Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

no så grusomt å det... uten bil 1 uke nå.. sparer ALT formye penger.. hehe :D

utpå garden her nå står det en volvo s40 som jeg låner i dag av en kollega.. ikke akkurat no jeg vil kjøre.. men må.. hehe

neste uke en gang er bilen godkjent her i landet så da blir det vel en tur til tr.heim å hente den.. :)

Det blir kos tenker jeg, får du slenge ut non bilder å :) lykke til!

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

regner med at jeg kjøper den når den kommer til landet, er reservert til meg hvertfall.

her er i allefall noen små bilder av den..

der kommer det ikke noe plastikk i det hele tatt regner jeg med.. ettersom lakken er sviiindyr!

0131.jpg

0121.jpg

0111.jpg

bump.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salget, og håper det blir ny Civic på deg, den så vertfall pen ut utifra de bildene du la ut hittil.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det den der så blir det slik.

Styling - Uaktuellt, siden lakken er så inneihamperævagåsemor dyr! Snakker om altfor mange tusen per liter.. Standox Liquid Silver

tenker jeg prioriterer anlegg i den der.

Er en 1,5 lsi coupe, 101 hk.

Holder i massevis for meg som ikke er keen på å smelte om plastikk etter møte med et tre, eller to..

Blir nok å holde så clean som mulig.. Har hvertfall forelska meg helt i denna bilen.. Sjeldent man ser en civic som det er gjort såpass lite med, men som ser utrolig bra ut :) I mine øyne!

Et par bilder til.. :)

0141.jpg

0151.jpg

0041.jpg

0101.jpg

Så syns alle skal følge med på tråden som kommer om den, hvis jeg kjøper :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du bare går nedover med hk på bilene du kjøper..hehe...grei den civicen der.

hehe.. :P prøver å snu trenden vettu :D være litt anderledes.. hehe :D

Blitt helt forelska i den bilen der, alt ser så syk bra gjort ut, så er den heller ikke opphooora med all mulig styling!

skal lite til for å få en civic stygg.. :S

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. :P prøver å snu trenden vettu :D være litt anderledes.. hehe :D

Blitt helt forelska i den bilen der, alt ser så syk bra gjort ut, så er den heller ikke opphooora med all mulig styling!

skal lite til for å få en civic stygg.. :S

Ja det er nok av plastsminka japse biler. Den ser jo fin ut den civicen der, sett på noe andre front og baklykter så blir det nok bedre.

Har en regel når det gjelder japsebiler, hvis jeg skal ha noe sånt, så er uten turbo ikke aktuelt! Lite power og japanske biler har jeg aldri likt. Men smak og behag da, noen er show og noen er go. Og i mitt tilfelle er jeg en god blanding :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok av plastsminka japse biler. Den ser jo fin ut den civicen der, sett på noe andre front og baklykter så blir det nok bedre.

Har en regel når det gjelder japsebiler, hvis jeg skal ha noe sånt, så er uten turbo ikke aktuelt! Lite power og japanske biler har jeg aldri likt. Men smak og behag da, noen er show og noen er go. Og i mitt tilfelle er jeg en god blanding :)

kommer euro baklykter og one piece angeleyes. eneste utvendig som jeg har planer om.!

ettersom jeg ikke har noe interesse i å kjøre fort så er det bare show for meg! :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider