Moldvarp Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Og har IF forsikring på bilen din?? Vil ha nye paneler, ny bil, eller lignende?? Vel.. If har komt fram til at utkjørselen fra Rogaland Rideskole (visa a vis Rumag Skiltreklame, avkjørsel fra motorveien til Sola) er det høyre regel på..! Altså for dem som kommer på hovedveien.... Så.. still deg opp med utkjørsel til rideskolen, og bare vent til ein fyr kommer litt fort over "krøen" fra rundkjøringa..! Så er det bare og gi bånn pinne gass.. og så burde den uheldige billisten som kjørte på 60 sones forkjørsvei bli skyldig...! (men du bør gjøre dette fort, da eg har ingen planer om og legge meg flat og la dette gå for god fisk..!) Faens forsikrings tullinger!!! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Jaha?? Når kunne forsikringsselskapene begynne å endre på vikepliktsreglene for rundkjøringer. Forsikringsselskap er legalisert mafia spørr du meg:mad: Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Det står i polti anmeldelsen at det er motparten sin feil.. Det var og noe av det første dei sa til meg når dei var på plassen.. " Det er liten tvil om hvem som er den skyldige her. " og " Du kan og si at du kjørte på forskjørsvei til forsikrings selskapet " Og hva skjer??? Joda.. Motpartens forsikrings selskap (altså IF) har mottatt kartutsnitt av skadestedet. Så vidt vi kan se av dette kom mopeden fra en offentlig vei som bla annet fører til flere bedrifter. Og vist noen er "kjente" her, så tar det ikkje mye IQ til og forstå at det ikkje finnes bedrifter på den veien mopeden kom fra.. (foruten om kebab sjappa, rideskolen, ein busssluse, og et gangfelt skilt) Godt reglene fungere fint i dette landet!!!:rolleyes: Og ja, mopeden tok og snarveien gjennom bussslusa, og havnet derigjen i utkjørselen på ein ulolvlighet i seg selv..! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg