Katarn Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Kan du tenke deg noe bedre enn å cruise rundt i London med lisensierte biler og motorsykler? Nei visste jeg det ikke! :D Genial historie også! Bedre enn nr.1. Koster bare 299kr tilogmed til PS2. Virkelig verdt penga! Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Katarn Kan du tenke deg noe bedre enn å cruise rundt i London med lisensierte biler og motorsykler? Nei visste jeg det ikke! :D Genial historie også! Bedre enn nr.1. Koster bare 299kr tilogmed til PS2. Virkelig verdt penga! Legg ut noen scrennshots a. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Hørt om en søkemotor som heter Google? Den er veldig bra, og den finner du her. :rolleyes: Etter mye om og men, ca 1.5 sek. så fant jeg denne siden: her Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Akkurat som jeg skulle sagt det selv, fluid! :D Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Regner med det ikke kommer til data.. Jaja, får spille litt mer Toca2 el HL2 dah... :p Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Mad_Maxx Regner med det ikke kommer til data.. Jaja, får spille litt mer Toca2 el HL2 dah... :p Kjøpte du toca2? ell l***a det ned? send pm? :) Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Har nok kjøpt det ja:) Men er rimelig sikker på at du finner det på http://www.thepiratebay.org Bra torrentside Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Greit nok å cruise rundt på The Getaway, men syns selve spillet er no dritt. sitter du fast så sitter du fast. er alt for lineært. greit at grafikken er bedre, men GTA ligger milevis foran i spillbarhet og muligheter. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Greit nok å cruise rundt på The Getaway, men syns selve spillet er no dritt. sitter du fast så sitter du fast. er alt for lineært. greit at grafikken er bedre, men GTA ligger milevis foran i spillbarhet og muligheter. Håper spillkontrollen er noget forbedret enn i 1`ern? Blei mye surr slik at spillpersonen satt seg fast eller hang seg opp.. Men uansett, 1`ern synes jeg var ganske bra egentlig...Har ikke kjøpt Black Monday ennå :( Må få gjort det etter at GT4 har kommet ut! :) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg