Gå til innhold

Skidracer: Toyota Corolla AE86 - Prosjekt "Daglig Drift" AE86

Ranger emnet

Skidracer

Anbefalte innlegg

litte spørsmål her .... hvem farge skal du ha den i???

og hvor mye betalte du får å ta den in i lande?

:cool:

Engangsavgift =16.600kr + moms.

Farge..? tjah.. Var på toyota og fant en fargekode på en gråfarge fra landcruiser.. og må ha fargekoden til "super white2" mulig jeg kombinerer de to.. eller muligens sølv og svart? Jeg har ikke bestemt meg helt... Lurte på å bare kjøre den i hvit primer og, med halvmatt klarlakk over. Får se når den er klar til lakk.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 241
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hitech two-tone i hvitt og sort er alltid en vinner på AE86! :)

Det var derfor jeg var på 'yota og henta fargekoder... problemet er at de har 8 forskjellige varianter av "superwhite" og jeg skal ha nr2... og ingen vet hva som er hva... Lurte på Hitech.. men med landcruisergrå i steden for svart.

Du som er Japangal vet vel ikke tilfeldigvis fargekoden jeg mangler?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er Japangal vet vel ikke tilfeldigvis fargekoden jeg mangler?

Iflg. paintscratch.com er fargekoden på Corolla 1985-1987 "White", 041, men om dette er korrekt er umulig å si. Er du i tvil kan du alltids finne på å bruke Honda Chapmionship White (á la varmhvit; levert på Integra og Civic) eller Grand Prix White som er nøytral/kald hvit og levert på S2000 og NSX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...