Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjørte 3er i går ja, satt ikke på, var nok pilot jeg.

Kjørte dama sin, Lilla perlemor med 15" BBS felger...golf 4 optikk lykter..VR6 frontleppe...LH registert..

 

hmm.. trukke jeg har registrert den i forbi farten.. :D

Lilla perlemor ja.. Det liker vi! :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusty Mauve Perleeffekt er saker! :) :rolleyes:

Var med en lakkerer å skulle blande den fargen, jaggu tok det tid, var jo alt av alt i den fargen....men en sinnsyk pen farge.

Er det på damas golf 3 også, men jeg kaller det lille perlemor i farta...gikk litt fort i svingene...

 

Så pen ut bilen din, men senk må til...kan jo ikke kjøre fly.. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senk 35 mm! akkurat passe det har jeg merka.. :( hehe

vil lavere ned jeg, men fankern heller. slår nedi alt med fronten nå!

 

 

35mm?? er du pingle eller? H&R 60/40 blir det nok eller 80/60, men ved 80 så må jeg ha så stive dempere at det blir lite behagelig å kjøre, går nok for 60/40.

 

Badlook? er det spesielt da, alle har jo det.. ligger nok noen vento deler strødd på rommet mitt.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35mm?? er du pingle eller? H&R 60/40 blir det nok eller 80/60, men ved 80 så må jeg ha så stive dempere at det blir lite behagelig å kjøre, går nok for 60/40.

 

Badlook? er det spesielt da, alle har jo det.. ligger nok noen vento deler strødd på rommet mitt.

 

 

det som satt på når jeg kjøpte den for 1 mnd siden. er et helvete å kjøre med her syns jeg.. hehe

smetter nok på noe lavere, men vil ha høydejusterbart.. det er dyrt..

 

 

badlook er ikke så spes nei, men je syns det er kult! :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår