Ørjan Eriksen Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Skulle ikke bilen din være med i max power a? så den ikke jeg.. hehe el har jeg misforstått total?! SÅ du den ikke? Da stirra du for mye på damene ;) hehe.. nesten midt i bladet er den.. Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 SÅ du den ikke? Da stirra du for mye på damene ;)hehe.. nesten midt i bladet er den.. vi var 3 stk med hvert vårt blad, ingen fant den.. hehe.. så bare den supraen te han vaa el våå el hva han het. hhee Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 da har dere hatt feil fokus :P er flere sider om golfen der. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 vi var 3 stk med hvert vårt blad, ingen fant den.. hehe.. så bare den supraen te han vaa el våå el hva han het. hhee Dere leser feil blad, dere har lest Max for Menn og ikke Max Power... Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Dere leser feil blad, dere har lest Max for Menn og ikke Max Power... OT: ... jeg ser på signaturen din at bladet skulle være ute 13 juni (dvs,i dag) .. men det var jo mulig å kjøpe det i helga jo... hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 OT: ... jeg ser på signaturen din at bladet skulle være ute 13 juni (dvs,i dag) .. men det var jo mulig å kjøpe det i helga jo... hehe Jepp, det er kioskene som ikke helt skjønner datosystemet vi bruker her til lands virker det som.. :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Jeg fikk det bladet for nesten 2 uker siden jeg.. Men uansett, fet reportasje! Blir nok hengt opp på veggen din den?!? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Takker for det folkens, og til de av dere som ikke har sett bilen i bladet så ser dere i feil blad ja!! hehe.. bladet har bildet av "Fast and furious" civicen med ei dame (Triana) på forsiden. etter den første repotasjen om Triana så kommer repotasjen på side 26 i bladet. Må si det at jeg har ikke noe særlig bilder av bilen i fart og det bilde som er i bladet er sinnsykt fett. Selv om jeg da ikke har dekor nu... Hva som skjer der med tanke på dekor osv er litt uvist,men det vil tiden vise. Var forrøvrig på BUGRUN i helga og det var vel verdt de 100 mila og den fri dagen på fredagen. Så sinnsykt mye gromt og se på,og ikke minst all ølen og fylla der. Ingen som hadde med anlegg av de gutta jeg var med så bilen min ble brukt som "bomblaster" i hele helga,spilte for halve campen føltes det som. Måtte starte opp bilen flere ganger for ikke å gå strømtom. Turen hjem var hard. små sliten og trøtt,litt for mye øl i bilen og litt bagasje ble til at turen hjem gjennom odalen vart en eneste stor "skure" tur,måtte slutte og spille cd`r pga den bare hoppa og rista over dumper etc.. men men,kom da omsider hjem og meg og bilen i god behold. til ALLE andre; BUGRUN ER ABSOLUTT Å ANBEFALE!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 møtte deg like utenfor kongsvinger, fin bil :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 møtte deg like utenfor kongsvinger, fin bil :) kan nok stemme det vettu,sånn rundt kl 21 på kvelden ja. si meg det var ikke du som kjørte en rød 2`r diesel golf med ei vennine?? eller åssen bil har du? notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Såg repotasjen din i max power Raymond... Fett :eddie De hadde jaggu meij lurt inn et bilde av riskokeren min oxo såg je.. hehe Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Såg repotasjen din i max power Raymond... Fett :eddie De hadde jaggu meij lurt inn et bilde av riskokeren min oxo såg je.. hehe thankz!! så civic`n din ja,men det var vel da den forrige eiern hadde den eller var du der da Max Power hadde kvelden sin der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 raska med meg ei blekke fra bladhylla på bensinstasjonen jeg så ordet MAX på, stod vedsidenav Engelske Max Power å tenkte dette var bladet, men NEIDA, Max for Menn var det jeg fikk med meg utav butikken! Makan til møkkablad. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 raska med meg ei blekke fra bladhylla på bensinstasjonen jeg så ordet MAX på, stod vedsidenav Engelske Max Power å tenkte dette var bladet, men NEIDA, Max for Menn var det jeg fikk med meg utav butikken! Makan til møkkablad. hehehehee.. kan ikke si jeg har hørt det bladet dere snakker om,Max for Menn?? hmmm jaja.. er nok i butikken i morgen også skjønner du,billig er det også,kr 25,- og det er vel værdt de små kronene :google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 thankz!! så civic`n din ja,men det var vel da den forrige eiern hadde den eller var du der da Max Power hadde kvelden sin der? Jupp jupp... var gamle eieren det jah... Krysse fingra til den 25. da... !! ?? Hehe Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg