Gå til innhold

Gtin min!

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Men det er da bare du som har sånn type angel eyes du har, sånn som mandel og noen har er jo slik som er kuttet øverst på ringene, mens dine er helt runde.

Når du ikke har på badlook så ser øya på lyktene tullete ut, litt sånn psykopat look :D

 

 

i know, and i like it! :D

hehe, skal værra litt anderledes enn de andre i byen hehe..

men folk glaner sykt om dagen pga lyktene har jeg merka.. til og med onkel blå.. angry angry

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du hinter vel ikke fram til en grønn Golf III fra Lillehammer vel? :titties: Hehe! :D

 

 

en grønn snegle ( :D :D ) en gti 16v, en anna tulling jeg ikke veit hvem er, men kjører med sånne tak rails el no, å en sølvgrå cab.. hehe

 

går 2 golfer som jeg har sett i byen med badlook, meg og en blå cab, en på forumet... :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh.. justerbart ja.. det hadde jeg på a4`n og.. men det trenger du ikke i det hele tatt..skrudde aldri på det jeg.. skrudde det NED da.. men aldri opp.. :D

er det stivhet eller høyde de demperene som er i den linken? hehe

 

bilen min subber jo med fronten og ræva nå jo.. :(

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en grønn snegle ( :D :D ) en gti 16v, en anna tulling jeg ikke veit hvem er, men kjører med sånne tak rails el no, å en sølvgrå cab.. hehe

 

går 2 golfer som jeg har sett i byen med badlook, meg og en blå cab, en på forumet... :P

 

Denne grønne sneglen er vel ikke Mandel på forumet vel? ;) Hehe..

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er hvertfall høydejusterbart ser jeg.

Bilen subber nå ja.. er jo dritlav min og.. men subber sjelden.. bilen din er nok for myk.. ;)

 

hehe, er frontleppa som går nedi og spretter av støtt, og bakfangeren som går nedi, ikke noe annet.. :P

Høydejusterbart ja.. det jeg er ute etter! :D hehe

 

Fjørene som sitt der nå er Lesjøfors el no.. veit itte om det er no bra je..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

subber med 35senk?

da er den altfor mjuk, kjøp deg skikkelig dempere og sett på 60 senk, kan nesten garantere at den ikke subber noe mer. og mye bedre å kjøre, syns 35 er vinglete jeg, ble en del bedre med 60 senk. doh

 

Sitter Sachs gassdempere på 3ern til dama, funker fett med 60 settet! God og stiv, som biler skal være. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

subber med 35senk?

da er den altfor mjuk, kjøp deg skikkelig dempere og sett på 60 senk, kan nesten garantere at den ikke subber noe mer. og mye bedre å kjøre, syns 35 er vinglete jeg, ble en del bedre med 60 senk. doh

 

Sitter Sachs gassdempere på 3ern til dama, funker fett med 60 settet! God og stiv, som biler skal være. :rolleyes:

syns den er stiv nok egentlig jeg.. :P hehe. er frontleppa og bakfangeren som går nedi..

 

trur om det settet her a? skal jeg ha no, skal det være justerbart. http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_suspension__senkesett_justerbart__vw_golf_iii.htm

 

men tar ikke senk før etter eu godkjenning tror jeg..

 

skal på naf i morra, får vite hva som må gjøres med den.. hvertfall på med kat. :(

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

øverste er jo bare fjærene, så da må du ha dempere i tilleg..... den nederst tror jeg er bra, men er det ikke verdt å betale 2000 mer, og få stivhetsjustering da? (samme merke, fra powerzone)

 

skal man ha justerbart, så bør man jo nesten kjøpe rustfritt da, så man får justert det til neste år også :)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyyyyrt.. haff! hehe..

får se, blir ikke no før etter april uansett!

Snøen mååå bort! hehe

 

Snø sier du?? "nei den har vi IKKE sett".. plenen hjemme hos meg er snart grønn den og singelen på gårdsplassen min er fri for is og snø den gitt.

 

Har liksom den "grooven" og "feeelingen" at sommern kommer rett rundt hjørnet her. Må ha ny sommer gummi,"MÅ ha det,bare MÅ ha det".. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyyyyrt.. haff! hehe..

får se, blir ikke no før etter april uansett!

Snøen mååå bort! hehe

 

nytte ikke å surve over at det er dyrt, om du skal style opp en bil..... :rolleyes:

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår