Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Da er det en stund siden jeg har oppdatert siden min siden det "går i 100 i svinga,litt for fort"(som ole ivars synger). hehe..

nei da,men jeg har det travelt siden bilen IKKE ble ferdig til min planlagte dato den 1.april.

Da er fristen satt til den 15-16 april,ergo nå førstkommende helg de det er motorfestivalen på Hellerudsletta,og ikke minst Streetmeet på Metro senteret på lillestrøm.

Her kommer da en liten liste etterfulgt med bilder osv..

Drevet mye med anlegg byggingen siden jeg er blitt testpilot for JBL som tidligere nevnt i tråden min.

Reultatet ferdig montert i bilen.

OBS: legg merke til spedometer nålene i instrumentet,disse er også lakkert i bilens farge,"one of a kind" hehe:

DSC00021.jpg

Mer kommer i fronten her men det vil jeg IKKE røpe enda,og det kommer mest sannsynligvis ikke til å bli helt ferdig til helga siden det er en del pirk arbeid..

Som sagt skjer det ting om dagen,drevet på konstant i helga med mekking.

Bakluka er levert på lakkering så den får jeg igjen på Onsdag eller Torsdag,samt med resten av tingene i bilen som skulle lakkeres i bilens farge. hehe

Følg med for mere "action" og forbedringer.. notin :titties:

Hvordan løser du disse "fløyteknappene" på rattet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sombrero

Dette blir så bra!!!! Og du.. Ikke no problem! Jeg kan og bruke kost og finne igjen ting som har blitt borte og ting som må letes frem er jeg expert på! :D OG håndtlanger er jeg god på..

Gleder meg!!

:)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan løser du disse "fløyteknappene" på rattet??

Det jeg gjorde var følgende:

-løsne MINUS kabel fra batteri(hvis airbag)

-løsne airbag eller selve puta der fra baksiden med en umbrako

-løft bort airbag og legg den ut av bilen(tilfelde statisk støt eller den skulle gå av)

-ta en tynn flat trekker og bend FORSIKTIG på sidene,til du ser den begynner å løsne litt,bytt på fra begge sider.

-vær forsiktig!!

monter i motsatt rekke følge!!

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic i 2 sek, men når er det at det blir avreise fra hamar på lørdag?!

Litt uvist for jeg har ikke snakket med noen omtrent ang dette,bare noen få. men hvis dere er på hamar rundt 9 tiden om morran da?? så reiser vi rundt 09-30 tiden når folk er klare osv.. send på PM du!

back to pick!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da etter et par iherdige uker med bygging,pussing,lakking,montering osv osv osv..... er bilen omsider klar.

Jobba til 22-23 hver kveld denne uke og nu er jeg klar for street meet og hellerudsletta!!

Jeg kommer til å være på statoil i Hamar ved CC rundt 9 i morgen tidlig så dere som er i området og ønsker å slå følge nedover kan godt møte meg der.

Pr dags dato har jeg ikke peil på hvem som kommer og slikt men det kommer da noen vet jeg..

Hva som er skjedd med bilen vil jeg ikke helt vise frem her nu,så dere som er nysgjerrige får vente til i morgen eller til når jeg legger ut bilder her igjen,, hehe

Vi ses i morgen da folkens. STILL OPP OG FÅ EN FLOTT DAG!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da etter et par iherdige uker med bygging,pussing,lakking,montering osv osv osv..... er bilen omsider klar.

Jobba til 22-23 hver kveld denne uke og nu er jeg klar for street meet og hellerudsletta!!

Jeg kommer til å være på statoil i Hamar ved CC rundt 9 i morgen tidlig så dere som er i området og ønsker å slå følge nedover kan godt møte meg der.

Pr dags dato har jeg ikke peil på hvem som kommer og slikt men det kommer da noen vet jeg..

Hva som er skjedd med bilen vil jeg ikke helt vise frem her nu,så dere som er nysgjerrige får vente til i morgen eller til når jeg legger ut bilder her igjen,, hehe

Vi ses i morgen da folkens. STILL OPP OG FÅ EN FLOTT DAG!! :)

Slenger meg på dere på stange ! :D Gleder meg til og se bilen din!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på du, men så blir det bra også. Ser ut som du har litt peil på anlegg, så er det noen mulighet for å putte noen form for "bassere" i orginalhøytaler-hullet i bakdørene?? Hmm ;) hehe Eller må basserene ha en viss mengde tomrom og slik.. Takk :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått på alt nå ja? Må nesten se den nå gitt :)

Men du... senk den litt a.. ;) hehe

Trenger igrunn bare et lavere senke sett foran da.. hehe,,, er så tungt det anlegget nu så bilen har vel sunket ca 2-3 cm med anlegget i.. hee

kommer du på rudshøgda i morra så kan du få se og høre bakluka og lyden etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger igrunn bare et lavere senke sett foran da.. hehe,,, er så tungt det anlegget nu så bilen har vel sunket ca 2-3 cm med anlegget i.. hee

kommer du på rudshøgda i morra så kan du få se og høre bakluka og lyden etc..

Tøft!Gleder meg til å høre på bakluka di ;) :D

Får kjøpe senkefjærer ellerno foran da. Så blir det knall vettu!

Kanskje vi ses ikveld. Får se om vi kommer en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider