Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Da er det gått litt tid igjen og bakluka er desverre enda ikke ferdig men men..

en får ta tiden til hjelp og smøre seg med tålmodighet.

Uansett da så har jeg fått montert inn midt armlene mitt.

det var rustent og stygt,skjevt etter kolisjon fra vraket jeg hadde,og var altfor høyt.

da ble det litt modding av dette.

her er da det komplette midtarmlene satt i skrustika sammen med stagga:

midtarmlenemodding.jpg

det ble da kortet inn 6cm på hver stang slik at det fikk en mer naturlig høyde,samt pussa ned rusta og slikt:

kortainn6cm.jpg

så var det å få på litt lakk og montere det inn i bilen. feste anordningen synes ikke når stolene er der de skal stå. festet er slik at det bare tres inn i bakkant på stolfestene og skrus fast fra et stagg som går litt fremover.:

bakrefestemidtarmlene.jpg

og det ferdige resultatet ble da slik:

framstolerogmidtarmlene.jpg

utrolig digg å kjøre med og behagelig armstilling når jeg er ute og kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der jaaa! :D Så bra ut der altså.. Hvor henta du stolene og armlenet fra - hvilket vrak? Begynner å ta på seg veldig her nå Raymond, liker det jeg ser altså, hehe..

Takker for det Oleee :D

etter mye slit med å få lagt ut ny melding på tråden min så gitt det til slutt.

hvis du ser litt lengre frem i tråden min så ser du bilde av et Golf 3 GT med front skade,det kjøpte jeg interriøret fra og el ruter. det ble da montert i min nå for litt siden.

Mangler bare en svart airbag siden den "sprengte" under den kræsjen. men gidder ikke kjøpe ny. Har faktisk vurdert å bare lakkere den i bilens farge slik som jeg skal gjøre med resten av den hovedramma rundt speedometeret og slikt..

men men ,, vi får se.. doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.

da er baklampene mine demontert og solgt fra min bil. Så da blir det en tur til morten_2 ganske snart og kjøpe de andre lampene jeg skal ha.

Får håpe at "dere" som ikke har satt pris de jeg hadde blir med fornøyd nå da. angry

hehe,må få henta de først og knipsa noen bilder ta de. så midlertidlig får jeg bare kjøre med svarte baklampene som jeg hadde på da jeg kjøpte bilen(første bildet i tråden her) så får jeg se om jeg setter på de nye samtidig som bakluka settes på .. hehe

vi får sjå da vettu doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og møtt morten_2 på gjøvik nå og handlet nye baklamper..

noe jeg egentlig ikke hadde tenkt men..

Uansett så greide jeg å selge de leksus lampene mine som har sitti på bilen i sommer og til nå,for en grei penge. så da ble det eksakt samme sum for de jeg kjøpte tilbake og som skal være, og som jeg selv synes, er bedre og penere å se på :rolleyes:

men venter med å sette de på tror jeg så dere får se hele "rompa" på bilen HELT ferdig da den den er det... mulig jeg må teste og se hvordan de er p bilen bare.. hehe

siden jeg da solgte de gamle leksus lampene mine måtte jeg sette på de gamle "sotede" lampene mine.. de passa godt til den mørke bakluka forresten..

gamlelykterbak.jpg

og her er de NYE lampene mine,akk pakket ut fra esken og stilt ut.

ser veldig NICE ut synes jeg da.

nyebaklamper.jpg

hva tyks folket??

bedre enn de gamle eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bedre de lyktene der ja.

Har selv sånn midt armlene, et must :)

Blir bra rayander.

Stå på.

Så til sommern, så kan vi se hvem som får kulest golf.. neida.. ;)

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bedre de lyktene der ja.

Har selv sånn midt armlene, et must :)

Blir bra rayander.

Stå på.

Så til sommern, så kan vi se hvem som får kulest golf.. neida.. ;)

hehe,takker for det du!

kulest golf?? hmmmm... er ikke ute etter noe konkuranse , bare gjør det jeg føler for å gjøre forde interresen min er BIL!

men seff skal vi treffes i sommer og ta en crusing tur og parkere et sted å spise is i sola!!

stå på med ditt du å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Neida, bare tuller jeg. er ikke ute etter konkurranse selv. Bil er hoved interessen, og mye bedre at den blir disuktert sammen og ikke konkurrert om.

men seff ja, is i solen høres bra ut, så kan bilene stå og blinke sammen.. :P hehe

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine baklys da : )

bestilte selv sånne fra ebay i tyskland for ikke lenge siden, men selger trakk seg : (

hvor mye betalte du for de i norge?

kan si det slik at jeg betalte ikke stort for de,pga de jeg solgte fikk jeg en tusing for og de nye jeg kjøpte skulle han ha en tusing for så ble på en måte bare "bytte" på en måte da :rolleyes: hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for deet folkens sombrero

Men om jeg monterer de på så dere får se,vet ikke om jeg gidder enda drunk

tror jeg kommer til å sette de på med resten av stylinga mi,slik at jeg kan glede meg enda mer til å se det ferdig med nye lamper.. :dude:

plutselig så ken jeg ratt få en ny ide :idea: til noe jeg får lyst til å gjøre så da..

fikk forøvrig høre i dag at bakluka er begynt på med pussing og slikt.Han har begynt med glassfibersparkel også fortsetter han med noe anna rart.. venter spent men han trodde ikke jeg fikk den igjen før til neste uke. puke

men den som venter på noe godt...... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider