Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1 siste... altså.. oppbrukt eller ikke!

Folk må jo for pokker få lov til å putte på det de vil, etter sin egensmak!

Blir det pent i deres øyne, så er det det viktigste!

men mandel: du snakker om oppbrukt, men du snakker om ikke i norge?

altså, vi bor jo i norge da, sist jeg sjekka, så blir vel hovedsakelig her i landet folk viser frem bilene sine? Hva så om det er "oppbrukt" i utlandet?

men back to topic, lag heller en tråd om oppbrukte ting på golf el no!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, endelig ferdig med å lese gjennom alt om bilen din! (selv om jeg egentlig vil lese mer, mer, mer!) Hele prosjektet er jo utrolig spennende! Leste gjennom alle 14 sider uten å stoppe thumbsup

hvis du er interessert i led-baklyktene, som jeg mener er de klart feteste baklyktene til mk3, finnnes de på Norsk Bildelsenter, nærmere bestemt her !

Lykke til videre og jeg gleder meg til å se mer!

Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, endelig ferdig med å lese gjennom alt om bilen din! (selv om jeg egentlig vil lese mer, mer, mer!) Hele prosjektet er jo utrolig spennende! Leste gjennom alle 14 sider uten å stoppe thumbsup

hvis du er interessert i led-baklyktene, som jeg mener er de klart feteste baklyktene til mk3, finnnes de på Norsk Bildelsenter, nærmere bestemt her !

Lykke til videre og jeg gleder meg til å se mer!

Dem lyktene er bare så rå.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandel:Altså nå er har det seg slik at jeg kommer til å gjøre slik jeg vil med bakluka mi. Og ja seff er det peneste å integrere bad look`n i bakluka,men tid og penger sier jo stort set fra før meg liksom......

Big: Vedlig hyggelig å høre og at du virkelig har tatt deg tid til å lese tråden min. Mye står fortsatt igjen så bare følg med for oppdaterringer og flere prosjekter :rolleyes: Siden du nå abonere på tråden så får du mail hver gang noen har svart.

Det med baklampene har seg slikt at de jeg hadde og som IKKE var bra nok for mange av dere (og delvis meg selv), er solgt og nye (noe som ligner på led lampene) er handlet inn. Disse kommer på sammen med den nystøpte bakluka mi.

Rage: Jepp kommet i gang igjen etter helga ja,var en del redusert hele søndagen men fy f.. så moro det var å drekke et annet sted en bare Hamar. Ble suksess hos remster da :titties:

GTD & olehenri: Blitt litt mye baklampe snakk her nu.. hehe... den saken er ute av verden for meg,solgt er solgt, kjøpt er kjøpt...hehe

Dette er ingen negativ melding og jeg er ikke sur for at folk skriver i tråden min.rett og slett bare hyggelig :) Bra dere kommer med innspill osv.

I morgen skal jeg prøve å få lagt om de nye dekka mine på felga... hmmm,setter de bort tenker jeg notin

Tenkte jeg skulle koble om litt lysrekke i baklampene mine,så det lyser i alle 3 og ikke bare den ene i midten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det har jeg heller aldri sagt noe i mot!

Bare viste et eksempel på hvordan jeg trodde du skulle gjøre det :)

Takker,for å si det slik så ble jeg ganske gira når det dukka opp slike bilder av bakluka osv. Ser jo nice ut da og tror jeg må revurdere baklua litt.. men jeg er desverre ingen karroseri/glassfiber arbeider. Så må smiske litt ekstra med lakkeren min.. hehe

Kom gjerne med flere bilder og forslag hvis du/dere har det... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider