Gå til innhold

Avsug i garasjen?

Ranger emnet

ElCamino

Anbefalte innlegg

noen som har erfaring med punktavsug eller noe liggnende i garasje?

Etter å ha hørt om onkel'n til en kompis av meg som fikk blodkreft av arbeid med bil, så har jeg funnet ut at jeg må skjerpe meg.

Noen plass man får kjøpt slike vifter??

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du ikkje skal ha det så dyrt så kan du kjøpe ein vifte på clas ohlson. ein trommel vifte til 400kr og eit par meter med ventilasjonslange. så har du det.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveiseavsug/punktavsug selges for eksempel av Nedermann. Men de er relativt dyre - type 10.000kr. Men det finnes gode rimelige alternativer. Kjøp en spirovifte, litt ventilasjonskanal for å få det ut av veggen, en trådgitterrist for avkastet, og en flesibel slange som du vikler ståltråd rundt for å stive den av. Hele pakka kan du kjøpe for ca 2000kr.

Ring meg gjerne på 915 72 971 så kan jeg forklare deg litt nærmere - (har jobbet en stund med ventilasjon) og eventuelt ordne de delene du trenger.

Ellers kan du alltids snakke med for eksempel:

GK - Ventilasjonsentreprenør: 22 97 47 00(avdelinger over hele landet)

Stifab - Leverandør av vifter og kanaler - 23 33 82 00

Lenke til kommentar
Del på andre sider