Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Ja du får koble om baklysa dine. Dette er en grei og enkel måte for å "style" bilen og den er mer eller mindre gratis....

Litt lednning, sukkerbiter og noen pærer

Selv har jeg kjørelys ytters og innerst og bremselys i midten

hehe.. hvis det var du som var med på rudshøgda på søndag så var det deg jeg fikk ide`n fra,så du hadde kjøre/park lys innerst og ytterst og brems i midten. Men jeg kommer til å ha kjøre/park lys i alle 3 hvis jeg får til og brems i en 2 pola pære i midten samtidig el noe... får se hva som blir penest. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. hvis det var du som var med på rudshøgda på søndag så var det deg jeg fikk ide`n fra,så du hadde kjøre/park lys innerst og ytterst og brems i midten. Men jeg kommer til å ha kjøre/park lys i alle 3 hvis jeg får til og brems i en 2 pola pære i midten samtidig el noe... får se hva som blir penest. sombrero

Stemmer det...

Er nok ikke noe problem, men er kjekt med en prøvelampe

Om det skal gjøres 100% bør det nok loddes, men er mer enn bra med sukkerbiter

Personlig syntes jeg det blir for mye lys med 3 og det er "vanskelig" å se bremselysene ved en nedbremsing.... Slik jeg har det er bremsinga mer tydelig syntes jeg:)

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det...

Er nok ikke noe problem, men er kjekt med en prøvelampe

Om det skal gjøres 100% bør det nok loddes, men er mer enn bra med sukkerbiter

Personlig syntes jeg det blir for mye lys med 3 og det er "vanskelig" å se bremselysene ved en nedbremsing.... Slik jeg har det er bremsinga mer tydelig syntes jeg:)

Sant det. men med en 2 pola pære blir jo lyset sterkere der bremselyset er. men åssen har du gjort det da med koblinga? har du klipt i ledningene og slikt eller gjort noe med pæreholderne printplate?? Fint hvis du evt har bilder av det doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. men med en 2 pola pære blir jo lyset sterkere der bremselyset er. men åssen har du gjort det da med koblinga? har du klipt i ledningene og slikt eller gjort noe med pæreholderne printplate?? Fint hvis du evt har bilder av det doh

Kan ta noen bilder i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big: Veldig hyggelig å høre og at du virkelig har tatt deg tid til å lese tråden min. Mye står fortsatt igjen så bare følg med for oppdaterringer og flere prosjekter :rolleyes: Siden du nå abonere på tråden så får du mail hver gang noen har svart.

er ganske ny her...hvordan abbonerer jeg på tråden...?

Gammel nok til å vite bedre, ung nok til å gi faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ganske ny her...hvordan abbonerer jeg på tråden...?

Velkommen

Du har abb. på tråden når du har svart på den, akk so du her har gjort.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er baklyktene kobla så utrolig forskjellig fra en 2'er til en 3'er golf da? på 2'ern er det i hvertfall bare å lodde på 2 ledninger og bytte ene pæra til 2 pola type. bygd om på halvtime.

Kommer til Hamar i helga ray så kan sikkert ta en titt på det da.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er baklyktene kobla så utrolig forskjellig fra en 2'er til en 3'er golf da? på 2'ern er det i hvertfall bare å lodde på 2 ledninger og bytte ene pæra til 2 pola type. bygd om på halvtime.

Ganske sikker på det er mer eller mindre helt likt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk hjemat fra hobbykveld nu og kikket litt på baklampene + div anneet...

Det er jo ikke BARE å sette inn en 2 pola pære så jeg, siiden det ikke er noen stikkere på hele pæreholdern med 2 pola pære holdere...

Men men ,kommer til å koble om og gjøre slik som "srednA" da slipper jeg å bygge om så mye osv.. det er jo tross alt bare noen lys..

Men uansett så er det kommet nok en gladnyhet. Sommer gummi`n er lagt på sommer rims`a mine så de står nu klare til 1.april! DA SKAL DE PÅ!! og fredagen etter drar jeg rett til Jessheim og får tona rutene mine.

En annen ting som jeg fikk høre i dag er.... hmmm skal jeg si det da... :rolleyes: hmmm ,kan da si at det har kommet "litt" anlegg i dag. Pluss kabelen er på 53,5 kvadrat. trenger jeg si mer.... hehe ,kanskje kommer det bilder og mere prosjekt ideer denne veien å.

#den som venter på noe godt......# :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk hjemat fra hobbykveld nu og kikket litt på baklampene + div anneet...

Det er jo ikke BARE å sette inn en 2 pola pære så jeg, siiden det ikke er noen stikkere på hele pæreholdern med 2 pola pære holdere...

Men men ,kommer til å koble om og gjøre slik som "srednA" da slipper jeg å bygge om så mye osv.. det er jo tross alt bare noen lys..

Men uansett så er det kommet nok en gladnyhet. Sommer gummi`n er lagt på sommer rims`a mine så de står nu klare til 1.april! DA SKAL DE PÅ!! og fredagen etter drar jeg rett til Jessheim og får tona rutene mine.

En annen ting som jeg fikk høre i dag er.... hmmm skal jeg si det da... :rolleyes: hmmm ,kan da si at det har kommet "litt" anlegg i dag. Pluss kabelen er på 53,5 kvadrat. trenger jeg si mer.... hehe ,kanskje kommer det bilder og mere prosjekt ideer denne veien å.

#den som venter på noe godt......# :titties:

53,5 kvadrat ja. nesten like stort som leiligheta mi det :p

mener vel 5.35kvadrat mm ? :P

men, baklyktene må du kappe i for å få fiksa ja, må lodde en ledning på selve 2 pola pæra. er ikke noe problem det her raymond. har du ikke et sett med lykteinnsatser til overs fra delebilen da? selve pæreholderne liksom. er jo bare å mekke i stykker de :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53,5 kvadrat ja. nesten like stort som leiligheta mi det :p

mener vel 5.35kvadrat mm ? :P

men, baklyktene må du kappe i for å få fiksa ja, må lodde en ledning på selve 2 pola pæra. er ikke noe problem det her raymond. har du ikke et sett med lykteinnsatser til overs fra delebilen da? selve pæreholderne liksom. er jo bare å mekke i stykker de :p

Det står på kabelen 53,5 kvadrat mm ja.. Skrev bare "kvadrat" litt lenger opp i tråden,hehe.. men uansett så bruker Geir Simen(han med Skoda Octavian) "bare" 50 kvadrat mm... og han bygger litt proft da kan en si...

Desverre er vraket levert så har desverre ingen ekstra pæreholdere liggende. doh doh... faen.. tenkte liksom ikke på å ta av de siden jeg ikke hadde tenkt å skifte baklamper i utgangspunktet.. Men skal alltids få fiksa noe med noe lednings stell ja.

Vi snakkes i helga remster. Kjør pent og ikke "knekk" flere drivaksler/ledd :titties: :fingers: hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som vant test annleget hørte jeg noe rykter om? Gratulerer :)

Perfekte bilen for det værtfall :)

.. men uansett så bruker Geir Simen(han med Skoda Octavian) "bare" 50 kvadrat mm... og han bygger litt proft da kan en si...

Bilen til geir er vel ett kapittel for seg selv.. spiller til over 100 000 og slik :p kvass den :p

Åssen understell\dempere er det i bilen din btw?

Men uansett ;) Good J! pen er den ;)

87- Peugeot 205 gti i16v (200hk++)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som vant test annleget hørte jeg noe rykter om? Gratulerer :)

Perfekte bilen for det værtfall :)

Bilen til geir er vel ett kapittel for seg selv.. spiller til over 100 000 og slik :p kvass den :p

Åssen understell\dempere er det i bilen din btw?

Men uansett ;) Good J! pen er den ;)

Hei!

Stemmer det,jeg vant det ja,strakk kabler i går og det var litt jobb med en så grov kabel. hehe

Spillern som sitter i bilen hans nu er jo bare helt sinnsyk!! KONGE uansett da.

Kjøre med Interalloy senkesett,60mm foran og bak. foringer etc er de originale siden jeg ikke "kjøre fælt" eller "kan kjøre fælt" ..

Hvem er du forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider