olehenri Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Hvis du vil ha høyglanspolert noe..Dynamo, toppdeksel eller noe..Så tar jeg på meg sånne jobber :) Tror jeg er ganske mye billigere enn å sende den inn til et forniklings-firma o.l :) sånn ca pris a? :P :P får se når jeg får gjort ferdig det jeg skal. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Fete lys :) :) Hvor mye ga du for dem? Om du vil ha ut tåkelysa er det bare å bruke et flatt og tynt skrujern(eks. elektriker jern). Stikk denne inn mellom blinklys og tåkelys og "bryt/brekk" blinklyse opp. det er en slik metall dings som holder den på plass. (vipp ut denne) Etter det er det 2x stjerneskruer til tåkelysa......lykke til Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Fete lys :) :) Hvor mye ga du for dem? Om du vil ha ut tåkelysa er det bare å bruke et flatt og tynt skrujern(eks. elektriker jern). Stikk denne inn mellom blinklys og tåkelys og "bryt/brekk" blinklyse opp. det er en slik metall dings som holder den på plass. (vipp ut denne) Etter det er det 2x stjerneskruer til tåkelysa......lykke til takk takk.. :) Ga ca 3700 for de hos Powerzone. Er in.pro lykter. Takk for tips! skal se hva jeg får til! men ble litt sur når jeg fikk dena mld her "Melding fra lokale rånere: Storkontroll i løpet av en uke, i forbindelse med kjøring med parklys og tåkelys! Forenklet forelegg på 2500 kroner kan bli straffen.. kjør heller uten kjære rånere!" ARGH! FØKK SNUTEN! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 takk takk.. :) Ga ca 3700 for de hos Powerzone. Er in.pro lykter. Takk for tips! skal se hva jeg får til! men ble litt sur når jeg fikk dena mld her "Melding fra lokale rånere: Storkontroll i løpet av en uke, i forbindelse med kjøring med parklys og tåkelys! Forenklet forelegg på 2500 kroner kan bli straffen.. kjør heller uten kjære rånere!" ARGH! FØKK SNUTEN! :D haha.... det er da fult lovlig å kjøre med tåkelys og parklys da..... Det er ikke lov å kjøre med nærlys og tåkelys..... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 haha.... det er da fult lovlig å kjøre med tåkelys og parklys da.....Det er ikke lov å kjøre med nærlys og tåkelys..... på dagen ja.. ikke kvelden! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 me 2 trodde det..... hmmmmm skjønner ingneting jeg. det kan gå en dag så hører jeg en ting,wtf? en annen dag leser jeg om noe,damndamn den tredje dag så får jeg høre om folk som har blitt stoppaheyyou osv osv... :anger: :eek: skulle nesten tro det er krig mellom biltilsynet,purken,bilblader osv osv dukenukem bambam :aug: blir så forvirret jeg da..... :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 me 2 trodde det..... hmmmmm skjønner ingneting jeg. det kan gå en dag så hører jeg en ting,wtf? en annen dag leser jeg om noe,damndamn den tredje dag så får jeg høre om folk som har blitt stoppaheyyou osv osv... :anger: :eek: skulle nesten tro det er krig mellom biltilsynet,purken,bilblader osv osv dukenukem bambam :aug: blir så forvirret jeg da..... :hvaskjera hehe.. de sa hvertfall det til meg på vegvesnet her om dagen, at park og tåke lys kan brukes på dagen sammen. for da er tåkelysa kjørelys eller no sånt.. så jeg bruker i hvertfall vanlig kjørelys på kvelden.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Kommer ann på tilstand og hvor stygt det er fra før av :) Men blir sikkert enig om en pris når den tid kommer :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Kommer ann på tilstand og hvor stygt det er fra før av :) Men blir sikkert enig om en pris når den tid kommer :) hehe. :P får se hva det blir til fremover.. nok av ting nå.. hehe nye baklykter og side blinkers 2500,- Å skal bestille nye spredere og blinkers foran.. Og Rieger GTR leppe med stag Lakkere skjørt.. Haff... Gromt men læll a gut.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Keeep up the good work! :) Ble mye finere fronten din nå, men please ikke kast på noe slik jalla jalla front fanger, mye penere med org. med litt modd... Så du var ute p cruisa i går, var selv ute å cruisa golf 3 igår, god bil, ble en del bedre med 60 senk gitt... åssen baklykter går du for? crystal klare? blankt øverst og rødt nedre felt? de er fine. lexus er mindre pent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Keeep up the good work! :) Ble mye finere fronten din nå, men please ikke kast på noe slik jalla jalla front fanger, mye penere med org. med litt modd... Så du var ute p cruisa i går, var selv ute å cruisa golf 3 igår, god bil, ble en del bedre med 60 senk gitt... åssen baklykter går du for? crystal klare? blankt øverst og rødt nedre felt? de er fine. lexus er mindre pent... Takk takk.. men... Fukt i lykta.. :( Så har jeg klart å herpe blinkern.. hehe Skipper frontfanger tror jeg, går for å sette på igjen det som jeg har i det lille bilde.. Var en del 3re ute i går så jeg gitt, varre du som satt baki en med no kvinnfolk bak rattet? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Pris på baklyktene morten? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 hvor mye er du villig til å by da?. nei jeg lurte bare på hva du hadde tenkt deg for de, eier ikke nåla i veggen før neste mnd. allikevel, veiavgifta måtte jo betales. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 sender deg en PM. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 ey! itte no kjøp og salg tråd detti! :D har bestillt meg lykter denna uka, får sjå når dem kjem på, står på en måte i stil med frontlyktene syns jeg... er no crystal clear lykter, aldri sett de på bil før Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg