Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Hei sann.

Tenkte å komme med en liten glad nyhet,noe både du og jeg har ventet lenge på :rolleyes:

Det hele begynte da jeg var på vei hjem fra båtmesse på norges varemesse og jeg fikk en MMS hvor det var et bilde.

På det bildet var det bilde av ....... mi doh heheee..

Kan dere gjette??

Tipper dere kan det,hehe.

SEFF BAKLUKA MI HAS ARRIVEED!!!! :titties:

Har da seff tatt den med inn i varmen og fått knipsett noen bilder,ikke helt ferdig pussa men det tas ved lakkering.

Her er da bakluka før (etter demontering):

lukafr.jpg

Og etter en glad MMS og et par telefoner så kom omsider luka mi hjem til min stue:

lukesveist.jpg

Ser da veldig bra ut og slik ser den ut i "profil" og den "knekken" som ligger originalt i luka er også på plass:

lukesvbak3.jpg

her er også da en liten smug titting og test på med liksom baklampene på:

svlukelampe.jpg

Må bare få ordna time med lakkeren min nu og begynne litt mer med hva som skal lakkeres innvendig.

ENDELIG! denne dag har jeg venta lenge på. sombrero sombrero :titties: sombrero sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker folkens.. gleder meg sykt selv til å få den lakkert å på bilen, men får se hvor lenge jeg venter med å montere den til sommerfangra mine skal på.siden jeg da ikke har noe skilt plass på denne luka lenger doh men det var jo meninga å fjerne den liksom.. hehe

Da må jeg ringe til han som skal tone rutene mine i morgen og bestille time pluss ta meg en fri dag fra jobben siden jeg da må reise til jessheim å få gjort det der. "special price for U my friend" sombrero

Jobber i bilia så har litt kontakter ama..

remster: kan nok hende det blir litt bilsnakk til helga ja,OG ikke minst 2-3 pils eller var det 2-3 kasser med pils??? hmm jaja,"vi får sjå a vettu"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

scredna: Takker for det. begynner å nærme seg sommer og sol nå så kan sette på stylinga og slikt snart da blir det nok bra. "Badlook`n" er ikke på noen av disse bildene. kun luka og baklampene på det siste. "Badlook`n" blir ikke integrert i luka siden det ble for komplisert med åpne/lukke funksjonen.

Men bilder og slikt kommer det også,er stadig under oppdaterring her..

Thamazter: Den er mye BEDRE i "reel life" doh hehe.. passer bra at jeg fikk den igår for i morra er det hobby kveld så da blir det nok litt puss og hvis lakkeren gidder blir det lakk på den å men tviler litt..

Drekking skjer hos Remster på lørdag(tar det der siden danskebåten var full) Vil du være med kanskje? kommer mange folk. svar på MSN el mob du. Litt offtopic her ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

scredna: Takker for det. begynner å nærme seg sommer og sol nå så kan sette på stylinga og slikt snart da blir det nok bra. "Badlook`n" er ikke på noen av disse bildene. kun luka og baklampene på det siste. "Badlook`n" blir ikke integrert i luka siden det ble for komplisert med åpne/lukke funksjonen.

Men bilder og slikt kommer det også,er stadig under oppdaterring her..QUOTE]

Jepp venter på sol og sumar nå yodude

Om du har en overfres med fresestål og du lager en mal/form å frese etter hadde det kansje fungert. Så plastsveise etter på.....eller noe slik:)

Men klart en risk å ta, men ingen andre har noe slik da:D

stå på....

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er enda en hobby kveld over på jobben og da har jeg gjort følgende:

-funnet ut hva som skal lakkeres av detaljer i dashbord,dvs det svarte rundt omkring,,bilder kommer etterhvert.

-pussa alt det som skal lakkeres innv

-sjekka bakluka litt mere og det ser virkelig bra ut

+ div små snacks...

For øvrig før i dag så ringte jeg bestilte time til solfilm på bilen. Det skjer den 1.april (og nei det er ingen april spøk doh )

Har da bedt meg fri fra jobben den fredagen så da blir det tur til JESSHEIM og bli med og se hvordan de gjør det og slikt osv.. "gleder meg" hiihi :titties:

filmen eller toninga blir ikke så sinnsykt "harry" mørkt,men slik helt vanlig enkel toning som ikke snuten snyter seg i.. men bakruta blir noe mørkere for å få litt mørkere effekt fra utsiden og inn på skrå.

I morgen bestiller jeg meg nye sommer dekk til sommer rims på 9x16.

Har også forhandla meg med en jeg kjenner som kan legge om dekkene på felgene for meg med balansering da det er "litt" komplisert med 205 på 9" bred felg,blir sinnsykt nazi stuk på den og det er tøft. hehe sombrero

må få purra på lakkerern min og be han forte seg og sette av en kveld til mitt prosjekt så det er klart til 1.april

Det er målet mitt, ALT skal være ferdig da. Da har jeg uansett satt på styling,sommerhjul,anlegg(hvis det er kommet eller jeg får deet??)

*synge* "sommern kommer,sol og bil,treff og treff,latter og øl,mere treff og ikke minst damer og se" *synge* "tralalla biltreff,tralalla tjo og hei" notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen bestiller jeg meg nye sommer dekk til sommer rims på 9x16.

Har også forhandla meg med en jeg kjenner som kan legge om dekkene på felgene for meg med balansering da det er "litt" komplisert med 205 på 9" bred felg,blir sinnsykt nazi stuk på den og det er tøft. hehe sombrero

205/??/16 - hvilken profil skal du ha på det? 205 på 9x16 var da svært lite, jeg hadde 215, og kunne ikke tenkt meg smalere..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

205/??/16 - hvilken profil skal du ha på det? 205 på 9x16 var da svært lite, jeg hadde 215, og kunne ikke tenkt meg smalere..

sorry,,, glemte å skrive profilen der gitt.

det er 205/45-16,det som satt der når jeg kjøpte bilen med de felgene,siden bilen er senket 60 og i tillegg valset 1,5cm over hver bue og demperene bak står på deet stiveste så går det bra.Men med full bil og litt last skure det så vidt i dumper. men kjøre sjelden og aldri med helt full bil...

her er et bilde av dekk på felg

DSC01060.jpg

DSC01073.jpg

DSC01079.jpg

Dette er da gamle dekka,Aurora el noe.. kommer til å bestille Falken i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider