Gå til innhold

Rekord prosjekt

Ranger emnet

Flasher

Anbefalte innlegg

Ok, det holdt ikke med kun en omega som står å tar opp plassen, det måtte følge med en rekord..

Bilen er en 86 modell tror jeg, har ikke vognkortet her, men mener det.. Det er i allefall en 2.2i CD, med el speil, soltak, varmeseter,original plastikk på kanaler, servo og kjørekomputer (som virker!!!! noen som vet åssen man skal få lys i den, pæra har gått:( )

Jeg vil i allefall si att det er den grommeste rekorden som kom ut, den utgava der.. hehe

Den er veldig bra teknisk, men det er rust i ett dempertårn.. vil ikke akuratt si det er selve tårnet heller, for det er mer innerskjermen.. Har bestilt metall, så det blir utbedret snart :)

Planen var egentlig å ha 2 seter av den, med veltebur, og 3.0 12v motor, om det går etter planen.. Mulig sperre

Kosmetisk hadde jeg tenkt å smekke på den omega-fangere, foran og bak, ettersom disse er litt mer sexy enn rekord fangere :)

Etter dette er gjort, så vil bilen bli lakkert svart, med tonede ruter, og 16" felger med kant

Det er i allefall planen så langt.. Jeg tar bilder så fort jeg får gjort noe.. har tatt ut endel interiør da, og tenkte på å begynne å ta av skjermer i morgen, pga rusta..

Motoren er forresten veldig bra, så om det er noen som trenger, så skrik ut (etter att jeg har fått sekseren i boks :)

rekord01.jpg

rekord02.jpg

rekord03.jpg

rekord04.jpg

rekord05.jpg

rekord06.jpg

rekord07.jpg

rekord08.jpg

Panseret er forresten ikke helt igjen.. ser litt fjern ut da det står sånn.. hehe :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Dette var ikke gøy :mad:

I går så skulle jeg demontere bilen, og som dere ser, så sitter det slike deksler over kanalene.. Ok, demonterte dem, og hva ser jeg? Jo, egentlig som forventet, RUST!!! (Egentlig ikke bare litt heller)

Jaja, tenkte jeg.. er vel fortsatt mulig å få igjennom den, om jeg setter på de dekslene, for dem skrur jo ikke av dem på EU kontroll.. så tok jeg av framskjermen, og begynner å undersøke litt ang det som jeg skulle bytte ut der, og hvorfor den tar inn vann på passasjersiden.. Vel, sånn med ett øyekast så ser det ikke galt ut der, men nå jeg klemmer på innerskjermen, så virker den helt papp-aktig.. DVS, den er fullstendig borte, er omtrent bare møkka som holder det sammen..

Andre siden vet jeg ikke åssen er, men etter dette, så gidder jeg ikke starte på denne bilen..

Såååååå, daaa.. Er det noen som trenger deler? :)

Lamper, el speler, skjermer, interiør (svart, ganske nice) kjørekomputer, motor (veldig bra) girkasse (veldig bra, står manta på den? 5 trinns) bra batteri

Vet ikke hva jeg skal si.. selger hele bilen for 2500 (bud) for de som er intressert i motor og gir liksom, ellers så er jeg på utgikk etter en ny rekord-prosjektbil..

:(

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider