InFlames Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Hei. Vi har et lite prosjekt på gang her.. Vi skal hente en gammel Mini og en golf gti motor i Tyskland. Plan er å lage en "gatebil" av den. Bilen skal lettes maksimalt, med blant annet mye glassfiber osv., den skal også få bur, stoler og det som hører med. Golf gti motor er også prioritert. Det jeg da lurer på, er det noen som vet endel om ombygging av Mini? Da tenker jeg spesielt på golf gti mk1 motor i. Turbo konvertering hadde også vært morro, noen som har mye peiling på tuning av golf gti motorer? Jeg og en kompis driver med dette prosjektet, han holder på med en Hi-lux, mens jeg skal drive med Mini`en. Plan er å få samme stil over bilene i lakk og dekaler og skal fraktes rundt på treff sammen. Vi er i gang med Hi-lux`en som får bodylift, korta plan, 35 tommers dekk osv :D Alle tips mottas med glede :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Noe sånt?? :D Hehe,neida...blir sikkrt helt utrolig fett projekt!! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 sikkert en litt eldre utgave enn den der tipper jeg:) har du sett filmen der det blir tatt "wheelie" med en gul mini? hehe Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by InFlames Hei. Vi har et lite prosjekt på gang her.. Vi skal hente en gammel Mini og en golf gti motor i Tyskland. Plan er å lage en "gatebil" av den. Bilen skal lettes maksimalt, med blant annet mye glassfiber osv., den skal også få bur, stoler og det som hører med. Golf gti motor er også prioritert. Det jeg da lurer på, er det noen som vet endel om ombygging av Mini? Da tenker jeg spesielt på golf gti mk1 motor i. Turbo konvertering hadde også vært morro, noen som har mye peiling på tuning av golf gti motorer? Jeg og en kompis driver med dette prosjektet, han holder på med en Hi-lux, mens jeg skal drive med Mini`en. Plan er å få samme stil over bilene i lakk og dekaler og skal fraktes rundt på treff sammen. Vi er i gang med Hi-lux`en som får bodylift, korta plan, 35 tommers dekk osv :D Alle tips mottas med glede :) Ang. ombygging av mini, anbefaler jeg deg å ta en prat med de på autoclassic-forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Hvorfor ikke gå for en Honda vtec? Finnes ferdige kit for ombygging av de. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by nissan s13 Hvorfor ikke gå for en Honda vtec? Finnes ferdige kit for ombygging av de. Går vtec motoren ned i en mini?? Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by Zwan Ang. ombygging av mini, anbefaler jeg deg å ta en prat med de på autoclassic-forumet. Takk for tipset :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg