Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå ble rompa skikkelig fin!!!!!!!! :) Kan ikke gjøre noen forbedringer der nå vel? (bortsett fra å pusse enderørene dine :fingers: hehe)

Sant det,har ikke fått funnet fram autosolen eller crom polishen. får ta det en dag jeg virkelig gidder å legge meg ned på alle 4 og pusse,samt ta felgene.

Noen som vet om bildene plutselig kan komme tilbake?? Har vært inne på photobucket og sletta nesten alle bildene der.... hmmm vet ikke om jeg har gjort noe galt jeg men,, er ingen ekspert i dette området...hmm?? hmmmmmmmmm :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si annet enn ufattelig fin! Er skikkelig imponert over den jobben du har gjort på bilen! Hvor mye kroner er det kommet på, fra du kjøpte bilen til sån den står nå?

[o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998

[x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT]

[x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt]

[x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT]

[x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si annet enn ufattelig fin! Er skikkelig imponert over den jobben du har gjort på bilen! Hvor mye kroner er det kommet på, fra du kjøpte bilen til sån den står nå?

Takker for det KaffeKarsk..

Er ikke snakk om så enormt mye penge sum,stortsett stylinga og lakkeringa spm koster. Men det er mere timer,svette og slit enn det penger inni bildet her..

Har ikke tellinga selv på hvor mye det egentlig er snakk om. Som sagt jobber jeg som mekanikker så gjør det meste selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig fin den bilen din altså..

Den panserforlengeren du har fikset på, lagde du den selv eller får man bestilt det så det er bare å sveise på?

Skal lakkere opp igjen panser, ny front, ny grill og passasjerdøren, så tenkte jeg skulle få fikset slik badlook list som du har så det blir bedre enn den plastikk lista jeg har nå, er ikke så fint med den overgangen..

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig fin den bilen din altså..

Den panserforlengeren du har fikset på, lagde du den selv eller får man bestilt det så det er bare å sveise på?

Skal lakkere opp igjen panser, ny front, ny grill og passasjerdøren, så tenkte jeg skulle få fikset slik badlook list som du har så det blir bedre enn den plastikk lista jeg har nå, er ikke så fint med den overgangen..

ute etter akkurat det samme selv.. men ikke så lett å få fatt på har jeg finni ut.. for meg ihvertfall hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan svare for rayander jeg, da han har tatt kvelden... den bad-look'en hans er i glassfiber, og er støpt inn i panseret... den er godkjent, med TÜV-papirer :D han kan sikkert svare på hvor du får tak i, selv om den satt på bilen da han kjøpte den..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider