Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Hvis noen av dere så han mannen med det store kamerat med

en mega blitz på så var det en som ville lage en "repotasje" om bilen i et NYTT

bilblad som blir laget i Norge(samme produsent som FHM,vistnok). Han kommer

oppover til Hamar til uka en gang og lager repotasje om den da. Mer vet jeg ikke

desverre..

Konge det da :D Gratulerer! Som sagt tidligere, antakeligvis den mest gjennomførte 3`ern i Norge!

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker igjen folkens for ros og slikt. Og til Oleee,sorry for at jeg var litt opptatt og litt "stressa" men det kom jo folk hele tiden som skulle se innvendig og baki og det og det andre.

Hva som skjer videre er noe usikkert enda men,, blir hvertfall å gjøre den ferdig med anlgget baki,samt bygge inn en tv jeg har liggende inn i midtkonsollen ved varmereguleringen.

Skal til frisøren og få ta noen kubikk med hår,og kjøpe nye sko,for i morgen kommer de folka som tok så mye bilder for å lage "en repotasje" i et bil blad.. Må se litt "fresh" ut da da.. hehe sombrero

rekker ikke legge ut bilder enda men i kveld så...... kanskje... :rolleyes: hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at bilen din var strøken! var ikke akkurat lett å få noen ord med deg nei. fikk helt vondt i magen av å se bilen din! Også så strøkent du hadde gjort det baki.

Pent!!!!!

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er endelig kvelden kommet og dere som har ventet lenge på noe godt venter ikke forgjeves.. hehe

Ny klipt på håret siden det kommer noen i morgen som skulle lage en repotasje med/om bilen i et nytt bilblad som kommer. hmmm vet ikke hva eller hvilket men..

Her er da noen bilder under bygging av anlegget og diverse.

Trenger ikke skrive så mye regner jeg med siden da evt bildene taler for seg selv.......

her er da div deler som jeg selv har pensla og lakkert for hånd:

lakkainnvdetaljer.jpg

Tidligere og modifiserte dørsider slik de var:

moddaVtrekk.jpg

Diverse andre deler ferdig fra lakkering:

drsiderlakkaetc.jpg

Bakluka lakkert:D

nylakkaluke.jpg

Siden jeg da ikke har noe plass til skilt i luka så måtte jeg lage skiltlys i fangeren samt montert noen plastklips som gjør at skilta mine kan skrua av og på i en håndvenning:

skiltholderoglys.jpg

Montert også elektrisk åpner til bakluka som er koblett via bryteren i dashbordet for tidligere bakrute viskeren:

pnermontert.jpg

Plukka av den gamle luka og lamper:

rippaass.jpg

OGSÅÅÅÅ Den endelige ferdige rompa på bilen..... enkel og "clean":

badlooklisterogluke.jpg

Lyktelister(badlook) bak på plass:

badlooklister.jpg

Dørsidene fikk en ganske grei "face lift". Fresher opp litt innv:

nyedrsider.jpg

bilder av det ferdige anlegget kommer etterhvert,men her har dere hvertfall en smake bit på hvordan det ser ser ut,til dere som da evt ikke har sett den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er såååååååååå siiiinnnnnnz gjennomført!!! thumpsup :D thumpsup

Til dere som ikke får sett bildene på grunn av at bildene ikke kommer opp kan dere gjøre følgende midlertidig:

Høyreklikk på bildene til rayander, velg egenskaper, marker linken og kopier den (som vist på bildet) og lim den inn i et nytt vindu.

rayander.JPG

--> Nissan Primera 96 <--

X - Toyota Corolla 83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry mono, men den helga er nok allerede opptatt. Da er det Bug Run på Mantorp i Sverige. Fått beskjed av så mange at der er det kult og det er hovedsaklige VW treff. Så dit drar jeg nok da. Bli med dit dere å da vel.??

Prøvde slik Primera mente og det funka det for meg men det er satans tungvint da..

Remster,tror du virkelig jeg har peiling på data??? skjønte ikke en dritt av hva du snakka om her jeg gitt.... hehe :usuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider