Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for all respons folkens. Er meget fornøyd selv og fy dæven så godt det er å kjøre med tona ruter.

Filmen blir tilpasset og "krympet" i riktig bue/passform på utsiden,så blir deet fjernet ei ekstra hinne på den filmen og den blir lagt på på innsiden.da passer den perfekt og er fri for skrukker og luftbobler.

Han er MEGET dyktig han som la på min hvertfall.

Var ute i dag og tok noen kjørebilder med noen kompiser,de ble bra men jeg har ikke fått de enda,men de kommer.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke lagt på film på hele frontruta? det har jeg og med ei stripe på litt over 30cm. Og det å det er helt nydelig og folk ser deg ikke så godt.....

Har ikke film på ruta mi foran i det hele tatt jeg,det som er i ruta er den originale grønne delen øverst på ruta der. Spurte om det med toning av frontruta mi. Og hvis han sku gjøre det måtte han ut med ruta og han sa det kunne bli vanskelig å få det pent pga ruta kurver en del. de hadde prøvd på en annen bil før men uten sukssess...

Vil ikke ha det heller,blir mørkt nok som det er når bakluka kommer på,er det for mørkt så lyser det liksom ut til purken at de skal kommer og stoppe deg... greit og kunne se ordentlig ut på kvelden også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe,,, takker for det mister! :)

Da er altså solfilmen på plass,og jeg må si det ble en helt annen bil etter dette.

Som sagt over så la jeg filmen min på RIIS GLASS på Jessheim av en dreven og erfaren fyr,så ut som om han hadde gjort det en del ganger før ja..

Har kjørt litt i dag og fått tilbake meldinger om hvordan den ser ut og det høres bra ut,bortsett fra at den har ikke helt samme virkning nå pga bakluka sitter ikke på (den med toninga,siden den ikke er lakkert enda). Men ble MEGET fornøyd med side rutene.

Her er noe bilder under leggingen av filmen,den ble tilpasset og smeltet i form med ruta og til slutt pussa ned med ei fil slik at filmen fikk en jevn overgang til glasset,klare omtrent ikke se at det "skjøt" der.

Bilde før montering:

Bakluka/ruta blir lagt på:

Siderutene ble demontert for å få lagt filmen ordentlig på plass:

Her er da det ferdige resultatet dog UTEN BAKLUKA!!!! så det vil bli noe mørkere inni bilen da den kommer på etter lakkering:

Her har jeg altså valgt en ganske lys farge, dvs

side ruter foran: 40

side ruter bak : 30

bakluka/ruta : 20

En helt ny type film som har litt mer "liv" i seg sa de og det ser jeg nu sombrero

Hvem gjorde dette? Mye skulle de ha for det?

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sombrero stemmer det folkens,kan si det slik at jeg er STRÅLENDE fornøyd med rutene og de skiller seg noe ut da det er litt grønn toning(noe ala bakrutene på VW Touran)

De er absolutt og anbefale og de kan faget sitt.

kan sidet slik at jeg har nettopp fått en på jobben til å tone rutene sine slik jeg har gjort på min,men han har en safran gul farga volvo 940.

SLÅ TIL DERE SOM VIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider