Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser ut som rayander har overskrevet grensa si på photobucket.. så han må nok slette litt før nye bilder kommer opp.. men jeg må si at bilen har blitt vanvittig pen.. MYE arbeid med bilen i uka som har vært, men ble ferdig til slutt.. litt finpuss gjenstår baki, men er da nokså fornøyd med bagasjen :)

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som rayander har overskrevet grensa si på photobucket.. så han må nok slette litt før nye bilder kommer opp.. men jeg må si at bilen har blitt vanvittig pen.. MYE arbeid med bilen i uka som har vært, men ble ferdig til slutt.. litt finpuss gjenstår baki, men er da nokså fornøyd med bagasjen :)

Stemmer det Olastuen.. hehe,driver å sletter unna en del der nu. Har lagt ut en del bilder så må slette unna en del her først.

Atter igjen Mister så takker jeg meget mye for at du ville stille opp og hjelpe meg med bygginga og slikt,sov leeeeeeeeeeenge i dag. og fy så godt.

JAAAA DAAAA folkens,bilder kommer... eller.... ??? hmmmm doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss det var den jeg så på rudshøgda i dag så er den sinnsykt fin :rolleyes:

Stemmer det,jeg var på Rudshøgda ja,møkkete og fæl den bilen nu da men... hehe men takk for det mister :D

Bilder er lagt inn nu men legger det ut i morgen,tar kvelden nu så dere får vente til i morgen evt.. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si det igjenn raymond, bilen din er sikkert den mest gjennomførte golf3 en i landet, felgene og bakluka hevet bilen til ett nytt nivå!

stereo monteringen var mycket bra!

Må si meg enig der, selv om jeg ikke har sett alt nå da men :D Skulle ønske jeg var like flink ;)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"gueeeee guys,I`m blushing" :o

Takker for det. Hyggelig å hilse og snakke med dere som kom bortom meg,overraskende.

Desverre fikk jeg plass like ved den fææle party vogna av en "skihiace" med stort anlegg,blinklampe og masse øl. Var litt bekymra for å forlate bilen og var redd hvis jeg flyttet den fikk jeg ikke stått noe annet sted. Men hadde jeg tatt meg tida til ta kontakt med en av dere kunne jeg lina opp med dere guttane :D

Vi får kline til sterkere neste gang det er treff. Og da LOVER jeg å kjøre med dere! Følte jeg fikk en del positiv respons og snakk om anlegget og bilen. Hvis noen av dere så han mannen med det store kamerat med en mega blitz på så var det en som ville lage en "repotasje" om bilen i et NYTT bilblad som blir laget i Norge(samme produsent som FHM,vistnok). Han kommer oppover til Hamar til uka en gang og lager repotasje om den da. Mer vet jeg ikke desverre..

Info kommer vel regner jeg med. :rolleyes:

*ps:bilder kommer i morgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si det igjenn raymond, bilen din er sikkert den mest gjennomførte golf3 en i landet, felgene og bakluka hevet bilen til ett nytt nivå!

stereo monteringen var mycket bra!

Slenger meg på Gunnar, bilen din var jo ekstremt pen. Du kan virkelig være stolt av den, kult å se den i virkeligheten og ikke bare på bilder.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte VACN filmen på Oslo Motorfestival igår, og titta på den i natt :) Der var det en del små-innslag av bilen din Raymond, og fy faen som den har kommet seg siden ifjor sommer.. Misunner deg for den bilen der nå :) Utrolig bra gjennomført, blir spennende å se hva du skal gjøre videre med den, eller om du skal gjøre noe i det hele tatt...men det tviler jeg sterkt på, hehe! Stå på! :) Goooood job man! Thumbs up! Du fortjener alle og enhver utropstegn her nå... :titties:

...men du er en vanskelig mann å få fatt i på Metro gitt, jeg og Maroc på forumet prøvde å få kontakt, men du var opptatt med en annen kar, hehe.. Kom tilbake senere med Mandel, var like opptatt da også gitt ;)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider