så er uten turbo ikke aktuelt! Lite power og japanske biler har jeg aldri likt. Men smak og behag da, noen er show og noen er go. Og i mitt tilfelle er jeg en god blanding :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 fikk du bra for golfen eller? den ser bra ut den civicen:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Ja det er nok av plastsminka japse biler. Den ser jo fin ut den civicen der, sett på noe andre front og baklykter så blir det nok bedre.Har en regel når det gjelder japsebiler, hvis jeg skal ha noe sånt, så er uten turbo ikke aktuelt! Lite power og japanske biler har jeg aldri likt. Men smak og behag da, noen er show og noen er go. Og i mitt tilfelle er jeg en god blanding :) kommer euro baklykter og one piece angeleyes. eneste utvendig som jeg har planer om.! ettersom jeg ikke har noe interesse i å kjøre fort så er det bare show for meg! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 fikk du bra for golfen eller?den ser bra ut den civicen:) altfor lite... men måtte bort så.. jo den ser bra ut den, bare sett bilder selv ennå, gleder meg til å se den på lørdag når den kommer til landet :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 pen civic!! de bilene der går veldig godt til å ha en motor på 1,5l med 100 gamp!! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg