ElCamino Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 noen som har erfaring med punktavsug eller noe liggnende i garasje? Etter å ha hørt om onkel'n til en kompis av meg som fikk blodkreft av arbeid med bil, så har jeg funnet ut at jeg må skjerpe meg. Noen plass man får kjøpt slike vifter?? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 mener du sånn at garasjen ikke blir fylt av eksos? Hvis det er det er vel det letteste og ta et plastikkrør (bare forslag) og feste rundt eksosanlegget og legge røret ut døra? er ihvertfall billig! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Tipper han tenker på avsug i forbindelse med sveising o.l Mobilepunktavsug kan de litt mere velutstyrte sveiseutstyrsforhandlerene skaffe. Finnes sikkert i billige utgaver også. Får hva man betaler for. Spørs hvor høyt man setter sin egen helse. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 viss du ikkje skal ha det så dyrt så kan du kjøpe ein vifte på clas ohlson. ein trommel vifte til 400kr og eit par meter med ventilasjonslange. så har du det. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Koster vel alt fra 500-1500 spenn for en avsugning i oslo. Varierer vel litt på kvaliteten på dama ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by steinar Koster vel alt fra 500-1500 spenn for en avsugning i oslo. Varierer vel litt på kvaliteten på dama ;D Hehehe, ukas quote =) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by steinar Koster vel alt fra 500-1500 spenn for en avsugning i oslo. Varierer vel litt på kvaliteten på dama ;D Må jeg helt til Oslo for å skaffe det?:D takk for tips! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Sveiseavsug/punktavsug selges for eksempel av Nedermann. Men de er relativt dyre - type 10.000kr. Men det finnes gode rimelige alternativer. Kjøp en spirovifte, litt ventilasjonskanal for å få det ut av veggen, en trådgitterrist for avkastet, og en flesibel slange som du vikler ståltråd rundt for å stive den av. Hele pakka kan du kjøpe for ca 2000kr. Ring meg gjerne på 915 72 971 så kan jeg forklare deg litt nærmere - (har jobbet en stund med ventilasjon) og eventuelt ordne de delene du trenger. Ellers kan du alltids snakke med for eksempel: GK - Ventilasjonsentreprenør: 22 97 47 00(avdelinger over hele landet) Stifab - Leverandør av vifter og kanaler - 23 33 82 00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Takk! helt super informasjon! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg